Fórum - Téma


diskuse 17.11.2012


Fórum Pokec všeobecný diskuse 17.11.2012




2012-12-12 15:47:31

Dobrý den,

Hledáme účastníky skupinové diskuze, která se bude konat v Brně v pondělí 17.12.2012

Požadavky na účastníka diskuze: 17.12. od 19:00 hodin

  • Koupil si NOVÉ auto Nissan od autorizovaného dealera před maximálně třemi lety (stáří auta tedy může být 0-3 roky) a rozhoduje o výběru auta (značka, typ). Může se jednat i o nákup firemního auta, stále ale platí, že respondent musí rozhodovat ve firmě o nákupu auta.
  • Věk 29-59 let
  • Vlastní řidičák a jezdí minimálně 3x týdně
  • Když je potřeba auto odvést do servisu, udělají to vždy nebo obvykle oni (né někdo jiný)
  • Neúčastnili se za posledních 6 měsíců skupinové diskuze
  • Nepracují v oborech: Výroba a prodej aut+, Servis aut, výroba součástek, Reklama média, Průzkum trhu, Psychologie sociologie.

Odměna: 1000 Kč pro účastníka diskuze – diskuze bude trvat 1,5 hodiny

Pokud máte o diskusi zájem, budu moc ráda. Kontaktujte mne prosím na emailu polachova@stemmark.cz

Děkuji mnohokrát a přeji hezký den,

Martina Poláchová

koordinátor projektu

STEM/MARK a.s.

Marketingový výzkum je dialog

Chlumčanského 497/5, 180 00, Praha 8

www.stemmark.cz

2012-12-12 19:02:48

Co tohle jako je? Mohl by mi to nekdo vysvetlit? Nastesti se me to netyka, ale abych vedel co si pod tim predstavit...

2012-12-12 19:08:18

Jedná se o skupinovou diskusi pro marketingové účely. Nic Vám nebudeme nabízet ani prodávat, pouze nás zajímají Vaše názory na spokojenost či nespokojenost s vozy Nissan a na nákupní a ponákupní servis. Toto povídání bude trvat přibližně 1,5 hodiny a odměna je 1000,- kč. Pokud víte o někom, kdo odpovídá kritériím, předejte mu prosím na mne kontakt. Na diskusi potřebuji celkem 10 lidí.

2012-12-12 19:16:18

Jestlize je to pro ucely Nissanu, tak je to jasny a mohli by jste si spise cist zde diskuze, odkud je zcela jasne, ze bohuzel Nissan obecne od cca roku 2003 jde cim dal tim vic do kopru, bohuzel. Zlata dobra nase auta do roku max. 2002. A vi to vsichni. Renault ho znicil. Nehlede na to, ze i prodejnost je asi nizsi. Jsou vyjimky aut od Nissanu ktere jeste za neco trochu stoji.

2012-12-12 19:23:34

Dobrý den, rozumím Vám, ale přesto bych potřebovala majitele aut od roku 2009, aby se nám vyjádřili na té diskusi.

2012-12-12 19:44:52

Ja jen jeste dodam, ze se to netyka jen aut obecne, ale i servisu, ktere maji pristup kolikrat opravdu strasny. Mnoho lidi zde ma velmi negativni zkusenosti a i se to zde probiralo. Bohuzel autorizovany servis neni to co by mel byt. A neni to jen z pohledu zakazniku, ale mame i info od stavajicich ci minulych zamestnancu. Pak neni divu, ze se jim lide vyhybaji co to jen jde a nebo jim jsou doporucovani garazovi opravci. Nechceme hanit, spise ukazat na to co by se melo zlepsit a kdyby tomu tak bylo, bylo by to rozhodne ku prospechu vsech.

PS: Na diskuzi se Vam treba nekdo zaregistruje.

2012-12-13 08:04:41

mě by pak zajaímalo, kdyby sem někdo napsal jak to probíhalo, a co tam zaznělo zajímavé. mě jako opravci aut, velmi se*e, přístup prodejců při objednávání, a nepřístupnost originál CD, abych si mohl díly najít sám ve FASTU.

2012-12-13 10:26:46

Bylo by dobre, opravit datum v nazvu topicu.

2012-12-13 16:04:58

ono už jenom ze zadání co vám k tomu kdo asi tak řekne a co bude výstupem takové diskuse (předpokládám max. zaměřená na to jestli při čekání na auto při výměně oleje a zaplacení nehorázné částky za filtr a olej dostane klient kafíčko a technik se na něj usměje) , když budete diskutovat s lidmi, co mají auto mladší 3 let a nepracují v oboru výroba a prodej aut, servis aut.... kvalita auta, dostupnost, technologická náročnost oprav, cena všech náhradních dílů a vlastně takové komplexnější hodnocení daného auta včetně souvisejícího (služby, díly, ceny, manuály, elektronika, efektivita...) by se měla řešit dle mého názoru zpětně min. tak při stáří 10 a více let. Bohužel jsou tu myslím hlavně ekonomické střety zájmů mezi automobilkou (prodejnost+co nejdražší servis) a klientem (spolehlivost, životnost a snadné a levné opravy)

Za sebe bych se rád zeptal "nissanu" jestli jim opravdu připadá normální, aby například podložka zadní pružiny na K12 stála 1500,- korun, vzhledem k tomu, že se vymačká za nějakých 5 let tak zdůvodnění jedná se o vysoce kvalitní materiál asi neprojde

2012-12-14 00:27:43

Lukka: výsledkem diskuze bude to co automobilka chce... protože se bude ptát lidí co neví ani prd o tom autě, a o to jim de tak jak si to napsal... " A nedáte si kafíčko, je zadarmo " ( " My si to stejně napočítáme v ceně opravy " )

Pozvěte si tam mechaniky ze servisů, jak si nad těma Reňolt plečkama co na sobě nosí (bohužel) znaky Nissan trhají vlasy... to je realita a ne někdo kdo sotva ví kam se loje palivo...

A taky by mohl někdo v "diskusi" vysvětlit důvod toho proč sou u nás náhradní díly cca. 2-3x dražší než v USA nebo i v UK...


Odpovědět