Fórum - Téma


Dunivý zvuk motora


Fórum Primera P11 Dunivý zvuk motora

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2008-06-17 00:08:51

uvidime

2008-06-18 08:36:02

Díky. Tak to o víkendu vypadá na silentblokovou anabázi.

2008-06-18 10:43:29

serzino to znie celkom logicky s tym vyfukom

2008-06-23 08:25:20

Heuréka! Tak jsem asi objevil příčinu dunění. Prasklej zadní spodní silentblok motoru - ten co je blíž u řidiče. Teď jen sehnat jinej, vyměnit a doufam že bude po problému.

2008-06-24 11:37:12

Cenový průzkum: V Nissanu stojí nový silentblok 2741,- na vrakáči chtějí 700,-. Myslím, že je volba jasná.

2008-07-02 11:49:26

blesk666: Co si mám představit pod otevřením topení naplno? Jsem včera zkoušel lomcovat s ovladači snad do všech možných poloh a výsledek zdá se žádný, v zátěži se to cvrlikání prostě občas stále objevuje (nejčastěji do kopce, tam je zátěž největší), ale až v otáčkách nad cca 2500 rpm (spíše bych chápal, kdyby motor protestoval v otáčkách nižších) Trochu mě to znervózňuje. Bublinky v topení by mi tolik nevadily, ale esli je něco s řetězem nebo kdo ví čím, tak to není dobré

2008-07-02 15:38:50

mino: Jaky mas tam olej (motorovy) a kolko km mas najazdene od vymeny? Mozno uz to chce vymenit??? Za pokus to stoji.

2008-07-02 20:01:59

Silentblok mám koupený, o víkendu ho přehodim. Jenom doufám, že to pomůže.. Jestli ne, tak budu nepříčetnej.

2008-07-02 21:51:39

viki07: Olej jsem měnil při koupi auta, tedy minulý rok v září. Od té doby najeto lehce přes 3000km. Měnily se i filtry (všecky co v autě jsou), takže by to mělo být OK. Jaký olej tam přesně dávali, to nevím. Byl to nějaký 5W-40, ale co za značku, fakt nevím. Jen mi při kontrole připadal nějak více hnědý než žlutý, což mě překvapilo. Ale byl naprosto čistý, jen nějak tmavší, než bych čekal. Tak nevím, co tam v servisu vlastně nalili. S tím servisem jsem jinak spokojen, zatím vše opravili rychle, dobře a levně.

2008-07-02 22:09:03

mino: neviem ci ten zvuk pocujes pochadza z neodvzdusneneho kurenia/chladenia, ja som tym otvorenim kurenia na plno (otocit uplne doprava) myslel ze ked je otvorene tak to prudenie bubliniek obvykle nepocut, ak ho zavres (otocis uplne dolava) a pridas, alebo ides pod zatazou (do kopca napr) a je to zavzdusnene tak to v kureni/chladeni splechoce (za stredovym panelom). pricina moze byt ale uplne inde to ja len aby si nerozoberal motor ak j eto tymto

2008-07-02 22:22:18

No já doufám, že to je jenom tím zavzdušněným chlazením. Zkoušel jsem dát topení úplně doprava, ale nějak se mi nezdálo, že by to pomohlo. Bohužel na tom kopci, kde jsem to chtěl testovat, jsem moc nemohl. Je sice dlouhý, ale je to ve městě a tam nemůžu jet pod plným plynem. O víkendu však pojedu dlouho trasu, tak to možná někde zkusím znovu.

2008-07-03 01:19:45

mino neviem ci ma rozumies kurenie do prava ti nic nepomoze len sa to tak proste prejavuje, ked je zavdusnene tak v poloh ena studeny vzduch (do lava) to bubla prakticky pri kazdom poriadnom pridani plynu - ak sa to prejavu inak a neni to splechotanie, bublanie... tak je to nieco ine

2008-07-03 06:55:47

Pokud neděla s topením poslední dobou žádný servisní zásah tak se to nemůže zavzdušnit.

2008-07-06 20:02:34

Doby den panove, dneska jsem kontroloval ty silenbloky motoru a ten vpredu je nejaky volny. Mam GA16DE dotycny silenblok ma tvar pismene O s prepazkou uprostred, na kteroe je uchycen motor. Kdyz do spodni i horni casti tlacim je volna. Celkove to vypada jakoby by ta guma byla mensi nez je pouzdro na ni. Prosim aby mi nekdo poradil jestli to tak ma byt. Mimochodem auto hluci nad 3 000 min-1.

2008-07-06 21:29:57

Silentblok vyměněn, změna k lepšímu veškerá žádná. Asi to shodim do řeky.

2008-09-28 11:12:37

Co se týká chrastění tak to může být problém v horní vodící liště mám to napsané ve svém deníčku, je to kovová vodící lišta s 3-5 mm vrstvu nějakého plastu a ten se vydře ježděním, ta lišta stojí nová snad 4500 přitom je to malá kovová prkotinka. Jinak jde bezproblkému vidět když sundáš víko hlavy, tak jakoby vede řetěz ze zhora, já mám nalítané 300000 a když sem měnil napínák řetězu, tak zkrátka začal líp dopínat na té jeho straně a tím pádem to z té druhé strany začalo o místo které bylo vydřené tak troěku chrastit. Vyřešil jsem to tak, že jsem povolil dva velmi dobře přístupné šrouby které tu lištu drří, ten zbytek toho plastu vybrousil, sehnal podobný plast vyřezal přesně na míru, musí souhlasti velikost a tloušťka přesně dvouspožkovým lepidlem do 250 C jsem to přilepil. Je po problému, už mám najeto od té doby 2-3 tisíce. m


Odpovědět

1  2  3