Fórum - Téma


Dojmy z nové P11 GT


Fórum Almera N15 Dojmy z nové P11 GT

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 9

2008-02-18 17:22:36

Swift je dobra raketka.. 100ps na 750kg dela sve... pokud mel z toho vytlaceny vic, tak se neni cemu divit, ze te potrapil. Rollerocker motory maji bohuzel omezovac uz na 7000ot. Starsi Highport, ktery mam toci 7500ot. a neni problem pres ECU dat i vic (pokud jsou k tomu udelany upravy, aby to melo smysl vytacet).

2008-02-18 18:30:48

Jako bez debat na okrsce letet 190km rychlosti neni zrovinka to nejlepsi jen me prekvapilo jak mu to jede on naznacil ze me predjizdi proste vyjel ale zustal mi vyset na zadku tak si to zas rozmyslel kort v ty rychlosti jen me to prekvapilo. Jinak honil jsme s es Octavkou 2 140k a je opravdu rychlejsi proste tam kde em spadnou otacky tam on ma maximum v zatackach je to hoden znat kort kdyz se obcas clovek boji :o(.

2008-02-18 22:02:05

judy: neviem ci hovorime o tom istom jak moze mat kus siloveho dratu odpor v kilohmoch to by tie kable svietili. jeho ulohou je z co najmensim odporom preneist elektricky impulz a to kabel s radovo kiloohmami neurobi. Naco by to aj malo taky odpor?

2008-02-18 22:11:00

jagy msylim ze to s tym moc asi nebude suvisiet ze dokazes tocit 7500ot ked ti motor v serii nepoda v tych otackach vacsi vykon. Z hladiska potencialu uprav si na tom so sunny GTi lepsie ale v serii nemyslim. GT ma nevyhodu len vyssej vahy co poznat aj proti tomu lahkemu Swiftu.

Honzo ak myslis TDI 2,0l Octavku tak ta moze mat lepsie pruzne zrychlenie v urcitych otackach ale ked si vcas podradis, tak jej musis nakoniec s GT utiect . Je tazka a podvozok tiez neni az tak dobry aj ked ma vzadu proti Octavii 1 viacprvkovu napravu (e to proti Octavii 1 dost lepsi podvozok ale...GT ma lepsi)

2008-02-19 00:40:18

Mluvíme o zapalovacích kabelech?

2008-02-19 06:41:52

Honza ak ta octavka v zakrute dostala tak si asi malo slapal na pedal. ano strach zrobi svoje, ale machrovat na rovinke vie aj trabant ak tam dam dobry motor, no v zakrute Mam GT este kratko, no ked ma nejaky zazobany syncek na Hyundaj Coupe nedavno chcel obehnut tak som podradil a nedal sa ano mal vykonostne navrh (cesta za nasim mestom cca 2km dlha a potom velka lavotocica zakruta) ale ked prisla zakruta tak som to preletel v 180km/hod. (inak tam na kamosovom peugeote 2l dam len 150 auto- podvozok potom uz nezvlada) a chlapec ostal vysiet kdesy v zadu, proste to GT ma neskutocny podvozok. A v tomto ma nikto nepresveci o opaku a to uz som vyskusal viac aut(nie vlastnych). Ked to auto uz nezvlada vykonostne tak podvozok to zachrani, lebo kazda rovinka sa konci zakrutou(okrasne cesty, nie dialnice).

2008-02-19 07:32:37

No jedno spis nepochopim jak muez bejt rychlejsi nebo na stejno pri stejne vaze a vykonu kdyz spicky maj kazdej postaveny nekde jinde to z si podradim jako je sice hezky ale otacky spadnou mam jinde kroutak a hlavne jestlize je vykon nekde u omezovace u octavky je nekde v polovine mi ho mame defakto na konci. Muzu podrazovat jak chci al eon bude mit porad navrch v zrychleni kdyz mu sepne turbo tak logicky ten naval vykonu bude mit driv nez ja de to znat na vyjezdech ze zatacek i na rovinkach prece neznicim auto jen proto abych se nenechal predjet aa byl porad u cerveneho pole. A dvojkova octvaka ma spickovej podvozek srovnatelnej s GTckem.

2008-02-19 08:27:20

S tim turbom mas pravdu da mu vykon a rychlejsie ako da GT, no to neznamena ze GT ma vykon len v max otackach ak spravne radis rychlosti tak ten rozdiel bude zanedbatelny pri vyjezde zo zatacky, prejavy sa to zas na rovinke. A pozri si ten test je tu na fore na neho odkaz ako sa sprava TDi. Ak by slo o auta s rozdielom objemu 1,4 vs. 2 (velky vykonostny rozdiel)tak vtedy by ani podvozok nepomohol. A to ze prejdes rychlo cez zakrutu neznamena ze sa zabijes, teda ak vies co robis. Kazdy ma na to svoj nazor ale verim tomu ze keby si zacal tahat zakruty tak to tdi nema sancu aj ked ma lepsi krutak a o 20 koni viac ak sa bavime o 2 vs.2 (150hp vs. 170hp)

2008-02-19 09:05:43

To bych radeji neporovnaval to posledni 170K ve 200SX byl tedy obrovskej rozdil a jezdilo to lip s fouknutym tesnenim pod turbem nez GTcko. Podvozek uz je jina ale GTcko nedela 220 na 4 rychlost. A proste to turbo tam je znat.

2008-02-19 09:27:20

ja som myslel GT a octavku TDi, 200sx neviem ale ak je to benzin tak si myslim ze mas pravdu, netvrdim ze GT teraz tromfne vsetko na ceste.

2008-02-19 10:55:19

Blesk666: Pokud hovoříme o zapalovacích kabelech, tak jejich odpor má svůj význam, pokud proměříš samotný palec, nebo kabely, jejich odpor je vysoký tím, že je v nich vložený odpor, kvůli odrušení! Jinak by ti sousedi moc nepoděkovali, když by koukali na TV a ty kolem jezdil autem:)

2008-02-19 11:25:30

HonzoGT: Octavku 2 mame ako druhe auto uy treti rok a nemozem suhlasit s tym ze ma spickovy podvozok, ano podvozok ma sice vzadu viac prvkove zavesenie ale ma dost zle naladenie sustavy tlmic a pruzina je to take pseudo sportove nastavenie - neni to zly podvozok ale GT ma daleko lepsi preto na nom aj jazdim a nie na Octavke tu som prenechal manzelke On ten podvozok drzi ale je taky nejaky pomaly ci tarbavy. staci sui vyskusat jednoduche a to slalom na parkovisku napr pred tescom medzi ostrovcekmi tam pochopis obrovsky rozdiel v prospech GT. GT bude vykrajovat precizne obluky kam ho posles a Octavka je trochu viac nedotacava a obluky budu sirsie - proste to uteka von. na zhorsenej ceste a v dlhych tiahlych zatackach je rozdiel asi este vacsi Octavka na nerovnostiach viac odskakuje (to je to pseudosportove naladenie) - tak to dopadne ked niekto auto zlozi mozno z kvalitnych komponentov ale s autom uz netestuje ako dobre je pre zabavnu a rychlu jazdu.

Co sa tyka porovnania O2 s 2,0TDI tak ano 2,0Tdi ked tam ma 2-3,5tis ot tak je minimalne vyrovnany super vytocenemu GT, ale prave ten sirsi vyuzitelny rozsah otacok u GT urobi to ze Gt bude rychlejsie. nad 4tis ot TDI totiz tak uvedane ze musi radit aby nestracal a radenim vzdy kusok strati. No a v zatackach budes na limite vzdy rychlejsi ty.

s 200SX by som tah motora nezrovnaval preto sa pri sutaziach aj pouziva prepoctovy koeficient 1,7 pre turbo benziny (teda 1,8T je v kategorii 1,8x1,7= 3,06l kde jazdia M3-ky a tam sa zas nechyta seriova 200SX)

2008-02-19 12:10:19

No ted nevim co si mam myslet GTcko je tvrde a na nerovnostech, kolejich se chova hrozne kdyz je hladka silnice tak je to krasa no nevim tlumice jsem testoval a jsou ok. A v zatackach treba v Dubskych Ohcavka drzi jak pribyta na rozjezdu me porazi o vice jak auto ma protiprokluz a pri zrychleni je nastejno v zatackach no ja nevim v dubskejch jezdit 140-150km/h je dost o drzku kdyz chci predjet nemam sanci. Nevim tedy jak tobe ale me pri prerazeni otacky spadnou na 3500 - 4000ot/min u Ohcavky je to o hodne min a hlavne je tam driv nez ja. Je fakt ze je cipla ma sportoni filtr ale vic jak 150k nema jinak je original a je to 19TDI ne 2,0. Jinak pro srovnani jestli nekdo jel ve Fiat Punto GT se 130k nemohu si pomoc o hodne lepsi zazitek nez v GTcku.

Ja nechci hanit GTcko je to super rodina kara ale ne sportacek. Premejslim ze bych ji asi nejspise prodal a vratil se zpet k SXku ale rovnou ze bych poridil S14. Kdyby mel nekdo zajem dejte vedet.

2008-02-19 14:20:03

na 3500ot. ti to pada? to je nejak malo.. on tady ale tak nikdo nepsal, ze je to sportacek... to je snad jasne. S 200sx, ktere ma turbo, je to sportak.. no tezko srovnavat, ale to tam vis.

2008-02-19 16:32:39

Honzo ked ti to pada na 3500-4tis ot tak skoro radis treba radit tak pri 6,5tis ot ked chces z toho zmykat maximum. K Octavke: ak je to 1,9TDi to by musela byt 77kW a s tou si vytre ritku cokolvek GT nemusisi ani moc tocit. Ak si sa len zmyslil a je to predsa len 2,0TDI ktory ma v serii 103kW tak ta potrapi ale ako som pisal v ztackach na limite je rychlejsie GT tio mam odskusane - to ze ho nedokazes predist ale neznamena ze je rychlejsi na normalnej ceste ani s vacsim vykonovym rozdielom je to problem bez rizika. skus ist ale prvy a ked mas auto v poriadku a budes drzat otacky kde treba a trochu zabudnes na strach sa toho TDI po case musis striast - ja som sa kamarata na takom aute striasol. Y nuly na sto to ma navyse cca 9,5-10s a GT tak 8,5-9s (oficialne 8,8s) ak to ma cipnute to uz je ina da sa to upravit aj na taky vykon ze by si ani s 200SX nestihal. Ak ma cipnutu 2,0TDi bezne aj ten najednoduchsi cip urobi z 140HP tak 160Hp a krurak tak 360NM takze aj tym by to mohlo byt

2008-02-19 17:30:37

Honza ked preradim pri 6000 tak mi to padne na 4500 tak potom asi nevies co je to vytocit motor. Blesk ma uplnu pravdu benzin je benzin.

2008-02-19 17:37:43

Teda nechci Vam do toho kecat ale Treba naftova Alfa Romeo 156 2,4 JTD 200k to je trochu jiny kafe . Nejsem zastancem nafty. Radeji vune benzinu.

Nic pujde z domu proste chci od auta neco jineho nez je tohle.

2008-02-19 17:49:05

A co tak 5- kove BMW 2,2 rok 98 210koni benzin. Ak porovnas rovnaky objem tak benzin bude vzdy lepsi, rovinka zakruta, zrychlenie. Ale ak hladas aj dobru spotrebu tak ten diesel vyhrava. Ide o to co hladas, no ak si myslis ze TDi bude sportovejsie ako benzin si na omyle.

2008-02-19 18:10:38

Ja si to nemyslim ja chci proste a jednoduse benzinovej turbo motor. Nejradeji S14 sportaka.

2008-02-19 18:14:38

to je ina rec benzinove turbo to by som si vedel predstavit aj ja. A co tak dat turbo do GT? Dalo by sa to? Co vsetko treba menit aby to motor vydrzal?


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 9