Fórum - Téma


Dlouhá cesta k nissanu


Fórum Pokec všeobecný Dlouhá cesta k nissanu



1  2

2013-02-28 22:45:22

...do rubriky MÁM resp. mal som pridávam dve TOYOTY 1. corolla E10 1332cm3 a Yaric 998cm3...

No a pribudol ďalší nissan Almera 1,5 2002 sedan...

P.S. To tu nikto viac nenapíše???

2013-02-28 23:44:33

Tak já od 12 vystřídal několik motorek a od 14 jsem s kamarádama proháněli po loukách několik 120 a 110. Jinak Almeru táta koupil novou v roce 97, takže se s ní vozim skoro celej život, před 3 lety jsem ho konečně donutil koupit si nový auto a já jsem dostal Almerku. Samozřejmě žádný velký nadšení z 1.4 u mě nebylo, ale s odstupem času, když vidim kolika lidem okolo mě se odsralo auto jen třeba kvůli tomu, že ho kupovali aniž by veděli co s nim předtim bylo a protože chtěli levnou "nadupanou káru", tak jsem za ní nesmírně rád. Zatim mě nezklamala a doufám, že ani nezklame. Utkvěla mi v paměti věta, kterou mi táta řekl, když mi předával klíčky: Jestli to někde rozstřelíš a nezabiješ se, tak tě zabiju já, protože takhle bezproblémový auto jsem v životě neměl.

2013-02-28 23:51:54

Ja som prišiel k NISSANu úplnou náhodou.Moje autá boli Š-105 s motorom 130,potom rapid 136.Na ropide som bol aj Chorvatsku v r.2006-bola spolahlivá(vlastnoručne robená generalka motora,karoseria v pôvodnom stave ešte bez hrdze proste TOP stav)Predal som ju kôli kúreniu-v zime to dlho trvalo kým sa nahreje.Vyhliadol som si na internete ford escort 1.6 16V.Na fotkách vyzeral pekne,aj predajca tvdil,že auto je pekné.Tak som išiel do toho bazaru,že ho kúpim.Ale skutočnosť bola úplne iná.Escort bol dobúchaný ako plechovka od pašteky.Hovorím bazaristovi,ani to štartovať a skúšať nechcem.No fakt hrôza.2 auta vedľa toho escorta bola ALMERA 1.6 16V sedan.Na prvý pohlad sa mi zapáčila a o hodinu bola moja.Super auto,oproti rapidke to bolo nebo a zem-výkonovo a jazdné vlastnosti a teplo v aute hneď.No ako sa hovorí s jedlom rastie chuť-chuť po výkone.Mal som ju 3 roky a bola spolahlivá,tak mi prišla myšlienka kúpiť ALMERU GTi.17.10.2009 sa myšlienka stala realitou a večer o 17.00 stalo GTi v mojej garaži a neľutujem to.Ide krásne a je spoľahlivá.Minulú zimu u nás bolo -34 stupňov a GTi stalo vonku a rano o 5.00 trebalo isť do roboty a almerka pekne naštartovala.

2013-03-01 07:57:29

Já odmala jezdil trochu na motorkach a pak v autech když to šlo . Když mi bylo asi 5 rok 1997 tak jsme poridili W10 a to bylo úžasné auto , na tu dobu v super výbavě co odtahalo ... Pak si nejstarší brácha pořídíl 200Sx S12 s FJ20 po mechanikovi co čekal rodinu a to už jsem byl sakra chycenej to byla parádička. Akorád brácha nebyl mechanik a ne úplně starostlivej a taky nebylo dost peněz tak bohužel skončilo s kO motorem.

Pak si druhej brácha pořídíl N16 taky skvělé auto ,ale to už jsem byl dávno na klubu a hltal Nissanky .

Komar mě tenkrát svezl v P11 GT a to jsem věděl že chci a vzhledem k rozpočtu to nejlepší co lze koupit asi.

A taky jsem vní skončil a už u mě šlape 3 rokem . U mě další Nissan bude leda nějakej sporťák nebo džíp.

A uteču spíš ke 4x4 SUbaru nebo ostrému Mišáku .

Mezitim máma měla K11 -teď ji má nejstarší brácha a druhej brácha vyměnil N16 za Maximu

2013-03-21 10:43:33

Fajn tema No,ako decko/buržuj / som odrastol na zadnom sedadle tatkovho žlteho Fordu Cortina 1600,ktory kupil v 74-tom v tuzexe za cenu asi takmer troch skodoviek-predal ho nedavno-zial,auto chodilo ako hodinky do poslednej chvile...Potom motorky,skuter CZ 175 s dynamostarterom,kde som bol kral pred Simsonistami na strednej,potom Jawa 350 634-super masina,potom pauza,az s exkou Opel Omega A,2 liter automat-neskutocne dobre auticko,kym ho nerozstrelila na prvom snehu Potom ta ista omega,ale manual,na zabavu stara Ford Granada 2,3 kombi,brutalna lod.....A ako k primere?Brat ma Volvo 850 T5r.slusna kára,cez 200 koni,tak reku chcem aj ja podobne ,nasiel som inzerat-Volvo S70 2,5 turbo,kde boli super fotky no opity majitel pri telefone Napriek tomu sme sa vybrali na risk 180km do VK,no auto bolo sice pekne,ale uplne rozsypane po motorickej stranke,no hnoj,tak nic,a tak prisiel do rany inzerat nahodou z BA,na primerku,otec ma Mazdu Xedos 6,ta je bezporuchova,tak reku je to za rohom,podme len tak pozret,bolo to pred vianocami,a to som povedal,ze posledne auto na pozretie,potom to budem riesit az na jar....A bola to na prvy pohlad....A dufam,ze aj zostane

2013-03-21 13:36:24

No a já Nissanem nejezdím a nikdy jezdit nebudu Jedině že by od Citorenu koupili hydraulický pérování, pak bych možná z Citronu přesedlal na nIssan!

2016-01-29 16:26:53

Tak tady bude asi to pravé místo aby jsem se vyjádřil . Nikdy jsem v Nissanu nejel , natož aby jsem ho řídil. Ale teďka mi stojí na dvoře Primera Se 2,0 , 96kW a já přemýšlím jestli jsem udělal dobře. Jsem totižto odjakživa Opel fan a to už přes 20 let. Mám Vectru A , B. a také Calibru. Jelikož, nýbrž však Opel i podle zde uvedených příspěvků 20roků spal na vavřínech , musel jsem se chtě -nechtě pohlédnout jinde. No a je to. Jsem již úplně vyčerpán tím co jsem musel překousat na těchto diskusních stránkách a po nedávných zkušenostech s NATS nebo jak se ten imobilizační systém jmenuje se s čím dál větší zálibou dívám na své Oplíky a žasnu co je schopen Japončík vymyslet, jen aby nasral člověka. Nemluvě o (podle zde popsaných ) praskání poloos a rzi kam se člověk podívá. Tak totok fakt nepochopím. Jsem členem Calibra clubu x let ale něco takového, tedy různé závady co jsou tady popisovány je fakt děs a to se přitom má jednat o jedno z nejspolehlivějších aut. Žel asi není blbuvzdorné tak jak obyčejné Oplíky a to mě velmi mrzí. Můj Nissan je ale takřka bez závad a jezdí fakt fajnově ale nevím, nevím. Můj závěr je ten , že závady zde popisované vyplývají z nepatřičného užívání tohoto asi fakt dobrého auta, které je potřeba koupit po pečlivém majiteli a neudělá vám ani teďka ostudu. I přes všechno výše uvedené věřím , že se mi podaří s tímto vozidlem vydržet pár let a to jenom proto , že nemám v úmyslu ztrapňovat se jízdou v Hitlervágen koncern vozidlech, jak 90 % naší populace, byť by byli nejlepší na světě. Krásný den a poruchám klid.

2016-01-29 17:58:07

Trefil jsi to naprosto přesně , i když je to Japonec tak taky potřebuje údržbu a pravidelnou péči a hlavně chovat se k tomu jako by to byl živí tvor. Což někteří nedělají a podle toho to pak vypadá.

Osobně jsem propadl Japoncům po zkušenostech s Mitsubishi , které mělo ke konci svého místa v garáži najeto necelých 500 000 km bez sebemenší závady ,pokud nepočítám prasklé čelní sklo.

Teď mám Almeru Tino , už 8 let s 200 000 km a také bez jediné poruchy , kromě opět prasklého čelního skla.

Tak že myslím že to hodně napovídá o kvalitě a sloganu

" nakonec jedině japonec "

2016-01-29 21:31:59

Však oni Opely taky zpráchnivěly,takže kdo se nestará,nejezdí. Kritika není spravedlivá,znám spouty příkladů prohnilých Opelů s prasklýma poloosama,nebo zdechlýma motorama díky poruchám příslušenství motoru,o kvalitě jízdy nemluvě.

Sice se tu dost lidí pochlubilo se závadami,ale je to jen malý procento z těch všech,co žádný takový závady neměly a rozhodně není pravidlem,že ty závady potkají každou primeru,nebo almeru. Starý Opely stejný doby (taky jsem měl tu čest) jsou mnohem archaičtější a a trpí sem tam na nekvalitní materiály součástek a ignorací k naladění jízdních vlastností oproti soudobý konkurenci.Viz Calibra s podvozkem Kedetta - nej průšvih toho auta s výbornou karoserií.Takže si není co vyčítat,i my tady víme a známe o Opelech jejich mouchách svoje a domu nám nesmějí.

O zachovalých a nezachovalých kusech to platí napříč všema autama. Tak ať se Nissan osvědčí i v důchodcovských letech

2016-03-31 23:00:39

Ja měl už dost vraků s hnilobou tak jsem si řekl je čas koupit něco lepšího.Vyhlídl jsem si v bazaru audi A4 a jel pro ni,ale na místě se ukázalo jako vrak.Já zklamaný a koukám vedle ni se krčilo P11 GT a já ani nevěděl,že něco takovýho existuje.Na první pohled mě moc neuchvátilo,ale čím víc jsem ho prolízal tím víc se mi líbil.Tehdy 5 let staré auto bez rzi ani poškození 2litr s 110kw,klima,4 bagy.Já byl vždy na němce a japonce,tak jsem ho koupil

2016-04-01 00:07:51

coolibra: myslím že plácáš nesmysly

Většina auto clubů je o závadách. Ti co jezdí a neopravují, protože nepotřebují, sem moc nepíšou. Přečíst si fórum a říct že nějaké auto stojí za ho--, je blbost.

Sám říkáš že tvůj Nissan je téměř bez závad , tak co řešíš.

Dej mu stejnou péči jako Calibře a po 10 letech, kdy ta už bude mrtvá, napiš, jak se ti s Nissanem jezdí.

Opla jsem měl, teď mám tři Nissany a věř , že bych neměnil.

2016-04-01 10:54:25

vincent: Pravdu díš kolego, už po několika svezeních a nyní po dvou měsících musím s těžkým srdcem prohlásit , že Primera je fakt super kára a má Calibra se na ní nechytá ani trochu, příčemž široký úsměv při jízdě ani nezmiňuji. Problém bude ale potom když se to rozpadne a co bude potom fakt nevím, lepší auto za ty prachy asi fakt neexistuje, tak krásný den všem Nissanistům!

2016-04-01 13:30:56

coolibra: Tak jak už jsi sám přiznal. Primera je velice vyjímečné vozidlo a za ty prachy lepší není. Sám jsem dlouho sháněl alternativu a našel jsem, ovšem v úplně jiné cenové kategorii (Subaru Legacy po 2003). Vady, které se tady často rozebírají jsou bohužel neduhy vozidla, které se po těch 20 letech prostě objevují. Každá součástka má svou životnost a co si budeme namlouvat Primery se z části montují ve Velké británii a tak Japonská preciznost tam není zřejmě tak vysoká. Antikorozní ochrana je skoro u všech vozidel v těchto letech výroby podobná. Vyzkoušel jsem spousty vozidel (Fabii II, Passat B5, Megane 2003, Subaru Outback, Opel Kadett, Yeti, Octavia I,II, Opel Astra, Opel Vectra, Seat Ibiza, Ford Mondeo, Ford Focus, Audi A6, A4, BMW E45, Kia Ceed a další), osobně nechápu co lidé na německých a českých značkách vidí. Byly to ty nejméně přizpůsobivé auta jaké jsem kdy měl. I přesto, že jsem vlastnil snad zjednu z nejkazovějších Primer a zrezlou na kost na ně nedám dopustit a už je v plánu jiná a v naprosto nádherném stavu.

2016-08-31 07:57:02

Ku domácej Primere pribudol Pulsar. V robore lobbujem za Nissan, tak pribudla NV200 a Note. Mali by mi z Nissanu dávať percentá, alebo aspoň požičať GT-R na víkend ...

2016-08-31 11:04:30

kolecko: za to,jaký nedodělky zn. Nissan podporuješ by tě měli z vděčnosti poslat na placenou cestu kolem světa

2016-08-31 13:53:37

bmarcellus: žiaľ máš pravdu, dielenským spravovaním a kvalitou materiálov je na tom 18 ročná Primera o hodne lepšie. Z tohoto hľadiska to bol downgrade.

2016-08-31 14:45:35

tak nissan uz davno nieje nissan. staci si precitat forum napriklad o QQ. ja by som nikomu kupu noveho nissanu nedoporucil, su lepsie auta

2016-08-31 15:02:46

codex32: Souhlas, my se tady ale předpokládám bavíme o starých Nissanech , tedy do doby než se spojil s Renaultem. Nevím kdy to přesně ideově začalo, ale P11 od roku 1999 už měli míň japonského hardwaru. Katování kostů neboli správně cutting cost(snižování nákladů) podle D-FENSE (kdo to nečte ať čte) mělo začít až někdy od roku 2003. U Nissanu však mazaně předběhli dobu a spolu s krizovým snižováním nákladů šla prudce dolů i kvalita. Nemusíme si nic nalhávat ani o kvalitě práce anglických dělníků jež jsou schopni všeličeho. Takže Evropa dostává opět na frak. Nedovedu si představit, že by šunty pro Evropu prodávali v Asii nebo USA. Může za to i EU, která svými nesmyslnými předpisy zhnusila život už i jiným výrobcům než Nissan.


Odpovědět

1  2