Fórum - Téma


Dojmy z nové P11 GT


Fórum Almera N15 Dojmy z nové P11 GT

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 9

2008-02-05 22:58:49

no na GT ak sa s mim nielen premiestnuje ale naplno vyuziva jeho potencial by som skutocne hladal nieco ucinnejsie ako seriu, seriove brzdy su na vacsine japonskych aut riadne poddimenzovane. To ci platne spini aby som bral ako tretorade a to ze vydrzia "len" 35tis km rovnako. casto naozaj dobre brzdy piskaju, spinia a idu sakra rychlo dole, podobne aj dobre pneumatiky (prilnave).

 jagy
2008-02-05 23:10:18

HonzaGT: kdes videl Feroda na nase auta? To jsou obyc nebo nejaka sportovni rada?

2008-02-05 23:22:07

Kombinacia Zimmerman a Ferodo DS2500 je velmi oblubena kombinacia, do beznej premavky su mozno este vhodnejsie DS performance. Zakladna rada Premier nema zmysel davat k Zimmermann (teda ak tiez nemysli zakladnu radu). Ja uvazujem ked nastane cas vymeny na predok CTF kotuce a OMP N group platne. Su s tym vyborne skusenosti na Imprezach, vraj ich nejde uvarit, pritom seriove brzdy su u Imprezy priam tragicke. Ale na kazdom aute su vhodne ine, ak by ste poznali niekoho kto ma skusenost s performance brzdami na P11 tiez by potesilo. Na Sunny Gti bude skusenosti co tam dat asi hodne, kedze sa s tym stale zavodi.

2008-02-06 12:21:23

No uvidime o vejkendu teoreticky by tam mohly sednout brzdy z 200SX jsou veci a pouzit i brzdice z toho

2008-02-10 18:01:11

Tak ze konecne jsme spokojen vycistil jsme kde se co dalo. Filtry a olej jsem vymenil. Auticko jede ted nadherne. Spotreba prumerku mam ted 6,5l/100km.

Ale jeden problem zhruba pri 2300 ot/min a pak pri 2700ot/min sebou motor skubne jen lehce jako kdyby stratil vykon jinde to nedela v pohode se vytaci jede krasne jen tohle me zajima bohuzel jezdim v tomhle rozptylu od 2000 - 3000 ot/min tak ze mi to dela dost casto cim pak to muze bejt?

2008-02-10 18:39:06

nejjednodušší, svíčky, víčko rozdělovače, palec, kabely...

2008-02-11 00:08:37

Honzo: co si ty vstko vycistil a jak ked zo spotreby 16-20l mas zrazu 6,5l. To su trochu moc velke extremy. Za 20l to mne neslo ani ked to najviac drtim ale za 6,5l tiez nie. Pianko jazda mimo mesto sa da tak 7-7,5l. GT zas neni ropak aby v zime jazdilo priemerne za 6,5l to nas nehup.

Trhanie-hm a co rozvodova retaz nepocut ju trochu viac? Kable k svieckam by som zmeral prve ci nema niektory zvyseny odpor, ak si nemenil este palivovy filter rovno ho vymen, sviecky rovnako ak nevies v akom su stave a kedy boli menene. Ak nic z toho nepomoze, moze to byt ale aj retazou sucou na vymenu

2008-02-11 08:33:04

Byl ucpanej privod vzduchu a zasranej filtr vzduchu tak nevim nu spotreba opravdu klesla tak nevim jen jsme rikal co mi psal pocitac po Praze. Ted jsme jezdil po Praze je fakt ze jsme to nijak nevytacel ani se s nikym nehonil. Dost me to prekvapilo a to jsme mel celou dobu na dalku spotrebu 5,8l az kdyz jsem prijel do praglu tak to slo nahoru trochu jsme pojezdil v kolonach. Neni to jeste subjektivni bylo to jen 245km tak uvidime co dal. Palivovej filtr a svicky ( na ty jsem jen koukal a skousel jsem tam brisky zadna zmena) jsem nemenil a retez slyset neni. Kabely vypadaj v pohode ale promerim je. Vrhnu se na to.

2008-02-11 09:49:24

no ak bol filter tak spinavy ze bol az zapchaty necistotami privod vzduchu ku klapke, tak je dost pravdepodobne ze predchadzajuci majitel uz moc udrzbe nedal a ktovie ako dlho. Preto by som vymenil komplet vsetku spotrebku vcitane sviecok, palivovy filter, olej a filtre oleja - aspon tolko.

2008-02-11 11:56:58

On byl cistej je tam KNvlozka ale dostalo se tam blato buh vi kde s tim jezdili v AAAckach a byla zasrana jen jedna pulka jenze dratem jsem zjistil ze tam je vic sajrajtu v ty trubce s privodem vzduchu k boxu. Koukal jsem na spodek krasne cistej v mezich novy veci od vlnovce do zadu jen je tam ovalna trubka za katem asi rezonator nevim jestli je to origo nebo ne. Olejovej filtr jsme ani nemusel menit byl jak novej jen jedna vec bylo tam vic oleje nez jsem tam nalil byly tam 4l oleje ja tam dal podle manualu 3l oleje tak nevim jestli to taky nebyl problem

2008-02-11 12:33:04

no tak zrovna na olejovým filtru bych nešetřil

2008-02-11 14:08:37

Oleje a filtry po koupi ojetého auta je samozřejmostí!

2008-02-11 16:32:40

Nemusel ale vymenil kdyz uz jsme ho mel doma.

2008-02-15 12:08:28

Jetse jak mam chapat zmereni kabelu jestli nemaj vetsi odpor na ty dylce asi toho moc nenamerim co bych mel namerit, jaky hodnoty?

2008-02-15 16:42:52

urcite pod 1 Ohm

2008-02-16 21:59:50

??? 1 Ohm...? To by byla GT asi pěkná rušička:) . Tak kolem 3 až 7 KOhm.

2008-02-16 23:35:44

judy nechapem kde si na to cislo dosiel, ale pokial to nie je mokra snurka tak za hodnotou pod 1Ohm si stojim. myslim cisto len zapalovacie kable od konca po koniec.

2008-02-17 20:54:43

je to v K ohmech!

2008-02-17 21:24:14

Tak v patek me dostala Suzuky Swift GTI safra sice nepredjel ale teda dojel me nehorazne nastetsi mu doslo ze me ve vysoky rychlosti nepredjede precejenom GTcko bude mit maximalku nekde jinde.

Jinak konecne se mi ji podarilo utrhnou ve 160km ale dobry nerozsekal jsme ji jak jste rikali tak jsme ji dal trochu zabrat a podrtil jede to pekne jen to ze jsme porad v cervenym poly me trochu vadi jetse ze je tam omezovac. Brzdy dobry akcelerace taky dobra, podvozek uzasnej. Auti se mi uz zacina zamlouvat konecen jinak ted mam spotrebu pri raseni(jinak tomu rict nemuzu) 7,7l/100km coz je uzasny jsem ani necekal. Jen otazecka zkousel nekdo maximalku 4 rychlostniho stupne me vyslo neco pres 200km v cervenym poly.

2008-02-18 16:53:23

Honzo pokial ste s tym Suzuki Swift GTi rejsovali na beznej okreske a nie na dialnici, tazko sa predbieha aj pri podobnom vykone, musel by mat vacsiu prevahu vykonu (resp aspon vykon zrovnatelny a vahu mensiu) v opacnom pripade by to bolo trochu moc drsne na cestu kde je bezna premavka. Plati to aj opacne ked pojdes s GT na limit na beznej ceste bude mat problem ta predbehnut aj vykonnejsie auto.


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 9