Fórum - Téma


Do P10 natural 98


Fórum Primera P10 Do P10 natural 98

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1  2  3

2007-12-25 18:07:59

100okt. je fajn, ja tam pocitil malinkate zlepseni, se zmenou predstihu to muze byt pekne. V USA maji vysokooktan. + 17° predstih bran jako "FREE performance uprava"...

2007-12-25 20:13:29

rozhodne nic neskazis,otazne je co je vlastne prinos...Neviem ci P10 ma knock senzor,ale len vdaka nemu je realna moznost ze by motor siel lepsie.Vo vseobecnosti plati ze motor ma urcity oktanovy narok /v zavislosti na kompresnom pomere,schopnosti pracovat na chudobnejsiu zmes atd/. A pouzitim knock senzoru sa ten narok da realne znizit,tym ze na zaklade jeho merani ECU upravi trebars predstih a palivovu mapu.Samozrejme tie upravy maju vplyv aj na vykon.Tak ked pouzijes vysokooktanove palivo jeho jedina vyhoda je v potlacani detonacneho horenia a preto moze bezat motor na vacsi predstih,zmes lepsie prehori a dosiahne sa vyssi vykon.

Takze bez fungujuceho knocksenzoru,alebo do motoru z nizkym kompresnym pomerom je uplne zbytocne davat vysokooktanove palivo

2007-12-25 21:17:31

p10 s sr20de, sunny s sr20de.. by knock senzor mel mit.

Komprese 10:1

2007-12-26 00:04:11

ja by som si dovolil prehliadnut a odpovedat na pridpevok od RS955 - ja si prave myslim ze ma zmysel vyssie oktanove cislo ale vzdy z ineho dovodu aj pre motory s aj bez knock senzoru. Aj ked to nepovezujem za dost podstatne aby som to robil cielene, takze skor teoreticky resp efekt tam je ale mensi ako popisuju napr reklamne letaky k tymto palivam.

Kym pre motor co knock senzor nema, /alebo nefunguje) vyssie oktanove pri momente spalovania chudobnej zmesy potlaci detonacne horenie a tym urcitym sposobom "setri" motor, Pre motor s fungujucim knock senozorom by mal mat zas zmysel aby zvysil vykon motora (zanedbatelne) vo chvily ked ho knock senozor "znizuje" (zanedbatelne).

tom
2007-12-26 11:03:16

http://www.dobrapumpa.cz/cs/obsah/faq Snad to prospěje tomu,aby se diskuze vrátila tam,k čemu byla určená.

2007-12-26 12:13:36

K tomu bénu : V TP mám psané abych jezdil na 95 ,ale od určité doby netankuju nic jiného než 98oktanavé béno , popř V-power Racing na který jezdím ted také! Proč to dělám ? protože když mi v nádrži došel stooktan a natankoval jsem 95oktan ,, tak to bylo zdechlé jako svině ... naopak při přechodu z95oktanu na 100oktan už to tak poznat nešlo .. nárust výkonu nešel krom spodních otáček “moc cítit” samozřejmě o něco líp to jede,,, ale jak už jsem psal, sílu stooktanu jde nejvíce poznat při přechodu z5 na 95oct...

2007-12-26 13:15:56

A teď konečně k benzínu. Je fakt, že benzínek víc jak 95 Nissánkům moc chutná. My když tady děláme sprinty, tak když vezmu 100 Vetru na benzině, tak se nikdo nechytá A hlavně mi příjde že to auto ani tak nežere.

2007-12-27 15:11:46

ja pozoruju spis t,ze kdyz natankuju 98,tak mi to jede lip,kdyz tam dam z5 95ku tak moc zmen nepoznavam,na 95 to jede lineji,nemato takovej smrnc odspodu,.....

2007-12-27 15:13:07

tuto diskuzi jsem zalozil hlavne proto,abych svymu milackovi neublizil,chci vedet jestli je to spatne nebo ne???

Diky za rady a nazory

tom
2007-12-27 15:25:26

http://www.dfens-cz.com/o...nek.php?clanek=2006021903

2007-12-28 07:16:59

Lorry ja jezdim na Shell V-Power. Coz je Natural 95 s nejakejma primesama prisadama a ruznamejma blbostma od shellky. amuzu rici ze primus jezdi fakt dobre. zapreve to skvele tahne od 1500otacek. u obyc naturalu napr. od omw primus do 2000 otacek skytala a nejela... musela se tocit aspon na 2500. diky Vpower a razeni do 2000 otacek (jak me naucil wally ) mi klesla spotreba na nejakych 7.5 - 7.8 litru... a kdyz jsem jel ted do kozlova tak jsme tam mel obyc 95 a vubec to nejelo. myslel jsem si ze ji holcinu trpaim. cestou zpatky v mejte po zastavce u shellky uz kocka predla hnedle jinac .... takze V-Power rozhodne doporucuji :

2007-12-28 09:13:56

Já jsem se shell V-power taky naučil tankovat a mám spotřebu 6 litrů!!

.........................................................na 50km.

2007-12-28 11:03:02

Tom: velmi pristupne napisany clanok. Snad neni k danej teme ani viac co dodat.

Mna napada "tunerska" otazka jedna z uprav co sa napr u SR20DE vo svete obcas robi je odstranenie knock senozru a tankovanie vysokooktanoveho paliva. Co za situacie ked knock senzor nefunguje? je to ako by tam nebol? alebo je schopny vadny knock senzor poslat ECU nezmysly ako ze motor detonuje - zniz predstih (a tym aj zniz vykon) a kedze je nefunkcny urobi to "napevno" a predstih je znizeny premanentne. Je to mozne? (zda sa mi to nelogicke, ale pre istotu uvazujem

2007-12-28 11:09:07

Romeo ,, už jsem ti chtěl gratulovat ,, pak jsem si to dočetl do konce

2007-12-28 12:09:02

puczmeloun: radit v 2000ot? No chudak motor... mel by jezdit minimalne na 2000ot., niz ne! Na 1500ot. jezdi diesly, ale ne benzinaky.. SR20 tohle podtaceni fakt nesedi... ja radim pres 2500ot. abych byl porad nad 2000ot. a jezdim za 7l... kdyz pridavas plyn jemne, aby se moc klapka neotevirala, tak je to v pohode.

Dalsi veci je, ze tohle razeni v nizkych otackach absolutne nesedi prevodovce (viz. manual, kde je napsano, kdy je spravne radit). Muzu pripadne nafotit, je to stejne pro Primeru GT, Sunny/NX GTi..

2007-12-28 12:24:19

Jako neznaly chlapecek se chci zeptat co znamena ten "knock senzor",vysvetlete mi nekdo prosim,co to znamena

diky

2007-12-28 12:25:22

Nafotit prosím

tom
2007-12-28 12:46:24

Je to senzor tzv. Klepání. Který zaznamenává detonace směsi ve válcích a poté přes ECU upravuje hodnoty předstihu. V podstatě,pokud bys do válce těsně pod vrchol umístil elektretový mikrofon,a ekvalizerem zvýraznil frekvenci cca 5-7,5kHz,tak by to znělo jako bouchání kladívkem do hlavy válcu.

2007-12-28 12:54:03

a co by znamenalo to jako kdybych ho odpojil???jak se tady pise

tom
2007-12-28 12:54:46

K tomu řazení,přikláním se určitě k variantě- min nad 2500 otáček řadit a provoz určitě nad 2000tis. Alespoň vzhledem ke konstrukci těchto motorů.


Odpovědět

1  2  3