Fórum - Téma


Doplnky Primera p10


Fórum Primera P10 Doplnky Primera p10

Informace o modelu: Nissan Primera P10



2007-06-07 14:21:32

Zdarec Chlapi, mám pár otázek jestli někdo nemáte zkušenosti, přemýšlím o xenonech na mojí primku ale slyšel jsem že se musí kvůli světlům, kompletně předělat elektrika, co je na tom pravdy?

Potom pokud mi auto ve vyšších rychlostech (140km/h a víc) od zadu trochu ustřeluje v zatáčkách a nebo když foukne vítr a na zimákách i když předjedu kamion na dálnici, v nissanu mi řekli že je v prdeli cosi na zadní nápravě a že by jí nejradši vyměnili celou, ale 20 000 na ní opravdu nemám, proto jestli někdo víte co by mi stačilo, jestli třeba to bude stabilizátorama nebo podobně, docela by to bodlo...

Dal jsem na radu wallyho a zkusil jsem Shell V-power - musím říct že jsou zantelně lepší jízdní vlastnosti a na plnou nádrž jsem při ještě sportovnejším zacházení ujel o 50km víc, tak zkouším jak je to při běžném ježdění, ale chtěl jsem vyzkoušet shell V - power racing, jenže ten už má 100 oktanů a já bych nerad primeru oddělal pokusama, takže pokud jste někdo zkoušel poraťe mám 1,6 16V 75 kw...

A jaký máte zkušenosti s vložkou filtru green do origo boxu a doporučujete radši vložku nebo kit? Díky za rady

2007-06-07 14:41:53

Jasně že hned kupovat celou nápravu je blbost. Nejdříve bych si dal změřit geometrii a pozorně prozkoumat obě nápravy. Může to být důsledek i chyby na předku. Co se týče xenonů tak se mrkni tady do E-shopu ale osobní zkušenosti nemám.

2007-06-07 14:44:07

a mas dobrou geometriii????

ja bych doporucoval radsi kit, mam kit a je to i hezčí

2007-06-07 20:20:17

No s tou geometrií, to jsem ještě nezkoušel, ale vím že přední náprava je nebo aspoň tak před 3 měsícema byla, v pohodě. Co je mi jasný, že budou v pr... silentblocky na zadní nápravě, možná bude třeba měnit i tlumiče, ale to celkem dost peněz...No a mám strach, že pokud vyměním jedno tak to oddělám něčím, co tam ještě pořád není v pohodě a to fakt nechci, jediný co vím, tak ta zadní náprava byla takováhle už když jsem primku kupoval a prej to bylo už od roku 2000 co byla ještě v Holandsku...Ale mě to prostě už začíná trochu vadit, tak nechci nic zanedbat =)

2007-06-07 20:50:30

V nissanu by byli nejradši,kdyby ti nevyměnili jenom nápravu,ale tvoji starou primušu za fungl novou a mohli by na tom měnit jenom olej a podobné prkotiny,protože hledat bez diagnostiky nějakou závadu je přece moc práce a přemýšlení.

2007-06-07 21:37:46

no Rommo ono garazove servisy zas maju casto ine a o nic lepsie praktiky: badaju, badaju a prd vybadaju potom porobia aspon to cim nis nepokazia a tvrdia ze uz je to opravene. Placebo je mocne hlavne ked prides s tym ze nech pozru ci je vsetko OK. tak pozru a ani sa moc neumazu Nemam rad slovenske sluzby, stoja z 90% za hovno. Ci uz je to dlazdic co ti robi kupelku, alebo servisak. Normalne by som ruky bozkaval ked najdem seriozneho pracanta

2007-06-07 21:49:20

To máš pravdu.Není nad to,když máš od každého řemesla nějakého šikovného a poctivého kamaráda či dobrého známého.

2007-06-08 09:49:38

Tak s tím souhlasím No v Ústí nad Labem v Nissanu nejsou tak špatný lidi, ale jsou přeci jen dost drahý, a pro ně je přeci jen výhodnější vyměnit celou zadní nápravu ne? A co se táče tý nový primery p12, tak tu bych nechtěl ani za zlatý prase, je to hnusný z venku i za vnitř - už to nevypadá jako auto a tu palubku vymejšlel kretén, když jsem s tím jel, tak jsem myslel že se z toho zblázním - má jí známá co mi prodala p10 a taky z ní není moc nadšená, prej je pohodlná, to jo, ale to je tak všechno, a má jí asi rok a to už ho měla kvůli závadám 4x v servisu a jednou jí ho dokoncve měnili celý...Nevím nevím, ale tohle auto bych nedoporučil, to p10 a p11 to je jiný kafe =)

2007-06-22 09:33:51

Lidi jaký máte zkušenosti s Shell V-Power Racing? Nechci zničit motor, když to má 100 oktanů....

2007-06-22 09:42:38

Motor tím nezničíš, naopak, o poznání líp pojede. Spíš jde o to, že pokud nemáš upravený předstih, moc to nepoznáš a ani nevyužiješ. Bohatě stačí 95 V-power. Ten 100okt. se projevoval hladším chodem a lepším zátahem v nižších pásmech otáček. Spotřeba ale nebyla nijak nižší, než na klasiku. Zůstali jsme tedy u toho 95. V Mazdě 6 to třeba není vůbec poznat, jestli je tam 100 nebo 95 okt, ale na obyč benzín neaditivovaný to jede o trochu hůř než na V-power, motor je hlučnější a nejede tak hladce. O trošičku je i větší spotřeba.

2007-06-25 11:25:50

Tak moc dík za radu

2007-10-13 18:12:49

taky souhlasim ze p12 uz neni ten nadhernej primera ,me se nejvic asi libi p11 v sedanu proc nenechali p 12 v podobnym stylu ty experimenty jsou na hovno a prej dalsi model primery neplanujou idoiti nissany mam nejradsi a tohle me sere . a taky ze uz u p11 neudelali verzi gt

2007-10-13 19:07:11

zvedavec - myslim že P11 GT existuje a moc se jim povedla

2007-10-14 18:46:02

Čus jj, souhlasím P11 GT existuje, ale mě osobně se p10 líbí víc, na ní je vidět ještě dravost, já mám p10 ale jsou tam spoilery z GT a mám z i převodovku, a musím říct že je to fakt hukot jezdit s 1,6 tak že kdejakej dvoulitr jen čte zadní poznávaci značku zrovna dneska si dovoloval jeden 3 golf 1,9 tdi ani v kopci ani na rovině neměl šanci, dal jsem za 3 a při 6000ot. jsem tam měl asi 130, to není ta špatný...

2007-10-14 19:12:35

Taky se mi mnohem víc líbí P10, designem i provedením a celkově i požitkem z jízdy.


Odpovědět