Fórum - Téma


Dodělávka klimatizace P10


Fórum Primera P10 Dodělávka klimatizace P10

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1  2  3  4

2012-04-12 22:50:10

tak nevím jestli to bude stejné, ale můžu se zkusit zítra ráno podívat kam je ten pravý ventilátor zapojený, nejsou třeba nějak spojené dohromady?

2012-04-13 21:25:39

Když sem přišel do garage tak sem zjistil že mi něco chybí... foťák

ALE kouknul sem na to a prosvítil to baterkou a ... konektor na větrák II nemám ani v releové skřince (u baterky) není patice na "RAD FAN II" , ale konektor na kompresor klimy mám a v releové skřínce (mezy servrem a ABS) je patice na relé AIR CON

Ani v manuálu na schéme svazku není konektor na druhý větrák, jen jeden... napiš přesný mesíc/rok výroby tvýho auta, nebo mi hoď do SZ VINko. Na druhým autě klimu mám ale auto nemám u sebe.

Zítra nafotím

2012-04-14 17:32:09

Foto je na světě Jinak ten konektor na větráku je 6ti pinový a sou obsazený 3 piny, takže i když tam sou dva větráky tak mají společný konektor, ale příprava tam není což je zajímavý

2012-04-14 18:58:09

no tak koukam ze ty skrinky na relatka mas kevsemu jina nez ja,dnes uz nemam moc casu,jdu za chvilku zapijet kamosuvo louceni se svobodou ale snad zitra to nafotim jak to mam ja.ale kazdopadne ti dekuji

2012-04-14 19:00:08

Proto sem psal aby si dal měsíc/rok výroby. Oni se lišili v elektrice

2012-04-14 19:04:09

jelikoz to mam dotazene z nemecka,nevim to presne,mela by to byt 96 ale dily a plasty jsou z 94.

2012-04-14 19:06:11

Tak v těch faceliftech sou ty relátkový skříňky úplně jinak, to vím. Dej mi do pošty VIN a řeknu Ti o autě vše

2012-04-15 22:08:35

tak pridavam nejake fotky,snad nam to rekne vic...

2012-04-16 07:16:07

Jo te´d když jsi to napasl tak jsem si to uvědomil, že oba ty větráky vedou do jednodo konektoru. No jo P10 už jsem dlouho nedělal!

2012-04-16 20:34:32

takze pozapojuju,cvaknu rele klimy,dopojim FAN 2 a chladim???

2012-04-17 07:25:36

Snad pokud ti nebude unikat chladivo. Nejhorší je že musí celá palubovka a vše ven včetně té výstuhy (trubky) co je pod palubkou.

2012-04-17 17:26:24

a proc bych to mel prosimte vyndavat???

2012-04-18 08:10:17

No protže musíš pod palubku nainstaovat ten výměník aten tam nenaistaluješ pokud komplet neropzebereš palubovku.- K čemu by jsi asi připojil ty trubky z kompresoru az chladiče?. je potřeba vyhdat část topení a dát jiný díl.

2012-04-18 21:53:16

to uz mam hotove a bez vydelani palubovky,asi jsem superman,ne Honzo ted vazne,nevim jestli si to u P10 delal ale je to jednoduche,krasne se tam dostanes pres kastlik u spolujezdce,oddelat kastlik,plasty kolem nej a plechovy drzak pantu na kastlik a jsi u vymeniku,takze jje to prace cca na hodinku,dve,kdyz vis kam sahnout,trvalo mi to o chvilku dele,nez jsem nasel spravne srouby,....abych neco nepokurvil,ale dopadlo to,coz toto zrovna treba v knizce ani nenajdes.

2012-04-19 07:06:44

Tak to je asi jeden z mála nissanů, u kterých jde ten výměník vyndat bez demontáže té trubky. U P10 jsem to nedělal, ale u jiných jo, tak jsem předpokládal že to bude stejné.

2012-04-19 22:06:20

nene,opravdu to jde lehce,demontaz vymeniku by mi dnes zabrala tak 30min komplet,vic urcite ne.i radiator topeni by mel jit takto,u P10 je palubka delena a celej spodek jde po kouskach rozdelat.u tohodle auta jeste kluci sikmovoky premysleli

2012-04-29 00:23:06

Koukal sem na tu '95 a relé klimy mám jak Ty u baterky, konektor na kompresor taky a konektor na větráku má 4 kontakty, kde dva prostřední sou na FAN1 a dva spodní asi na FAN2 (obr. č. 1), a na ventilátoru sou jenom dva kontakty, ty prostřední (obr. č. 2) co je logický. A přípravu na relé FAN2 taky nemá

2012-05-01 21:40:59

jj tak to je presne ono,co mam i ja,takze by to fakt bylo vse pripravene?

2012-05-01 22:13:53

No kromě toho relé na FAN 2 tam je vše no... druhý větrák napoj na ty dva spodní kontakty v tom konektoru, relé na AC vem na skoušku dejme tomu ze zadních mlhovek a skus či to bude fungovat

Edit : relé FAN 2 sem našel použitý jen při automatické převodovce... takže u nás to asi funguje jinak, bez něj...

2012-05-02 21:56:02

tak dnes jsem zacal tvorit,zjistil jsem ze treba konektor na tlakove cidlo je zamotany ve svazku,ale neni identicky z 85kw s 92kw,takze budeme muset sespojkovat.zitra se bude pokracovat,doufam ze nenajdu nic dalsiho,i kdyz toto je banalita.


Odpovědět

1  2  3  4