Fórum - Téma


Dlouhá cesta k nissanu


Fórum Pokec všeobecný Dlouhá cesta k nissanu



1  2

2012-10-19 20:06:26

Tak mi napadlo ako ste sa dostali k Vášmu nissanu???

Moja cesta bola takáto: prvé čo som šoféroval bola dedova MB1000 ale to som mu sedel na kolenách tak to nerátam ;)

Takže najprv semtam fotrovu 120tku...

No a moje vlastné autá boli postupne tieto: pred vodičákom som na chate jazdil relly na FIAT 127 SPORT po miestnych okreskách som mal vlastné RZty... A po vodičáku to šlo postupne takto: FIAT UNO 1.3D, FIAT REGATA 1,9D, Š Favorit 135, FIAT PUNTO II 1,2i; VW Polo 1,4 16V; NISSAN Primera P11 96KW; TOYOTA Celica GT4; Nissan Primera P11 96KW; CITROEN Berlingo HDI - mám ho stále(ostalo mi po otcovi); Primera 96KW; Primera 103KW; Hyundai i20 (kúpil som frajerke); Almera N16 1,5; Primera P11 GT...

EDIT: zabudol som na VW POLO Classic, HONDU CIVIC HB 2005 a N16 Sedan...

2012-10-19 20:21:12

moje prve auto co som jazdil po vodicaku (v autoskole felicia) bola mazda 323f, dalsie auto bol yaris 1.5 TS (105koni) .. uz vtedy mi bolo jasne ze chcem japonca, pokukoval som po almere, nastupil som do roboty a o mesiac som od vlastneho sefa kupil primeru

2012-10-19 20:39:45

Ja vybiral a vybiral pred rokem a pul prvni auto do 80 tis. A padla mi do oka n16. No a ta ted pujde do sveta, protoze mi prijde nespolehliva a na jeji misto prijde p11c s SRkem, az se nejaka hezka najde.

2012-10-19 20:55:43

Já to měl velice jednoduchý. Almeru jsme koupili jako úplně novou v roce 2004 a o půl roku pozdějc jsem si udělal řidičák, takže s Almerkou jezdim už osm let a pohoda. Zažili jsme si spolu toho opravdu hodně a doufám, že ještě zažijem.

2012-10-19 23:40:28

Zajímavý téma

Já se propracovával takhle:

Š110 MB,Š 130LPG,Renault 11 1.7l,Š 130 s laděným motorem Favori 136-190km/h,podvozek kola,LPG,vejfuk...,Kadett 1.6 FRISCO s GO motoru,podvozek,kola....

Mezi tím jsme s kamarádem vybýrali mámě auto a jako zjevení se blejskala v bazaru Almera 1.6 SLX viz. profil,7 let stará a jen 84 tis. najeto - bylo vybráno.

To auto tak skvěle sloužilo a bez závad,že když ho mamka chtěla vyměnit za nový a slabší (že prý jezdí moc živě a to se nepletla),tak jsem ji odkoupil a měl ji4 roky.

Pak mi ruplo a mám jí v GTíčku nyní 1 rok a SLX je nadále v rodině u sestřičky,takže prakticky mám dvě

A nelituju

2012-10-19 23:58:55

No tak ja taky pridam neco malo do mlejnku...

Vzhledem k tomu ze jsem mlad, tak Primera je me prvni vlastni auto, ale jinak mame v rodine hodne aut, takze dlouhou dobu nebylo vlastni auto tolik potreba a tak se jezdilo ve vsech moznych, prevazne ale v MB s AT Byla to pohoda, nadhera, ale pak prisel den, kdy mi byla vybrana Primera a aniz bych vedel co to je, jak to je, co to dela, tak jsem do ni spadl po hlave. Z pocatku byly pocity ruzne, clovek jak to auto neznal, tak se i hned na prvni pohled tolik nelibilo, ale to se velmi rychle zmenilo. No a pak jsem objevil tento klub a uz se to vezlo, clovek prichazel na dalsi a dalsi veci a zacaly upravy. Obcas potom byl mensi postesk po tom, ze to clovek neznal a nekoukal hned po GT, ale nestezuji si, ted uz vlastne takovy "GT" mam a jsem nadmiru spokojen.

2012-10-20 10:12:01

Moji cestu k vlastním nissanům nastartoval můj táta. On začal na 1000MB, 100MB, Favorit, Peugeot 405 Break, pak už začali nissani. První byl firemní Urvan, pak mámina Mikra K11, tu vyměnili za Serenu 2.3D myslím, pak proběhla Felicie combi. No a po ní už byl i můj první nissánek. Byl to Sunny N13 1.6, následovala Primera P11 1.6 73 kW. Tu koupil strejda, takže na ní mám pořád dohled a přišla moje vysněná Primera P11 GT

2012-10-20 11:37:55

konecne zajimavy tema:-D

od 8milet vselijaky motorky od 16 auta 105ka 120citka pak maluch, kamos mel pulsara +- 4roky sem ho snahel, chvilu po tom co sem ho sehnal on prodaval, a pak uz to jelo cerne N13 1,8 GTi na dily do pulsara (par mesicu sem stim jezdil), pak zeleny N13 sedan 4x4, zase puvodne na dily i kdyz nakonec se nepouzilo snad nic ale slouzil na stavbě do uplneho skonu (pak sel na dily motor jeste nekde jezdi podvozek je +- v modrým, pak prislo N13 1,6 GTi vonafka a samolepka tuning (majitel to odmital prodat s papirama takze na dily) nejkrasnejsi kastle co sem kdy mel jako by vyjela z fabriky skoda ji sla do srotu, zbytek pouzit nebo prozprodany, pak modra N13 1,6SLX 4x4 sedan s ko prevodovkou dostala prevodovku a diff ze zeleneho GTiR brzdy novy dvere, vetsinu GTi interieru, a ceka na svojui prilezitost, pak první 300zx Z32 Twinturbo (koupeno rozhozene tak davam dohromady díly a peníze ale snad uz se to rýsuje), pak daily Nissan Bluebird 2,0 SLX FAMILY (super kombík, pracant, spolehlivost a pohodlnost sama, pres pul mega na krku a vesele lítá dál u noveno majitele), pak 3dverko N13 1,8GTi (plna vybava krom klimy trosku koroze ale jel jak šlak, už ceka na vyvareni u noveho majitele), cervene N13 1,8GTi 5dverko ( asi nejlepsi motor co mi prosel rukama, auto z ekovykupu, koupeno na dily), pak druhe 300zx Z32 twinturbo ( bez motoru a eletriky, koupeno kvuli dilum), no a ted dalsi pulsar.

mezi nissanama proběhlo jestě par nepodstatnych stroju: Ford probe 2,0 LPG, Opel corsa 1,0 12v, a ted jako daily Renault Laguna II 1,9 dCi.

2012-10-20 11:44:14

U nás prvního Nissana do rodiny koupil můj táta.Bylo to v r.1999 takže Sunnymu 1,4 16v(55 kw,jednobod) bylo necelých 8 let(r.v. 1992)a vypadal jako nové auto(najeto 70 tis.serviska).Chtěli jsme klasicky koupit nějaký OPel,VW,

Renault, ale byly vesměs dobité a předražené....až se v rohu bazaru krčil nenápadný šedý Nissan Sunny.Získal si nás zkušební jízdou,perfektně seděl,tuhý podvozek,čistý vnitřek,a tichý motor.Následně jsem s ním jezdil i já

ale 55 kw mě nějak neoslnilo(byl sem mladý).Táta s ním dokázal jezdit za 5,2 l / 100km třeba do Brna,po státovce.

Já sám jsem vlastnil 45 aut , třeba 9 x Opel , 6 x Nissan , 2 x Mazda , 5 x Ford ,5 x Renault, 6 x VW-Audi(stará 80-technicky totožná s Passatem).

Sám jsem si první Primeru P11 2,0 SE koupil v r. 2008,cíleně jednak byla za dobrý peníze v té plné výbavě.A pak už jsem taky věděl o výborných jízdních vlastnostech,a o skvělém motoru SR 20 DE jsem se dočetl v testu Světa motorů(ojetiny) a pak tady...Nyní už mám šestého Nissana,5 tou Primeru,ted jezdím s 1,6(už druhou)a uplně mi to postačuje,jsem spokojený.Chystám se koupit další......uvidíte

 Moris
2012-10-20 21:36:20

Při čteních předchozích příspěvků si říkám, co jsem dělal. Vysřídat desítky aut je docela dost. Ale k věci - začínal jsem s otcovou Š120, pak koupil Toyotu Carinu II - ještě vyrobenou v Japonsku - na tu nedal dopustit. Já jsem své první auto pořídil dost pozdě a byla to Š130, úžasné auto, pak Š Felicie kombík - nenáročné rodinné auto. Pak nároky rostly, felda rezivěla a vzpoměl jsem si na dávný sen, když jsem na něaké výstavě u prodejce Nissanů kromě osvědčených P11 viděl i tehdy neobyčejnou P12. Takže jsem nějakou dobu sledoval inzeráty a pak jednu P12 2,0 koupil a s tou jezdím a snad ještě jezdit budu.

Jen nevím, co příště - do SUV se mi nechce. Líbí se mi BMW, ale zdá se mi drahé. Loni jsem jezdil 3 týdny s téměř novým M C220 - jezdil pěkně, ale nešťastný systém Start-Stop, nevypočitetelná navigace s kterou se dalo zabloudit a cena nového od 40000E. Myslím, že kandidát na další auto bude někdo z japonců: Mazda 6, Honda Accord , Toyota Avensis nebo ještě Subaru Legacy - ale ty si drží také cenu dost vysoko..

2012-10-20 22:02:53

V roce 1991 se mi dostal do ruku katalog na tehdy novou P10 a bylo vymalováno. Chodil jsem pak do ročníků na škole s Václavem Bervidem ml. (a taky Václavem Límem ml, jestli to dnes někomu něco říká) a on někdy kolem roku 1995 přitáhl z UK P10 BTCC.

Dalším impulsem bylo, že v roce 1997 si kamarádův otec koupil zcela nový P11E 1,6 a tehdy to bylo naprosto dokonalé auto....mimochodem jezdí s ním bez problémů dodnes.

V roce 2000 si pak rodiče koupili N16 2,2 DI, které jsem v roce 2003 po pionýrských dobách za volantem 135L a Fabie převzal. Po výměně za N16U s 2,2 dCI následovalo rozšíření vozového parku o P11E 96KW (dnes Adautol) a WP 11-144.

Po jejich prodeji a zahájení BMW období doplněného Mazdou MPS jsem nyní opět s GT na té správní straně barikády.

2012-10-20 22:03:23

Ja jsem se k teto znacce dostal pres kamarada mel P10GT ( ted bilej vrak co prodavam na dily) a po projizdce bilo jasne co bude nasledovat ale jako prvni mi 2 roky slouzil Fiat Tipo 1.6 dohc 66kw pohoda auto na zacatek a pak teda prisel 1 Nissan P10GT mel jsem ji ani ne rok dobre auto to bilo pak slo na dily motor odesel chvilku nic nebilo a pak jsem sehnal za pekny penize P11GT tu mam dodnes pak se sehnala Micra 1.3Sport na zimu a na litacku misto GT slouzila cca 2 roky super stroj nedavno prodana a tedka New koupeno rodine auto P11/144 1.8 za 3 mesice cca 10Tis Km a slape jak hodinky i na LPG takove nepodstatne znacky mi tam mezitim prosli co se toma ohrali max mesic a prodali se Fiat Tipo 2.0 8v , Mazda 626 1.8,Peugeot 306 1.9xrdt tak a to je vse

2012-10-21 21:34:06

Najskor nesmele zaciatky S100, S105, W353Combi DE LUXE, Simca 1100, toto bolo v rodine. Inac som zacinal zaciatkom 90rokov na BMW E30 318is, 626 2.0i, MB W124 300E, E36 328i Hartge, potom sluzobaky: Favorit, BMW7, Vitara, Mondeo, Octavka TDi v kombiku na hlinach (stribrna, 81kW) Fabia MPI, Vivaro, C-Max. Bratove Forman, Felicia combi, Toledo TDi, X5, Micra, Bora Combi TDi, ... .Momentalne mam sluzobaka HTP Fabiu II Combi a doma manzelkin 96kW P11 sedan. Kedze sa mojich 60 000km rocne scvrklo /smrsklo/ na cca 10 000, tak mi to staci.

2012-10-22 07:32:52

Já začal jezdit Trabantem, pak Š120, pak Olcit, pak Citroen BX, pak Citrroen Xantia, pak Citrroen Xsara, a te´d znovu Citroren Xantia. Nisanem budu jezdit, až bude mít hydraulický pérování!! Ale nejraději jezdím hadráčkem!! Nissany ale opravuju již od roku 1994. Takže skoro 20 let.

2012-10-22 20:00:50

Otcova š100,favorit

pak Fiat uno 1.3D,Fiat Croma2.4TD,Fiat Croma2.5TD,Nissan Primera-Turbo,Saab 9000CD 2.3T

Saab 9000CS 2.0T současnost

SAAB 9-5 2.3t ve vývoji (daily)

Nissan Pulsar NX ve vývoji (na hraní)

Přítuliny Mazda626 GE,Mazda 626GF

2012-10-22 20:32:10

Ahojte.Ja som to mal takto : Š 1000 , Š100 (nedám na tieto autá dopustiť-išli stále), potom VAZ 2101 - sranda hlavne v zime-drifty aj keď nechceš , Favorit , Mitsubishi Galant1,8 GLSi-predohrab , Mitsubishi Galant GLSi 2.0 4x4-bomba autíčko a potom znova Favorit a nakonec Nissan Primerka P11-moja stála láska !

2012-10-24 14:13:27

Zajímavé toto

Takže od 13-ti Trabant 601 Kombi (pořád stojí na zahradě a čeká na znovuzrození), pak Transit (dodnes) a v roce 2006 sem koupil první svoje auto a to P10 SR20De SLX, tu co mám dodnes, pak v roce 2009 přibila P10 CD20 SLX (má/měl to být dárce kastle pro benzín) a nakonec P10 GT 4x4. Takže u mě ta cesta nebyla dlouhá, hned první a zatím taky poslední auto je Nissan, původně sem chtěl nějakou Hondu (Prelude, Civic Coupe) ale sehnat auto v dobrém stavu a za slušný peníz bylo nemožné.

Jinak koupě Primery nebyla tak na slepo protože po několika letech práce v autobazaru člověk vidí který auta sou na tom za ty léta provozu nejlíp (Japonské ) a taky sem dlouho věděl že Japonské auta 90-tých let sou na tom technicky, výbavou a podvozkově úplně jinde než zbytek světa...

2012-12-12 19:57:36

Tak jak bych to popsal já, začal jsem v 18cti s N13 1.6 Gti 81kw, bylo to užasné auto v eletrice třidveř, sic trošku obouchaný, trošku víc najeto ale užasné auto. Po poruše převodovky kdy nešla dát 5tka jsem se zebral a zajel s spz v kufru do rakous pro něco podobného.

Dovezl sem N13 sedana s 1,3 motorem. Ve výbavě holobyt, po prodeji mladšímu bratrovi jsem koupil Fiata mareu Jtd v kombi.

Další vůz jako druhé auto byla opět N13 sedan 1,7D, v plné palbě 4 okna v el, central, šibr atd. Zlatá spotřeba i na olej sem ho naučil jezdit až za mnou psi běhali Jen nějaký kutil tam dal altík se žigula, původní byl i s vývěvou která mu asi klekla a originál je drahá zaležitost...

Nyní mám almeru tino, 2.2 dci , jak bych to jen popsal, Tinuše není špatná, ale mám pocit že v detailech a v propracování už ty dnešní auta nejsou co bývaly.....

2012-12-12 21:13:42

cca od 11 jsem jezdil na chate s Fiestou 88 1.6 diesel, ale stacilo mi to. Pak jsem pomalu kolem 13 zacal jezdit v Ackovy strejdovy Omeze po cestach a cca v 16 prislo me prvni sve auto. Byla to Fiesta 1.1, ktera nakonec tesne pred ridicakem sla na vrakac.

Potom cca skoro 3 roky nic ( i kvuli zdravotnimu stavu ), kdy jsem byl pasivnim Hondarem, az jsem nakonec pocetl pekny clanek o Sunnym, ktere definitivne rozhodlo, ze "prvni poradny" japonsky hothatch bude Sunny, ktery se jim opravdu stal Bohuzel kastle celkem K.O a letosni zima tomu akorat napomohla.

Takze pokud se postesti, tak jde na konci jara k MUDr. Jagymu na prestavbu a celkovou GO, tak drzte palce, at je tu o jednoho zdravyho Sunnyho vic. Samozrejme, ze me dalsi auto bude Nissan, ac nevim kdy, protoze tohodle skveleho auta se rozhodne nehodlam zbavovat i kdyz jsem narazil na spatny kus, porad verim tomu, ze jsem jen smolar.

2012-12-12 22:15:49

Ja začal s Š120GLS byla perfektně spolehlivá(otec ji složil ze 3 a měla komplet novou el.) jenomže pak sem ji pujčil Své 150 kilové tetě na měsíc..=K.O. Potom přišel Peugeot 309 1.2. dále 3091.9GTi...rallye car, dál Volvo 740 2.3 drift machine, Peugeot 205 1.9GTI auti na který nezapomenu, popravdě musim říct že Primera mi příde o světelný rok pomalejší a taky mohem bezpečnejší, Citroen Xantia 2.1td hydractive 2..pojízdnej gauč(ted otce), Peugeot 406 2.1TD , P11 1.6 a momentálně nestartující svině P11 SRI ale asi ji mam stejně rád


Odpovědět

1  2