Fórum - Téma


drncanie v style remus-ramus


Fórum Almera N15 drncanie v style remus-ramus

Informace o modelu: Nissan Almera N15

Diskuze o vozidlu

1996 Almera 1.4

11 fotek  |  19 servisních knížek  |  7 diskuzí

Výkon motoru 64 kW (87 PS) při 6000 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 392 ccm (85 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, GA14DE.

Moj druhy Nissan(predtym som mal cervene Sunny 1.6).Tento je kupeny od právnika z Bratislavy.Som druhy majitel,servisna knizka,poctivych 140000 km pôvodny stav, sem tam hrdzka alebo tukanec z parkoviska...



2014-09-05 08:33:24

nazdar ludia,mam takyto problem.pred par dnami mi zo spodu auta zacal ozyvat taky divny plechovy zvuk ako keby som mal sportovy vyfuk remus alebo deravy vyfuk,taky to robi ramus.Tak som s tym siel k mechanikovi mysliac si ze to bude deravy vyfuk.On na zdvihaku zdola pozrel vyfuk po celej dlzke a nenasiel na vyfuku ziadnu netesnost alebo nieco uvolnene.(takisto zapchal vyfuk pri nastartovanom motore aby sa zistilo ci niekde fuci).Zaujimavy na tom je fakt,ze mi to robi iba pri rozbiehani sa a pridavani plynu. Ked uz dosiahnem urcitu rychlost a otacky a idem plynulo napr na 4ke tak to prestane.Takisto ked auto stoji a ide na volnobehu nic nepocut ani ked na mieste pridavam plyn.Este som spozoroval ze pri startovani sa mi ozve take plechove klepnutie, ako by bol niekde nejaky plech uvolneny. Mechanik mi vravel ze to moze byt nieco so vzduchovym filtrom, ale to sa mi nezda ked je to taky plechovy zvuk,alebo potom mozno v zadnom tlmici nieco vo vnutri uvolene?tak poradte co by to mohlo byt.Nic podobne som tu na fore nenasiel preto zakladam temu.

2014-09-05 18:23:14

Je možný,že praskla nějaká přepážka uvnitř tlumiče...

aquarius1971, 2014-09-05 08:33:24 napsal:

nazdar ludia,mam takyto problem.pred par dnami mi zo spodu auta zacal ozyvat taky divny plechovy zvuk ako keby som mal sportovy vyfuk remus alebo deravy vyfuk,taky to robi ramus.Tak som s tym siel k mechanikovi mysliac si ze to bude deravy vyfuk.On na zdvihaku zdola pozrel vyfuk po celej dlzke a nenasiel na vyfuku ziadnu netesnost alebo nieco uvolnene.(takisto zapchal vyfuk pri nastartovanom motore aby sa zistilo ci niekde fuci).Zaujimavy na tom je fakt,ze mi to robi iba pri rozbiehani sa a pridavani plynu. Ked uz dosiahnem urcitu rychlost a otacky a idem plynulo napr na 4ke tak to prestane.Takisto ked auto stoji a ide na volnobehu nic nepocut ani ked na mieste pridavam plyn.Este som spozoroval ze pri startovani sa mi ozve take plechove klepnutie, ako by bol niekde nejaky plech uvolneny. Mechanik mi vravel ze to moze byt nieco so vzduchovym filtrom, ale to sa mi nezda ked je to taky plechovy zvuk,alebo potom mozno v zadnom tlmici nieco vo vnutri uvolene?tak poradte co by to mohlo byt.Nic podobne som tu na fore nenasiel preto zakladam temu.

2014-09-06 22:02:29

Může to být děrovaný kryt katalyzátoru a to vrchní část ,je oddělená rzí, tuto sundat a zahodit, měl jse to taky hodně jsem

se natrápil, než jsem na to přišel. Čaoky, Zdenál, Ostrava.

2014-09-07 00:49:31

ok vdaka pozriem sa na to zajtra a potom dam vediet.

2014-09-07 15:50:45

takze som to bol dnes kuknut a vyzera to ze si mal pravdu lebo drziak krytu katalyzatora je na jednej strane odhrdzaveny a a tym padom ten kryt drzi len jeden srob a asi kvoli tomu rezonuje a pri pridavani plynu drnci. Nedalo sa mi to odmontovat, lebo nemam vhodny kluc,je tam totiz zly pristup zo spodu a len trocha lepsi zvrchu a kamos co ma vhodne nastroje nema cas.dam vediet ci drncanie prestane ked to poriesim.zatial dik

2014-09-28 12:53:48

zdravim chalani, tak som odstranil ten kryt katalyzatora a musel som pouzit silu lebo skrtuka ktorou to bolo prichytene nesla povolit ziadnym moznym ci nemoznym klucom ani sposobom. Lenze po odstraneni tohto krytu drncanie neprestalo :-.( nastvalo ma to ze som to nakoniec daval dole mozno aj zbytocne . V pondelok som teda isiel z obavami ale podla planu na EK a cuduj sa svete napriek tomu drncaniu, ktore na volnobehu ani pri pridavani plynu na mieste nepocut, almera v pohode kontrolou presla . Ale nedalo mi to a hned po skonceni kontroly, ked bolo auto este na jame, som o tomto probleme povedal technikovi, ktoreho mimochodom poznam a nikdy mi nerobil problemy . tak sme to kukli zo spodu, ja som stal v predu pri katalyzatori a on vzadu hybal s vyfukovym potrubim, zrazu som si vsimol ze kruhovity zvar, ktorym je prichytena priruba k trubke vyfuku, je uplne utrhnuty a tym padom sa potrubie hybe spredu do zadu,nasledkom coho vznika to drncanie. Tak som sa mu cely nateseny podakoval ze sme objavili zdroj nakazy a upaloval som domov s dobrym pocitom ze sa mi podarilo objavit chybu na ktoru ani moj klampiar a mechanik v jednej osobe a jeho pomocnik nevedeli prist. Nakoniec mi vcera, cize v sobotu, spominany mechanik krutiac hlavou utrhnuty zvar znova a pevnenjsie zavaril a hned neprijemny zvuk prestal. Dufam ze tato skusenost posluzi inym ako pmocka ked budu mat podobny problem. Prajem vsetkym peknu nedelu.

NO_HITS  
Laďa
2014-09-28 15:38:45

aquarius1971: já měl podobnej problém u N15 měsíc jsem to všudeokolo výfuku hledal a až pak jsem si všiml , že byl povolenej šroub u výfuku a lítal v otvoru (nebyl to origo šroub) :D


Odpovědět