Fórum - Téma


Djmicho - Primera 144 2.0 elegance


Fórum O vozech našich členů Djmicho - Primera 144 2.0 elegance



1 ......... 3  4  5  6  7

Zamčeno: 2016-09-15 05:34:29, NO_HITS
2016-06-05 15:53:06

Tak už se mi krátil čas a konečně jsem našel ME a STK co neměli se starým japoncem morální problém

ME: 700RPM 41HC 0,05CO

2600RPM 24HC 0,05CO

Takže paráda

STK nejvíc řešil rozkřáplou mlhovku a to, že nesvítí... jinak prkotiny..

Auto je prý fajn a dalších 4-5 let prý ještě zvládne, ale já osobně jsem dělal poslední STK, nemám srdce ho prodat, takže spolu dojezdíme poslední 2 roky a pak ji pošlu do šrotu než k nějakýmu nelidovi...

Výměna tlumičů - v domácích podmínkách porod, nutnost použít kovovou podložku ze starých prachovek (u nových byla plastová a tlumič po pár km projel až do kapoty ). Rozhodně bych nedoporučoval na běžný ježdění GT kayabi, normální jsou o hromadu tvrdší než originály a je to už dost tuhý a přenáší to hodně nerovnosti do kabiny, nicméně ze stopy to neuhne... A jelikož to byla poslední STK a emise už dělat tedy nebudu, tak následující víkend vyhážu věškerý ekoblbosti od EGR až po katalyzátory a auto si budu užívat!

2016-06-05 16:22:09

djmicho: zřejmě nejrozumnější věc,jakou můžeš udělat Lepší dojezdit ve slušným stavu,než darovat nenažrancům

K těm tlumičům můžu dodat,že KYB tuhý jsou,hlavně po výměně za ty špatný vyměklý. Buď rád,že nemáš Almeru,ty jsou na tohle citlivý mnohem víc a celá kabina se chová jako zvon - žádný tlumení ve stropním tapecu apodobně.Takže to máme o to těžší

2016-06-06 21:02:47

djmicho: ja mam na predku KYB Ultra SR a na zadku Exel-G GT Na predek jsem GT nesehnal a bal jsem se, ze ty Exel-G budou moc mekky oproti origo GT/Sport.

2016-06-10 00:59:53

djmicho: zlepsil sa kontakt s vozovkou?

viz moja otazka na predoslej strane

a tvrde to je veru dost aj na starych tlmicoch

2016-06-10 01:36:29

glider: viz "ze stopy to neuhne", kola se neodlepí ze silnice ani na nerovnostech není problém na zvlněný silnici vykroužit zatáčku 100km/h a vím, že před tím jsem tam měl problémy s uskakováním.. rozhodně to zlepšilo trakci a grip o 20%

2016-06-10 20:07:36

no super, tak zvazim vymenu tlmicov...ale kym netecu a drzia hmm :D

2016-06-11 21:34:35

glider: ale asi uz je budes mit zatuhle. Kdyz je vymenis hned poznas rozdil a budes si jizdu vic uzivat A nejvic to poznas na vode a hlavne v zime na snehu. Mam to nakombinovany jak jsem psal (viz vyse) a pruziny puvodni (GT/Sport) a jednoznacne se tolik nenaklani v zatackach a drzi to jak prilepeny. Jednu tahlou zatacku ted v klidu projedu o 35 km rychleji (stejne pneu) a kruhace si vyslovene uzivam. Nerozhoupe to ani prave kombinace prava leva prava. Puvodni origo tlumice tam byly nejakyjch 180k. Kdyz to srovnam co si pamatuju meneny origo GT/Sport z druhy Primery, tak je to stejne, mozna trosinku tvrdsi. Zaroven to ale i pekne zehli, ale jasny, ze trosku rozsekanou okresku uz "citim", ale zase s tim v poho jezdim do lesa krmit. Neni to zadny extrem. Takze bych to shrnul na SRI, GT a Sport jednoznacne minimalne Ultra SR a nebo AGX. Ty Exel-G bych na ty sportovni verze nedaval, kdo teda nechce prijit o sportovne naladeny podvozkek. Sice jsem na foru cetl, ze se to trochu pritvrdilo oproti nonGT, ale bude to neco mezi GT a nonGT. Jo a jeste ty Ultra SR jsou made in Japan a ty Exel-G jsou made in Czech rep.

post scriptum: sorry za spam Djmicho , klidne to pak smazni

2016-06-13 21:39:31

Prave ze na kyb excel-g to sedi stejne dobre jak jedno mistni GT a opravdu bych nerekl, ze se to nejak vyrazne naklani kdyz okresku krouzim v serpentynach vysoko nad zakonym limitem

Dneska mam za sebou cestu Jihlava-Kolin-Praha a zpet k jednomu mistnimu clenu pro GT svody, downpipe od vlnovce dal ale pouziju z C-cka kvuli lambde.. Cesta tam 7,6/100 cesta zpet 8,2/100 a nikdo me nepredjel jak si primuska upalovala

2016-06-14 00:23:11

junqueira: asi hej, lebo teraz je to fakt tvrde az sa cudujem, ze povodne tlmice mozz byt take tvrde, vsetko je citit v tom aute...

a verziu mam Sport alebo Sport plus? neviem proste ten lepsi volant a strieborne plasty okolo saltpaky

2016-06-14 20:18:39

djmicho: pirat to jsem nesrovnaval Ultra SR s Exel-G, to srovnani ani nemam, ale moje vybehane/zatuhle puvodni Monroe tlumice s novyma. Radsi jsem i prave kvuli tezsi prevodovce volil ty Ultra SR.

slusny, je i vyhoda, ze ani clovek nepozna, ze treba jede i ve ctyrech a spotreba furt zustava.

Vzdyt mas ty SSAC ne?

 jagy
2016-06-14 22:02:00

Nejlepsi OEM tlumic na P11 je Bilstein B6...

2016-08-13 23:18:44

junqueira: Ne SSAC jsem pustil na jednu klubovou zelenou P11C sport protože tu mám STK plné dementů a neprošel bych s laděnými svody..

Jinak se neflákám, proběhlo ošetření začínající koroze vzadu...

2016-08-13 23:55:23

djmicho: svody nejsou nedovolený zásah do konstrukce výfuku,když splňuješ emise a hlučnost. A taky se dá jet na jinou stk,oni stejně bojujou mezi sebou o zákazníky. Hlavně u těch zastrčených. Takže si někde jinde odchytni rozumně vypadajícího technika a nabrnkni si ho

2016-08-14 10:08:21

djmicho: čím to natíráš?

2016-08-14 12:30:00

bmarcellus: Hledali by na nich homologační značky, hledal je i na středním a zadním dílu výfuku, kontroloval lambdy, homologaci na origo křídle, jednotlivý skla kvůli foliím, homologační značku na kolech... a byla to jediná STK která mě s Nissanem nevyhodila

janis: co je rezavý vybrousím a stříknu zinkáčem a pak to celý přestříkávám BODYnou na podvozky, prostě klasický ošetření aby se to nerozpadlo dřív než skonší STK

2016-08-14 13:01:18

djmicho: Jj, dík - já těch STK chci projít ještě víc, takže taky konzervuju. Měl jsem z Almy zbytek Soudalu a ten schne rychle a nelepí, nějakej bitumenovej nátěr. Pak jsem ho nesehnal, tak jsem vzal Tlumex Plast Plus (asfalt) a to je na . Neschne, lepí a teče . Udělal jsem podběhy a přemejšlím, že na zbytek podlahy a náprav koupím zase ten bitumen, tak proto se ptám.

2016-08-14 14:47:12

djmicho: V tý Jihlavě to máte nějaký divný. To se u nás neděje,aby chodili s lupou i kolem zpětných zrcátek.Za prvý by to ani nemuseli najít u dílů z druhovýroby,kor pod špínou na podvozku a za druhý by pak za den stihli odbavit třetinu aut. Holt si budeš muset udělat na správnou stk delší výlet a udělat to,co jsem ti navrhnul. Já taky najedu dohromady 110km místo 20km,aby to dělali rozumní lidí.

2016-09-12 21:09:00

Tak Primera tak nejak vybouchaná, rameno srovnaný a bude tahat dříví z lesa.. Nezaslouzi si to, ale ma jeste na dlouho STK tak poslouzi.. Jinak se dovezlo neco co nahradi alfu v reprezentativnosti a síle motoru a zároveň Primeru v obratnosti.

Ps: fotky jak se povedlo zhruba primcu vyklepat

2016-09-12 22:37:47

YES,ten čumák sežere každýho japončíka

NO_HITS  
Laďa
2016-09-15 05:34:23

Na přání autora zamknuto



1 ......... 3  4  5  6  7