Fórum - Téma


Djmicho - Primera 144 2.0 elegance


Fórum O vozech našich členů Djmicho - Primera 144 2.0 elegance



1  2  3  4  5 ......... 7

Zamčeno: 2016-09-15 05:34:29, NO_HITS
2015-08-13 23:41:30

tak já si LED žárovky vyrobil sám už mě štvalo, že ty nový žárovičky prd vydrží ( už je nepájí do potice, ale jen krimpují a spousta z nich byla černých kvůli tmu, že jsou šptaně nalisované a je tam velký přechodový odpor...). Je to jednoduchý, vyloupneš žárovku z patice na LEDku pipájíš vhodný rezistor a připájíš to k těm kontaktům co bývají na straně patice, poté to do ní strčíš, srovnáš a šup s tím do budíků... já si udělal budíky světle modře a hodiny s palubákem zeleně...

2015-08-14 12:44:11

djmicho: tak zas tak bych se s tim neparal Mel jsem spis na mysli to rozebirani pulky vnitrku auta

2015-08-22 16:39:09

Takhle vypadají gumy po ostrém pátečním odpoledni, uzavřený 12km úsek asfaltky v lese + malé letiště, gumy v trapu a rozsypaná převodovka na 3. stupni a pak, že převodovka v Cčku nejde zničit

2015-08-22 17:06:22

Spatne pneu/styl jizdy. A znicit 70A prevodovku chce "umeni"...

2015-08-22 17:42:42

špatné pneu, ne že by můj styl jízdy byl nějakej důchodce s platem vajec, ale od doby výměn horních ramen za ložisková od Tebe to dost ztvrdlo a trhá to boky těch gum.. + hmotnostní index 84V na Primeře s řidičem 1435kg taky nic moc , převodovka toho zažila už moc -> cca 400tis km, jeden svap při kterým do ní nedolili olej, jednu roztřelenou spojku která jí proletěla + synchrony na 2. a 3. stupni nebyly kdo ví v jaký kondici, po výměně oleje co se konal při výměně spojky začínala slušně hučet (oleje dost, správná viskozita i třída, člověk co to dělal je jeden z mála zručnejch mechaniků), řekl mi, že výměnou oleje se to může stát, protože vůle které byly vymezený olejem s tou hromadou třpitých otěrů a vím, že při roztřelení spojky (ty puzzle co jse ti ukazoval, když jsem tam byl pro kola) se to stalo na 3-tí stupni a na chvíli se to i kouslo, takže to bylo načnutý, s výměnou převodovky počítám už delší dobu, takže mám v garáži GT převodovku...

2015-08-24 20:18:56

Tak je potřeba s tím autem něco začít dělat, vyhodí se ten dřevěnej jak tomu říkají "volant" a dá se tam něco na co se dá koukat. Za 14 dní se jede pro Sport interiér a konečně se někam zase pohnu...

2015-09-12 20:44:47

Pak, že mají Octávie největší kufry Stěhovák Primera odvezl 2 lidi + cestovky + nějaké harampádí + KOMPLETNÍ INTERIÉR p11 Sport z Karlových Varů do Jihlavy , jen bylo nepříjemné zjistit, že se po 300km 4000+ otáček zařínal připékat olej, takže na doporučení známých co mají Subaru objednán olej 5W-50 od Sunoco

2015-09-12 21:09:41

djmicho: Já v něm jedu už dlouho anemuzu si stěžovat na5w50 a sunoco dávám nejvíc i do aut na servis. Teď tu mám hafo 10w40 od nich , 5w40 až po 5w50

2015-09-12 21:49:24

djmicho: dotaz - jak jsi na to připékání oleje přišel?

2015-09-12 21:54:17

jednoduse, zhnedla mi kontrolni merka na olej a vzdy byla cista.. Zatim jsem nejel 700km pilu za dva dny

2015-09-12 22:45:00

djmicho: teplomer oleja?

2015-09-13 09:28:04

djmicho: tím se to nepozná,to jen aby jsi nežil v omylu.

2015-09-13 09:42:10

djmicho: sorry, ale myslím že to je naprostý nesmysl co tvrdíš.

viz např cesty do Chorvatska - narvaný auto po okna, vedro jak prase, cestovní rychlost běžně 140-150Km/h, pořád nad 4000otáček -olej 5W30 ,někdy dokonce před výměnou na dojetí do 15 000Km, 10-12hodin v kuse, jen občasné krátké zastávky plus popojíždění v přehřátých kolonách a za celé ty roky sebemenší problém

 BenyCZ
2015-09-13 09:44:44

Asi tak, to že olej hnědne je zcela přirozený.

NO_HITS  
Laďa
2015-09-13 10:06:55

djmicho: měrkou se neřiď. Co tam máš za olej, jak se zmenila jeho barva, když jsi jel ve 4000+ zastavil jsi a vxpl motor nebo jsi to nechal i chvíli dochlazovat?

2015-09-13 11:43:32

Tak uz je divny, ze se proste napekl na merku ( ne olej ale primo merka zhnedla), olej umenil barvu ze skoro pruhledny na hnedocernou (eneos 10w40,nikdy mi tohle neudelal tak vim ze je neco spatne), jasny ze jse dochlazoval jizdou po meste na konci cesty... Rekl bych to asi takhle 430km dohromady za 3,5 hodin i s kolonama atd.. Proste jsem to na dalnici drzel do kopcu na 4ku klidne i u 6 tisic treba 5 kilaku ( pro rejpaly nemam GT, na 5ku kopec nedam a taky nemam jak GT chladic oleje), navic jsem v Plzni zmokl a chtel to mit za sebou, vsak Svobi videl, ze jsem moc fit nebyl..

2015-09-13 12:00:33

djmicho: I ta 5w50 ma po 8 000 km cestování s Gt rychle po dálnici dost to mám vyzkoušeno. V eneosu chyba nebude jestli tam je problém a nemusí to nic znamenat tak už byl prostě na konci životnosti a stačila by výměna . Chvíli ti tam takto vydrží i ta 10w i kdyby se pekla .

Ale tofimu dle jeho teploměru se neprehriva olej ani s turbem .

2015-09-13 13:07:22

je to o dobrým chlazení, který sériový auto moc nemá. Chce to uhnout značku, sundat ty plasty zespoda aby vzduch proudil na motor, mít čistou olejovou vanu, odizolovat vejfuk, upravit gumový těsnění mezi kapotou a stěračema, aby tam odcházel vzduch, apod. Cestou z Varů do Sokolova jsem pospíchal pořád 200+, do těch kopců i 0,5baru a voda i olej do 100°C. Normálně 70-80°C. Ještě se uvidí na okruhu.

2015-09-13 19:34:15

tofoj: To, ze oddelas spodni kryty a gumy u steracu ma presne opacny vysledek, nez chces... To, ze je to tak lepsi je jen mytus.

Kazdopadne seriova primera by nemela mit problem s nejakym prehrivanim oleje v beznem provozu.

NO_HITS  
Laďa
2015-09-13 19:50:15

mě taky eneos ztmavl mnohem dřív než jiný oleje aniž by byl nějákej větší úbytek usazenin v 1.6. Pokud ho máš ze shakal metal, tak mám podezření že je to nějákej polskej pajc , pokud ho chce něko používat díky ceně , tak bych doporučil zkrátit interval výměny proti konkurenci, já od něj ale upustil a přešel ke konkurenci - konkrétně mobil. Chtělo by dovézt originál eneos z japonska a ne ten co má na sobě made in UK a porovnat



1  2  3  4  5 ......... 7