Fórum - Téma


Dojmy z nové P11 GT


Fórum Almera N15 Dojmy z nové P11 GT

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2  3  4  5 ......... 9

2008-02-03 11:51:02

ono to není reklamou 2,2dCi jede opravdu líp než 2,0 benzín. A u výbavy je to věc osobního pocitu, o spoustě věcí si myslíš, že k ničemu nejsou, dokud je nemáš

Taková klima na léto, vyhřívané sedačky na zimu, kamera na couvání pocelý rok.....

Prostě spousta "ptákovin", ale když si zvykneš, už bys neměnil

tom
2008-02-03 12:38:01

Judy,optej se.

2008-02-03 13:55:06

Tak dalsi pocity kdyz to tak vezmu je to liny auto. No jedna se o to ze kdyz chci jet rychlejs musim cekat na otacky a to je spatny dlouho mu to trva ale nevim co bych od nej vice cekal je to auto na cesty a nafta me smazne jako nic se 110k pod kapotou nehlede o 150k vcera me smaznul jako by nic Fanda se 100NXGT safra to byla ostuda a to mel slajky a prokluzovalo mu to je to hold tezky auto. Osobne bych preferoval treba BMW 525TDS ale to je jina cenova relace. Za ty prachy snad jen Alfa s ni je sranda a zazitek super motor jedna basen( kdyz zrovna funguje a neserese coz snad neni nikdy). Ja si ji spis koupil z duvodu fora jak o ni basnite ja porad nevim co bych si mel myslet uvidime casem bud se zamiluju nebo pujde z domu. Jinak na kostkach je to des a hruza. Mel jsem na 200sx koni+HR a nezdalo se mi to tak tvrdy jak tohle:o(.

2008-02-03 14:02:20

Jinak nepredstavujte si zadneho krasavce. Za 1. auto je koupeny z AAAcek jsem si rikal ze bych tam vzivote nekoupil auto a ejhle. Za 2. auto ma najeto 245000km. Za 3. bylo samozrejme bourane. Bylo to firemni auto. A stalo 87000,-.

2008-02-03 15:51:01

By som doplnil, je pravda že treba čakať na otáčky, keď ich ale dostane nad 4000 ot/min, ťahá veľmi dobre veľa áut naň v týchto otáčkach nemá. A ďalšia vec má dlhú prevodovku 2-100 3- 160kmh takže na šprintíky medzi semaformi to stavane není, pretože stačí menej roztiahnuť jednotku a skôr dať za 2 a otáčky klesnu pod 4000 a je to v prdeli. Stačí ale výjsť mimo mesta a začať obehovať na trojke a idete 160 kmh ani neviete kedy...Keď niekto chce auto ktoré pocitovo zatlačí na chvílku do sedadla nech si kupi turbodiesel, ten ho uspokojí ale zase len do 4000 ot/min...takže je to na človeku či chce ťah od 4000 alebo do 4000ot/min. A na naháňačky medzi semaformi su mänšie autá s kratkou prevodovkou.

2008-02-03 18:42:36

Ok, Tomme, zítra jedu za jeho bráchou, tak se optám!

2008-02-03 18:58:27

Mě se vždycky líbí ( jsem totiž pěkně vysazenej na ty blbečky v Golfech atd.) když si jedu pohodičku a někdo takovejhle se mi přilípne na zadek, když vidí GT, tak provokuje. parkrát mu brzdou přišlápnu, aby se na mě nelepil, pak bliká, a nadává, co si to dovoluju a pak když mě chce předjet, jen tam vrazim 3jku a ahoooj "golfisto" . Minulý týden na mě zase dorážel Golf s naftou a s červeným Di na štítku, jeli jsme oba stejně na benzinu a pak z ní, nacpal se přede mě a jel jak blb, pořád kličkoval, brzdil a rozsvítil si mlhovku.. no to bylo něco pro mě... když jsem dal blinkr, vecpal se přede mě a chtěl ujet, když jsem se prodral tim kouřem a smradem z toho německýho střepu tak mě furt chtěl ujet a pořád jsem ho tlačil před sebou, pak jsem ho parkrát probliknul až po několikátý asi pochopil, že soudruzi v německu asi udělali chybu a nedali do toho střepu víc koníků, tak uhnul a Primerka mohla konečně dejchat a ukázala mu zezadu GT, asi byl pěkně nasr.. . nevim, už jsem na něj nekoukal a radši jsem pak odbočil směr škola, aby mě ještě někde zezadu nenabořil.. no a pak nemam být zaujatej, proti těmhle lidem v takovýhlech rádoby autech (VW). Máte taky podobný zkušenosti..?

2008-02-03 19:04:51

Nevim no....že by mi nevyhovoval výkon GT? to jsou první špatné reakce co slyšim...z AAA to bude stát asi za h....,mě to teda bohatě stačí, asi to neni jen o tom dupnout plnej plyn a čekat zázraky

2008-02-03 19:26:25

Angličani mají pro tento druh řidičů krásné a výstižně pojmenování: bi em dabljů drajvr

2008-02-03 19:47:11

Judy_N15: Takových zamindrákovaných blb*čků jezdí asi všude plno. Prostě mám "fáro" od VW group, tak mi patří silnice. Někteří v nových Octávkách jezdí jak vrazi, nedej bůh, jak jejich záď zdobí nápis RS, to je pak síla, co předvádějí, tedy aspoň u nás. BMW totéž, na prstech jedné ruky bych mohla spočítat, kolik jsem na cestách potkala slušných řidičů v těchto vozech. Ale není to jen o značce, prostě vždy se najde nějaký hňup, co si léčí mindráky prostřednictvím jízdy ve stylu - za každou cenu musím předjíždět a všem ostatním to natřít..... Škoda, že na tak nízké ego nejsou léky, tihle rádoby řidiči by potřebovali koňskou dávku. Léči si své mindráky na silnici a bohužel na tohle doplácejí jiní, co jezdí slušně.

Jinak Primka GT jezdí slušně, nemůže se to sice srovnávat se silným sporťákem, ale na rodinné auto to jezdí nadprůměrně a drží na cestě jako přibitá.

2008-02-03 19:52:22

Me nevadi ten vykon ale ta reakce jestlize si jedu pohodicku na 5 90km/h je tam zhruba 2500ot/min abych neco predjel musim radit na 3 a vytacet ji az do 6000 otacek aby pri razeni na 4 nespadli otacky pod hodnotu 3500 otacek a to me vadi nejsem na to zviklej abych to takhle rval ale je fakt ze ta trojka taha pekne. Tady vidm tu vyhodu nafty muzu tam mit petku a nemusim radit kdyz chci predjet. A kdyz se na me nekdo lepi dam mu proste volnost udelam mu misto spomalim a at si jede kdyz chce. Nejsem strelec. Tech aut uz jsme rozstrelil dost.

2008-02-03 19:59:08

Jak píšeš Krasty, tak to neni výhoda diesla, ale turba = vyšší MK

2008-02-03 20:04:43

Judy_N15:souhlasim.dat do GT turbo tak by to byla dost husta strela

2008-02-03 20:10:26

Krasty..pri 100kmh je cca 2500 ot, čo by si pri takýchto otáčkach od benzínového auta bez turba chcel. Praveže to že ma tak malo otáčok na 5 je dobre pretože sa dá isť po dialnici v pohode rýchlo s dobrou spotrebou, pretože napríklad pri povolenej 130kmh točí cca 3200 ot. a to je málo na beziňák a to sa rovná presne nízka spotreba aj nízky hluk. Z toho potom aj vyplýva že musíš podradiť aj na 3 aby to riadne šlo. Inak ani TDčko nejde vždy, potrebuje aspoň 2000 ot aby sa ten záťach dostavil, ale rýchlo aj skončí a ty keď maš v Primere za 3 tak záťach je dlhý a TDičkar nemá šancu. Nehovoriac o nevýhodách tdi v podobe náročnejšej udržby. To že je v celku pružnejší diesel je jasné, ale to je o tom čo preferuješ..ak sa ti páči ten záťach z nižších otáčok kup si TD a máš to

2008-02-03 20:13:20

V čem je náročnější údržba dieslu oproti benzínu? Já jsem vždycky odvezl auto do nemocnice a večer bylo hotové Žádný rozdíl

2008-02-03 20:16:09

Viac veci sa na ňom môže posrať a ešte viac je náchylný na zachádzanie...studené štarty, nevytáčať za studena, nechať ochladiť turbo atď. Však len repas pokazeného turba stojí dosť prachov.

2008-02-03 20:26:05

Podle me jestli Krasty hodne nadava, tak asi koupil spatny kousek. Jinak k tem TDickum, jako chce to jiny styl jizdy, kazde ma svoje, ale co se tyce tech oprav, jak tam odejdou treba vstriky, tak se majitelum akorat protoci panenky. Jako co ja uznavam za dobre motory, tak sou stare komurkove diesly od Peugeotu, vlastnime 1,9TD a na normalni jezdeni to staci. A pak dobry motor s minimalni spotrebou a jeste uchazejicimi jizdnimi vlastnostmi je 1.4HDI, jezdit za 3,5 litru po meste s nakupni taskou je fakt dobry, pro zenskou idealni, jako druhe auto do rodiny trebas. Jenom kdyby ty prevodovky za neco staly...

2008-02-03 20:42:55

Výkon motoru: 110 kW (150 PS) při 6100 ot./min.

Točivý moment: 181 Nm při 4800 ot./min.

tohle mluví za vše, a vše vysvětluje....dyt´to je paráda ta 3 ka ne? chci vystřelit-podřadim

TDi má jiné vlastnosti.....každý motor má jiný vlastnosti

navíc GT je krásný auto a pohodlný, za to že tu máme hnusný silnice nemůže

2008-02-03 21:20:58

Turbem to neni turbo ti spina u benzinaku kolem tech 3500 a vejs zajimavejsi by byl kompresor nez turbo na primere ale ja tam dam radeji turbo. Jinak to ze mi to skace neposedne je asi nejspis jednim vadnym tlumicem vzadu neni v tahu jen jinak tlumi nez ten druhej. A doufam ze to spatna koupe nebyla byla by to skoda. A naftaka nechci ani videt pfuj. Ale jezdil jsme ted s BMW 525tds v plne palbe r.v. 2000 a to je nadhera ma to 190k po cipu a kdyz s tim lita proste tempomat a 180km/h zere mu to 7,5l /100km ale jak rikam jina cenovka jina trida kyz uz limusina

2008-02-03 21:34:26

Jen pro přesnost.. pojem "kompresor" v přeplňování motorů neexistuje, je pouze mechanicky poháněné dmychadlo (řemenem), nebo dmychadlo poháněné přez turbinu, výfukovými plyny. Kompresor je zažízení, které vytváří tlak od 3.5bar a více a to se v přeplňování motorů neujme.. jen tak aby se dál nerozšiřoval slovník těch chytých novinářů, kteří překládají z cizých jazyků úplný kraviny.. .


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 9