Fórum - Téma


Dojmy z nové P11 GT


Fórum Almera N15 Dojmy z nové P11 GT

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 9

2008-02-05 11:56:47

jagy: ale romeovi odešla MAFS neboli váha vzduchu, jestli se nepletu.A mohl by nám sem příležitostně napsat jestli se výměna promítla do spotřeby.

Honza GT : co píše blesk je asi nejrozumější.Přibržděná kola,ucpaný kouřovod,lambÁda,MAFS,rozjetá ECU......... To všechno ti zjistí na diag.Co se týče servisu v Pha,tak nemám velkou osobní zkušenost.Klíč s dálkou mi dělali na Spořilově a docela mne překvapilo,že za klíč chtěli méně než klíčník-specialista na auta v Tescu Zličín,který ho navíc neumí doprogramovat a ve finále zjistil,že nesežene ani klíč se správným čipem......

S tím autí asi opravdu něco bude

 jagy
2008-02-05 12:27:02

Ano, prave proto, ze mu odesla ma vysokou spotrebu. SR20 v dobrem stavu pri normal jizde nemuze zrat vic jak 8l v kombinaci.. takze to muze byt MAF, Lambda,..

Krasty: Diagnostiku si muzesu delat sam, kdyz si koupil Consult kabel. Pokud budes turbit, tak ho budes tak i tak vyuzivat... protoze kdyz s tim pojedes primo do Nissanu, tak si urcite o 500kc reknou.

2008-02-05 12:40:50

jo to je pravda, žere to extrémě moc....mě to téměř vyjímečně vleze nad 10.a to už musí bejt pořádnej kalup

Slunik  
2008-02-05 16:44:50

Krasty:Že ty s tím lítáš jak o život?Se pak nediv,že ti to žere i trávu kolem silnice.Tohle je ,,rodinné" auto a ne sporˇták.

2008-02-05 16:59:33

HonzaGT:jestli to jede a žere jak píšeš,tak to auto není v pohodě.Ropáků-chrochtáků co by tě "smázli" jak píšeš po našich silnicích moc nejezdí.Viz diskuse

http://www.nissanclub.cz/...select=49030#message49030

V přímém souboji GT odmazalo koktávii ropa RS jak na zrychlení,tak na maximálce a to opakovaně,žádná náhoda.

2008-02-05 18:31:34

Proc kdyz jsme to vezl z Hradce si to vzalo 7l a ted kdyz jsme tomu parkrat nalouzil i pri pomale jizde to zacalo zrat no uvidim o vejkendu az pojedu dom kolik to bude zrat ale ted mam najeto 250km a je tam jen ctvrtka nadrze . ze by mi to odeslo ted ach ju to by byla smula. A to nesnazim to rvat musim vymenit brzdy tak radeji pomalu. Co tam dat za brzdy?

2008-02-05 18:37:00

ja jsem delal komplet brzdy predek zadek desky kotouce ATE,objednaval sem na www.mjauto.cz,vysli me kolem 6 tisic komplet a sem s nima spokojenej

2008-02-05 18:38:07

já dávám taky vždycky ATE.

2008-02-05 18:43:21

Když používáte destičky ATE, nepozorujete že Vám to špiní víc elektrony oproti třeba origo? Já jsme ATE zkusila jen jednou na P10 a vadilo mi, že jsem měla od nich pořád hodně černého prachu na discích. Bendixy origoše mi tohle nedělají skoro vůbec. ATE brzdily solidně ale dost rychle se sjižděly, jak jste na tom Vy?

2008-02-05 18:47:32

DORIS:ja mam desky i kotouce ATE a nerekl bych ze se rychle sjizdi...prave me je doporucil i kamos,ze dlouho vydrzej.A ze by nejak vic spinily se mi taky nezda

2008-02-05 18:53:06

Hmm, no oproti Bendixům vidím dost rozdíl ale ty origoše jsou taky jednou tak dražší než ATE. Pozorovala jsem totiž i jednu věc, když jsme koupili ty desky nové, tak jsme měla od nich černé dlaně. Bendixy nešpinily. Příjde mi, že mají tvrdší směs než ATE, ovšem je pravdou že kotouče jsme nepoužili ATE, tak možná i proto. Chápu ale, že je ideální mít totožnou značku kotoučů i destiček.

2008-02-05 18:56:56

ze by Bendix byla znacka brzd?Se mi nezda,nevim.Spis myslim ze je to nazev systemu brzd

2008-02-05 19:02:24

David.306: No na destičkách je skutečně vyryté velkými písmeny "Bendix", nevím však, zda je to název značky nebo systému, tak mě ber prosím s rezervou. Koupili jsme je v origo krabičce přímo v Nissanu, a vydržely už poměrně dost. Kdysi jsme použili nějaké německé desky - značku už nevím, a ty hrozně pískaly a špinily kola. ATE byly solidní, ale hodně špinily kola.

N16
Honza 23
2008-02-05 19:03:12

Bendix dělá i desky (auta i motorky ) spíš se mi nezdá že je to origoš Nissan ale může být,mám Ate kotouče i desky a kola se mi v létě oproti origo nijak nešpiní,jsem spokojen.

tom
2008-02-05 19:05:54

http://www.autobenex.cz/dily.asp?id=2

2008-02-05 19:07:52

jj,sem si nebyl 100% jistej s tema bendix.Vim ze je to system brzd,ale netusil sem ze je i znacka

2008-02-05 19:10:02

JJ, koukala jsem se na net a je to skutečně i systém brzd, jak píše David. No ty desky s nápisem Bendix jsou origo od Nissanu, tam jsme je i kupovali za cca 1.600,-.

2008-02-05 19:26:37

Jak tak koukam tak zimmermanny s Ferodem za 4500,- asi nebude spatna volba? ATE no ja nevim nebrzdej spatne ale hrozne spinej.

2008-02-05 19:36:36

Doriska.Přesně tak.Destičky ATE jsem měl jen jednou ještě na Peugeotu a hrůza.Vydržely jen 35 000 km a přední elektrony věčně černé.Sice nepískaly a dobře brzdily a ačkoliv patřím k velmi klidným řidičům ,došlo k odlepení segmentu od ocelové desky.Proto ATE nikdy,chci se dožít důchodu.Na obou Nissánkách jsem použil kotouče a desky LUCAS a jsem velmi spokojen.Skoro vůbec nešpiní a po necelých 40 000 km jsou desky sjeté o 60 procent.Také jsem téhož názoru,že se májí používat komponenty stejného výrobce.

2008-02-05 20:13:40

Miroslav: No Lucasy jsme dávali na P11 a byly skutečně moc dobré. U P10 zůstaneme u origo destiček Bendix, sice jsou dražší, ale na tomhle se nevyplatí šetřit. Kotouče jsme použili jiné značky, ale pravdou je, že se to celkem rychle sedlo a funguje bezpečně a účinně. Jednou ročně při výměně kol po zimě destičky vyndám, zkontroluji, vyčistím komplet třmeny a po promazání kluzných ploch měděnkou a gumových prachovek silikonovým lubricantem vrátím zpět. Dělám to pečlivě, aby se mazivo nedostalo kam nemá. Zadní bubnové brzdy si necháváme pročistit a zkontrolovat v servisu. Je lepší, jak se samostav a kluzné plochy čelistí jedou za čas zbaví brzdového prachu a promažou tukem. Pomalu se chystáme na výměnu ještě původních bubnů vzadu. I když ještě pořád jsou v normě.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 9