Fórum - Téma


Do P10 natural 98


Fórum Primera P10 Do P10 natural 98

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1  2  3

2007-12-28 13:35:59

Jagy rad bych si ten material prcetl jestli nafotis prdem diky.

jinak smaozrejme nikdy netrefim presne 2000otacek vetsinou te je nad ale 2500 to taky zas tak nejni. ale takhle radim malokdy, vetsinou sem furt ves kluzu takze primus prihanim ..

2007-12-28 14:32:41

někdo to tu již prezentoval jako odkaz http://www.dobrapumpa.cz/cs/obsah/faq , možná to přinese trochu světla do problému a jiný úhel pohledu .Nemám osobní zkušenost a můžu tedy o tom vyjádření přemýšlet a dávat si ho do souvislostí s jinýni názory.Možná to pomůže i tady

2007-12-28 16:34:31

,,Jagy rad bych si ten material prcetl jestli nafotis prdem diky" ............A já myslel,že Jagy fotí foťákem.

2007-12-28 17:58:32

rommeo: vot, éto balšája ťéchnika

2007-12-28 21:41:06

Pro puczmelouna:

2007-12-29 00:43:57

kluci co se týká knock senzoru,tak u atmosferických motorů at nalejete 95 nebo 100 a dáte předstih na 10 nebo 18 by neměl motor zaklepat, je to dáno kompresí, ale stačí horší vstřik a problém je na světě, na 100 oktan od shelu jezdím už asi pět let a na všech autech a mé poznatky jsou jedině pozitivní, nedoporučuji pro auta se statickou kompresí menší jak 1/9, jinak všem doporučuji, čím větší statická komprese a přizpůsobený předstih, tím více to bude znát jakej benzín lejete, avšak v případě že bude předstih malej a komprese nízká tak se bude žhavit výfukové potrubí do červena a proto pokud chcete vědět jak na tom vaše auto je natankujte plnou 100 oktanu, dejte autu záhul aspon 50 km a podívejte se na litinové výfukové svody, pokud budou rozžhavené do ruda, tak 100 oktan není to pravé řešení, protože nebyly vytvořeny ideální podmínky pro jeho využití a dohořívá ve svodech TOT VSJO

2007-12-29 10:22:52

no tyyvoe,me porad zajima,jestli muzu jezdit na tu 98cku nebo i tu 100,ale pujde to aniz bych menil predstih?????

2007-12-29 11:33:47

zde je odpoved a proto pokud chcete vědět jak na tom vaše auto je natankujte plnou 100 oktanu, dejte autu záhul aspon 50 km a podívejte se na litinové výfukové svody, pokud budou rozžhavené do ruda, tak 100 oktan není to pravé řešení, protože nebyly vytvořeny ideální podmínky pro jeho využití a dohořívá ve svodech TOT VSJO

tom
2007-12-29 12:11:37

Já osobně bych radil základní předstih přenastavit. Tzn. dát větší.Aby to vůbec něco přineslo.Ovšem potom to znamená jezdit POUZE na 100okt. U mě to jde. Nevím jak u tebe na Primeře. Mé osobní zkušenosti jsou,že když čepuju 95 V-Power,a zkoušel jsem ho porovnávat s 98 Agip a Esso. Tak při obou to jelo huře,než na ten Shell. Tak a teď si vyber.

2007-12-29 13:40:21

kentoya,no nemal som moznost to vyskusat,ale myslim si ze po 50tich km poctiveho krmenia naplno otvorenou skrtiacou klapkou /ziadna ''pseudoeco''jazda na 2000rpm / budu tie zvody na Primere svietit aj na BA95natural

2008-01-02 20:37:34

RS - pise na 50km

2008-01-02 20:41:16

Tome ja taky muzu tankovat porad tu 98,AALE je to pro me asi 20km na benzinu a jezdit porad tankovat tam se mi opravdu nechce,beru tam,jen kdyz je cesta kolem,proto pisu,jestli musim neco menit,kdyaz ho tam obcas cvrknu ,a jeste jeden dotaz,bezne tankuju tak za 500kc,nikdy plnou,vadi to???jako kvuli te 98???

tom
2008-01-02 21:05:39

Za 500 nemá cenu zajíždět ke stojanu. Pokud dáš do nádrže 98 za pětikilo,tak to ani nepoznáš. A motor taky ne. Když to máš takhle,tak ani s předstihem nehýbej.

Ten Kentoyuv pokus s 50km bych ale neriskoval.Už po cca 5km při otáčkách od 4500 do 6000 nebyla jediná věc,která by v motoru nepraskala vedrem. Ale na druhou stranu,Almera topila jako blázen. Benzín V-Power 95,co dostala k vánocům ale asi žrala,jako kráva.

2008-01-04 12:08:15

ja posledni dobou spotrebu neresim,na jine auto nemam,tohle mi maximalne vyhovuje-i s temi tuzinkovymi upravami

2008-01-04 13:12:19

Tom: ty ještě žiješ??Kde si prosím Tě pokoušel osud s tí testem???Na normální okresce to snad ani za provozu nejde

2008-01-05 18:28:12

takze jsem asi dospel k zaveru,ze predstih zustane jak je,obcas natankuju BA98 a budu spokojenej

2008-01-10 18:13:03

Rozhodně mu neublížíš. Nemusíš se ničeho bát. Jezdím na něj spoustu let

a nejen Nissanem. Zatím jsem neuškodil žádnému motoru. Auta stejné značky se vyrábějí

do celého světa. Jsou státy kde ani nevědí, že benzín má oktanové číslo a jezdí a auta jim vydrží mnohem víc kilometrů než nám úzkoprsým. Pouze se snaž nejít pod doporučenou

okt. hodnotu.

2008-01-10 21:03:52

jak to myslis pod oktanovou hranici???jako abych tam natankoval treba special 91?tak to bych auticku neudelal

Pod 95oktanu nejdu

2008-01-10 21:15:44

presne tak to myslel.


Odpovědět

1  2  3