Fórum - Téma


Dojmy z nové P11 GT


Fórum Almera N15 Dojmy z nové P11 GT

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2  3  4  5 ......... 9

2008-01-22 13:52:20

Před cca 2 měsíci jsem přešel z auta, na které nedám dopustit ( Almera N15 1.6SR hatchback) , která byla svižná, prostorná, pěkná... ale bohužel, už jsem občas pokoukával po nějakém SR20DE, chtěl jsem původně N15 GTi , ale když jsem narazil na na Oranžovou GT a to v 5 dvířku.. bylo to to , co jsem si přál už jako malej kluk... vždycky, když k nám do servisu přijela primera GT, chodil jsem jí okukovat a říkal jsem si, jaký by to bylo jednou ji mít...

No.. a je to tady... příjemná cena ojetin a technický poklad, který tenhle model ukrývá je ideální kombinací..

Jel jsem si pro ní do Opavy, původ auta jsem věděl na 100% a čekala mě cesta asi 250kilometrů domu. Bývalý majitel mi říkal, jestli mám v pořádku páteř, abych na podvozek za chvíly nenaříkal, že je moc tvrdý. Na N15 jsem měl přitvrzelý podvozek Eibach, ale moc nefungoval, hodně to poskakovalo a pořád jsem bojoval s odklonama kol a poloměrama rejdů, aby se zvolil kompromis (jízda, opotřebení pneumatik). Když jsem vyrazil po Opavě směr domu, hned na první křižovatce mi jedem pražounek nedal přednost.. pěkně jsem se zpotil, ale nic se naštěstí nestalo.

Po přejetí pár kolejí a hrbolů na českých silnicích jsem si vzpomněl na slova bývalého majitele, příjemně tvrdé...

Cestou domu jsem měl takovou radost z auta, že mě jí bylo až líto, jí někde na rovince zkusit... No, nakonec na to přišlo a můžu říct, že jsem byl příjemně spokojený.. z 90 koňového auta do 150 je slušný přechod, ale bohužel, po pár dnech mě tenhle výkon přišel jako normální a už jsem chtěl zase nějakého toho koníka navíc...

Do dneška jsem s Primerou už nějaký ten kolimetr najezdil, pár "tunerů" smazal ze světa a můžu jen potvrdit, že primera je poklad. Motor, převodovka, podvozek, to je lahoda, kterou jsem zatím v jiném autě nezažil... Auto jsem pořídil k dennímu ježdění, k výletům, na dovču atd, takže velký kufr je nespornou podmínkou. U Primery není kufr velký, ale obrovský a to je přesně můj ideál = Pěkné, rychlé, 5dvířko, velký kufr, spolehlivá, za slušnou cenu...

Zápory jsou ovšem taky, Nikoho nepřekvapím, že byli již špatné "kosti" přední nápravy. Pak došlo na výměnu gufera převodovky (u táhla řazení).

Dále jem na Primce hned co jsem jí přivezl udělal velkou prohlídku, naleštil a je jako nová... Na léto jsou připraveny oroginal 16"kola. Dále na léto chci pořídit výfukové potrubí, nastříkat kliky dveří a tím zásahy končí... Primera je z továrny téměř dokonalá, tak není třeba nic měnit.

Shrnutí...: Koupil jsem si auto o kterém jen jeho vlastník ví, jaký poklad v garáži má... no.. snad mi ještě dlouho poslouží...

2008-01-22 21:51:48

Judy co na to povedat, GT je dost fasa auto za cenu za aku sa da kupit podla mna nic ine neexistuje to je fakt nie len dojem. Ano existuje Focus ST 170 ktory sa robil 3 a 5 dverovy a dokonca aj kombik ale je o dost drahsi (viac ako o 100%). Ano su Hondy Civic 1,6 VTi ale tie su tiez drahsie(ked to nema byt vrak) a, aj ked su to kultovky (kvoli motorom) tak podvozok a riadenie funguje horsie ako u GT. Vsetko ostatne je bud mensie (Clio Wiliams, Clio 172, 182...), alebo drahsie nadobudacou cenou aj nakladmi (Mondeo ST 200, 220, BMW 325, 323...).

Pre toho kto ho ale aspon obcas neberie pod krk a nevie ako to dokaze byt az surovo sportove auto, tak je to podla mna dost bezne a v podstate nie moc pohodlne auto (tvrde, velky rajd, tvrda spojka, tuhy posilovac riadenia).

maloco dokaze ist 120km/hod miernym sklzom bokom tak v pohode a bez stresu ako tato limuzina. Stres maju len spolujazdci rano sa mi take s kolegom podarilo...

2008-02-02 13:32:29

Tak já přidám taky něco. Včera jsem si ji přivezl domu. Koupil jsme ji v Hradci Králové a vezl do Praglu a pak hurá na sever. První dojmy myslel jsme ze se zblázním a že to auto půjdu vrátit drkotaly mi zuby a rozbolela mě hlava jak je to tvrdý. Ta dálnice stojí pěkně za h... zkoušel jsem jak to jede ale autíčko bylo neposedne tak jsem si raději v pátečním provozu nehrál. V Praze to bylo 100x horší vůbec nechápu že by si někdo tohle auto pořídil do městského provoz. Pak jsme se vydal na sever pres Mělník - dubské zatáčky - Česká Lípa a dál na sever. A tam to začalo. Dubské zatáčky to byla lahoda auto se nenaklaní do zatáček se vrhá po hlavě a drží stopu jak přibitý. Tam kde jsme se bal s 200sx jsem proletěl jak smyslu zbaveny a auto jako by nic jen jako kdyby mi říkalo ,,jenom tak pomalu jen mě koukej vyzkoušet " Když jsem dojel domů s úsměvem od ucha k uchu měl jsem smíšené pocity.

Spotřeba no já nevím ale já se dostal v pohodě na 7l/100km což se mi zda na takovéhle auto super spotřeba. Jen jsem nepochopil ten počítač tam píše 8,3. Jenže když jsem to kupoval dali mi suchou nádrž dal jsme za 500,- a najel na to 250km než se rozsvítilo hladové oko. Tak nevím nu.

2008-02-02 14:52:39

Krasty, vitame dalsieho GTckara, hybaj pridat fotky

K teme, uz len fakt ze na tomto fore je tolko diskusii prave o P11 GT potvrdzuje ze to je vynimocny kusok Ale som prekvapeny negativnymi reakciami na podvozok, ja s nim najazdim prave vacsinu po bratislavskych cestach a jasne je to tvrdsie ale nic co by sa nedalo vydrzat. Treba obchadzat jamy, no tak tvrde, iste a zaroven pohodlne auto uz z vyroby som este nezazil. O dalsom samozrejme mozno len suhlasit, ta surovost a pritom limuzinovost je neuveritelna. Pri beznom jazdeni obycajny nenapadny sedan, pri toceni cez 4500 bez prehanania sportak. Mam teraz moznost vdaka polopraci/polohobby si zajazdit slusnu porciu kilometrov na najroznejsich a vacsinou luxusnych modeloch a vzdy sa tesim na svoje GT. Tie moderne auta s traktoriodnymi motormi jazdia sami, ani volant uz pomaly netreba drzat, nuda. A na dvojtonovu vahu ani 200k nestaci, nehovoriac o plynulom priebehu krutaku, ktory nedava ziadne kopance. Zlate 90. roky

2008-02-02 15:15:54

Lubosh ale ved od kopancov su tu turbo diesle, ono inak kopance podla mna netreba, to je skor necnost auta ako vyhoda ze do istych otacok to skoro nejede a potom to ide jak utrhnute. keby som tuzil prave po tom tak akekolvek turbo je na to lepsie (benzin aj diesel). Slusne urobene turbo diesle uz nemaju tak nelinearny priebeh krutaku hlavne tie od BMW a aj 2,2l od Hodny a Toyoty. Ale inak ta nelinearita vcelku vyhovuje mojej schizo povahe, plizim sa plizim a zrazu si len tak zmyslim ze stacilo a uz ho zmykam

2008-02-02 15:22:36

Njn, diesel pumpe je prostě best, v Oktávce a bez rádia již od 620.000,-. V základní výbavě je dokonce i volant! Hmm, něco na těch TDI asi bude, že jich toliko jezdí a lidi je pořád kupují jak zběsilí... Jen pořád jaksi nevím, co to je?

Jinak k tomu podvozku, mi osobně přišel tvrdší a sportovnější na P10GT. Kdyby se tato auta dodnes vyráběla měla bych ji nyní pravděpodobně místo M6.

2008-02-02 16:19:49

TDicka od VW nejsou spatne.. na jezdeni do prace, atd. je to dobre..

DORIS: No jestli narazis na to, ze uz P11 zacina byt stare auto, tak to snad problem neni? Sama prece mas P10 v top stavu a da se koupit i moc pekne P11 GT..

2008-02-02 16:55:37

Na P11GT nic za ty prachy nemá, kdo ho pomlouvá - závidí...je to auto s nevšedními vlastnostmi a člověk ho nepotká na každym rohu.Mam s nim najeto 10000km za pul roku a stále se těším až s nim zase vyjedu

2008-02-02 17:02:41

Přesně tak, za ty prachy tu nic takovýho, jako P11 GT neni, i já se vždycky nemůžu dočkat, když mě čeká cesta s Primkou... Dokonce i moje druhá polovička si oblíbila jízdu s mazlíkem.. a to je co říct :) (samozřejmě "jen" jako spolujezdec :))) )

2008-02-02 17:52:01

Jagy: To máš pravdu, ovšem mi se víc líbí P10GT. Ještě jsem však nenarazila na nikoho, kdo by P10GT prodával v takovém stavu, v jakém bych si představovala. Toužila jsem po P11C sport - sedan, ale manžel už dalšího Nissana po prodeji P11 nechtěl. Koupili jsme tedy novou M6 a nelitujeme. Jen nás někteří sousedi přestali zdravit...

2008-02-02 18:24:14

Doris, mám tip na naprosto libovou černou P10GT a chce jí prodávat a má najeto kolem 70 tis km, je to od známího brácha.. mam se optat..?

2008-02-02 18:41:53

Judy_N15: Děkuji Ti, no už je teď asi pozdě, protože jsme koupili jiný vůz a třetí auto už by bylo moc. Škoda že tohle nebylo před dvoumi léty, kdy jsme ji sháněli . S M6 jsme spokojeni, ale stejně mám za to, že mi k srdíčku nikdy tak nepřiroste jako ta stará stříbrná P10. Někdy mám pocit, že prostě tohle autíčko patří ke mně. Je zvláštní - nevím zda je to náhoda nebo osud, ale má ve svém VINu datum mého narození.

2008-02-02 20:31:20

Doriska.Vůbec se ti nedivím.Ta Tvá Primerka má duši,to je vidět i z fotografií.Vůbec na ní nejsou vidět roky,ona snad designově vůbec nestárne. Provedení detailů je prostě úžasné,bolí mne ruce při představě,kolik práce a umu jsi musela vynaložit na tenhle stav.Tohle není samo sebou,ty máš snad dar z nebes,tolik šikovnosti a zanícennosti.Určitě jsi na sebe hrdá a máš na co! Ten VIN také něco napovídá.ASi jsem Tvé autíčko potkal v Suché,ale byl to okamžik .Kdo se věnuje Nissánkům,tak ho musí bácnout do čela,tak vyčnívá z šedi ostatních aut.Mimochodem,kolega z práce z Prostřední Suché si koupil Mazdu 3 a také s ním nemluví ani patník u chodníku.Že by to byla negativní vlastnost Sucháčků?Tohle já naprosto nesnáším,člověk dlouhá léta šetří nebo splácí,odříká si,ostatní kouří a pijí a pak se diví,kde jsi na to vzal At Vám autíčka slouží a Tobě zvlášt dlouhé roky

2008-02-02 20:53:21

Miroslav: Téda, tohle jsem nečekala, tolik krásných a milých slov. No je to moje záliba a taky vášeň. Člověka těší vynaložená práce, když dojde svému cíli. Ano, tohle autíčko má duši, tak nějak to též cítím, nedokážu si představit, že bych ho někdy prodala a jezdil s ním cizí člověk, kterému by bylo lhostejné. V obci, kde bydlíme, je myslím jediná v této barvě a s takovou karoserií. Takže je dost možné, že jsme se na cestě potkali. Často jezdíme mezi Stonavou a Havířovem nebo směr Karviná po čytřproudovkách. Mimochodem mám také pocit, že jsem Tvoji krásnou zelenkavou Primušu zahlédla. Vždy mě na takové auto strhne zrak, protože jsme měli skoro stejné. Tak ať Vám též obě autíčka skvěle a dloho slouží, je vidět, že se mají u Vás dobře.

Jinak na dědině je to marné, aspoň u nás jde lidem o cokoliv - ať už si vyměníš okna v baráku nebo natřeš fasádu, je to některým trnem v oku. No a i když chodíme s manželem oba do práce a ušetřili jsme si na M6, lidi to prostě nesnesou, možná, kdybychom si koupil o 100.000,- dražší tuctovou Octávií, tolik závisti by to nepřineslo, ale holt odlišuješ se, jsi špatný. Je mi takových lidí i líto, musí se nesmírně zžírat a trápit.

2008-02-02 21:59:13

Takovým lidem to přeju, ať se užerou závistí

2008-02-02 22:37:53

Judy_N15 & krasty :také se připojuji k uvítání nových členů s GTčkama.O GT verzích Primer toho zde bylo napsáno již hodně,ale stejně si myslím,že si to každý musí zkusit a zažít sám.Protože podle přísloví "sytý hladovému nevěří" je popisování předností tohoto vozu ,který se pomalu stává legendou (musím se rozhlédnout jestli není Krupi někde nablízku), pro neznalé a nezkušené celkem bezpředmětné.Ano to auto má tvrdý podvozek,ale když si opravdu dobře nastavíš posed a jízdu si řádně užíváš není problém s bolestmi zad.Nemáš totiž čas na to, aby tě něco začalo bolet.Ano to auto jezdí za víc než 6l_dieselu chrochtáci od koncernu,pojedu třeba za 9 nebo 10,ale to už se opravdu svezu a těch třebas 120vočí_na100 si za to svezení rád připlatím. Takže doufám,že přidáte fotečky,ať máme co okukovat a tak.Hodně bezproblémových kilometrů s vašima GT

2008-02-02 23:00:03

Richard: Jsem tady

2008-02-02 23:07:01

Doris ahoj : no co na těch TDIčkách je??Lidi jsou zmasírovaný reklamou,představa ,že jezdíš za méně litrů,představa obrovského výkonu/krouťáku a z toho pocit,že máš nejsilnější a nejrychlejší auto ve vesnici,městě na planetě..........Soused má obyčejný íčko tak já musím mít červený........ No škodovky obecně nejsou asi tak úplně špatný auta,ale poměr cena/užitné vlastnosti je mimo realitu.Dostupný servis -no dobře, levnější náhradní díly - hlavně ty z vrakáčů a proč?Protože se škodovek hodně "ztrácí"!Zajímavý fenomén je utkvělá představa,že když jich jezdí nejvíc jsou nejlevnější a japonská auta,kterých jezdí mnohem méně, jsou nejdražší. To samozřejmě není podložené skutečností a z toho omylu potom plyne ta závist.Z vlastní zkušenosti tyhle lidi nejvíc vypečeš,když se nedáš jejich negativníma náladama ovlivnit.I když se soused tváří kysele s úsměvem ho pozdravím a ať si klidně ukousne pr*el,vždyť s ním nemusím debatovat a pozdravit je slušnost a že jsem neustále v dobré náladě a že se mi daří,to je odrovná víc než pomlouvání za rohem nebo tvářit se jako bubák. Čas na této planetě máme všichni vyměřený,tak si ten svůj nenech kazit nějakejma joudama

2008-02-02 23:08:15

Krupi : ty woe a jsem v ři*i .

2008-02-03 09:11:41

Ahoj Ríšo, tak tak, též to beru s nadhledem. Lidi - aspoň jejich značná část, nedokážou odpustit úspěch a to už v jakémkoliv úhlu pohledu. Na vesnicích mi příjde, že je to ještě více o emocích než ve městech, ale to nemohu reálně posoudit. Vystihnul jsi to naprosto přesně. Ono když jsem byla před pár dny v autosalonech skouknout novinky a auta celkově - to mě ještě nepřestalo bavit , tak jsem se jen orientačně ptala na cenu Octávie s dieselovým motorem. Ve výbavě elegance chybělo plno věcí včetně rádia , které už byly třeba u M6 1.8i samozřejmostí v základu (je to přitom ta nejlevnější verze, samozřejmě jako u všech japonců i Mazda má výbavu dle motorizace). Ovšem cena u této Octávie - auta v nižší třídě- byla od 620.000,- výš. Mazdu jsme koupili o cca 100.000,- levněji, s vyšší výbavou a moderním benzínovým motorem, co sice baští kolem 7,5 l/100km, ale je to tiché, celkem živé a nejsou zatím hlášeny žádné problémy, s jakými se naopak potýkají "vyhlášené" TDI od VW - znám od taxikářů, kteří si starší TD od VW pochvalovali, ale u těch moderních mi sdělili, že po 150.000km začíná plno drahých věcí odcházet a celkově se to sype. . Argumentace, že jsou na Škodovky levné díly a levný servis, je myslím už minulostí a hlavně se ty díly mění dříve a častěji, než by bylo zdrávo. Ano, dostupnost servisů je velká a asi to má svůj pádný důvod. Ale kupovat si nové auto kvůli dostupnosti ND a servisům je pro mne úsměvné - bohužel i tohle je častý argument majitelů Škodovek. Navíc, když konkurence nabízí mnohem víc a za daleko lepší ceny.

Jinak když porovnám Primeru a další stejně stará auta, tak jednoznačně mi vychází Primera jako jedna z nejsolidnějších v poměru cena/užitná hodnota. A to nepočítám ten zážitek a radost z jízdy, kterou mi většina aut této třídy nikdy nedá. Tak ať Vám dělají Primerky jenom radost stejně jako mne!


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 9