Fórum - Téma


diagnoza Almery?...........tragédie


Fórum Almera N15 diagnoza Almery?...........tragédie

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2  3  4

2007-07-19 12:40:27

Zdarec

Jen se trochu pripojim.Mam rok 8/2000 a prej mam ten posledni model co se delal jeste v Japonsku.Kolem roku 2001 byla vyroba presunuta do evropy...Tot zprava z Nissanu.

Jinak s Almerou spokojenost.Jediny co bych potreboval,je par drobnosti do interieru,co jse¨m casem poskodil nejakej poradnej vrakac by to chtelo... Michal

Mik
2007-07-19 19:26:52

klucí nechci dělat nikomu reklamu,ale třeba tady

http://www.denker.cz/

se zabývaj dovozem aut z USA...jen pro zajímavost

2007-07-25 13:18:38

No, já mám Almeru N15, nyní už má 10 let. Podle mého je to opravdu dobré a spolehlivé auto. Almera N16 mě už tolik nenadchla (ani po stránce prostoru, spolehlivosti... ale jel jsem v ní jen 2x). Děsím se jen toho, co budu kupovat po ní. Obecně bych řekl, že kvalita skoro všech aut jde nějak dolů. Všimli jste si také, jak jsou nová auta v interiérech ošklivá? Je to možná silné slovo, ale takový Nissan Note má úděsnou palubní desku. A týká se to i jiných aut, např. Toyoty Yaris apod. Z tohoto pohledu je Micra II. generace krásné auto. Nyní budu kupovat druhé ojeté auto, ale jsem z výběru docela vyděšený, když je u auta za 200 000 Kč (Mazda 2) menší nebo stejná výbava jako u mé 10 let staré Almery, a to je auto z roku 2003. Vůbec japonské značky na výbavě šetří. Denny

2007-07-25 13:27:38

Denny: S tou klesající kvalitou, případně nahrazováním hodnotných a ušlechtilých materiálů levnými, souhlasím, strategií výrobců je hlavně dosažení zistu a zvyšování prodejnosti svých výrobků, nikoli vytvořit "nesmrtelný vůz", ale s tou výbavou to vidím jinak, když si porovnáš, co mají ve výbavě japonská auta vůči třeba německým za srovnatelnou cenu a v dané třídě. Třeba nová Mazda 2 s motorem 1.3i /75HP(bude se prodávat od října 2007) za necelých 300.000,- už má klimu a kompletní bezpečnostní systém (ABS, EBD, EBA, airbagy) včetně el. ovládaných prvků v interiéru, imobilizéru, dálkového centrálu, automatické aktivace světlometů a dalšich příjemných drobností. Fábie 1.2HTP stojí o cca 30.000,- víc a nemá ani tu klimu a o bezpečnostních prvcích výbavy už ani nemluvě. Design je věci názoru a je, dá se říct, subjektivním názorem každého, ale M2 v mých očích vypadá narozdíl od Fabky velmi pěkně a není to slátanina kopírující jiná auta (Roomster - předek/ Sizuki Swift - záď a Mini - profil + střecha).

2007-07-25 13:47:59

Ahoj DORIS, při porovnávání nových aut ve stejné třídě máš asi pravdu. Ale když jsem výbavu ojeté Mazdy 2 srovnával např. výbavou ojetého Fiata Stilo (auta do 200 000 Kč), tak jsem plakal: 6x airbag, ASR, senzor opotřebení brzdových destiček apod., zatímco Mazda má výbavu na úrovni mojí Almery. To pak ale není svým způsobem při koupi vozu pro mě posun nahoru. Už jsem z těch ojetin docela unavený. Objíždím bazary, všude "stav auta: perfektní" a ve finále je to na vlastní oči strašná šunka, odřená, ožraná od kun, špinavá a je na ní vidět, že ji majitel nevěnoval žádnou péči. Denny

2007-07-25 13:57:10

Ahojky, Denny. Tak to je fakt, málokdy člověk narazí na skutečně opečovávaný vůz za přijatelnou cenu. Když jsme pořizovali M6, prošli jsme spostu bazarů a ani jedna ojetá M6 nebyla v dobrém stavu (respektive za tu cenu, která byla často přes 350.000,-). Italské vozy mají mnohdy bohatší výbavu, pravda, ale záleží, jak to auto ještě funguje, třeba u francouzů padá jedná věc za druhou, s italy moc zkušenosti nemám, ale je to též dost bídné v referencích. Někdy je lepší koupit auto přímo od majitele, nebo zprostředkováním (tak jsme koupili před osmi léty naši stříbrnou Primku) - kdy je auto stále v držení původního majitele a NE bazaru, protože v bazarech je to většinou děs a podvádějí jak můžou. Znám jen minimum poctivých.Kdyby měli jen z poloviny říct pravdu potenciálním zákazníkům o stavu a problémech nabízených vozů, asi by toho moc neprodali. Často jsme si všimla, že luxusněji vybavené vozy jsou víc zrasované, než ty obyčejnější. Vždycky si kladu otázku, proč to asi původní majitel prodal.....

2007-07-25 15:37:33

Bazar je poslední místo kam bych si šel koupit auto. Pokud ojeté pak buď přímo u autorizovaného prodejce, který vozy podle mě skutečně prohlídne než je prodá (velmi často mají i servisní knížku) a je tam i jistota původu a nebo od předešlého majitele. Bazary koukají akorát kde člověka okrást a jak zamaskovat závady. Já když jsem prodával svoje staré auto tak jsem budoucí majitelku s vozem kompletně seznámil a předal jí k vozu kompletně veškerou dokumentaci.

2007-07-25 16:26:53

ja koupil auto z bazaru, vlastnikem ale bazar nebyl. Mel to tam nejaky starsi pan... a co je pravda, ze tak dobre auto je prakticky nemozne sehnat. Bylo krasne bez koroze, se serviskou (byt starou), manual, vsechny papiry, pekny lak, strasne malo najeto (sedelo dle vymen oleju), atd. atd. Cena byla dlouho dost vysoka a nikdo to asi nechtel.. a kdyz spadla, tak sem tam jel, ze se na to kouknu a pojedu domu.. ale stav me hooodne prekvapil.. tak sem ho vzal a zatim jediny problem a to ze byla KO baterka.. v dokumentaci, co k autu byla sem nasel i zarucak k te baterce a byla uz 4 roky stara, takze na to mela pravo. Proste k tomu auto bylo dolozeny vse, pan byl peclivej a byl jediny majitel v CR 12let...

2007-07-25 16:54:52

Mohu jen potvrdit výše napsané. Maximu jsem taky nebral přes bazar, ale přímo od majitele. Servisní knížka byla samozřejmost, všechno mi ukázal, upozornil, dokonce řekl tady byla ťuknutá, ale byly to jen plechy, donesl notebook s fotkama z té havárky, auto bylo v bezvadném stavu. + spousta drobných i zásadních vylepšení, která žádná jiná Maxima (co jsem viděl) nemá. Doufám, že mi bude spokojeně sloužit ještě řadu let.

2007-07-25 17:19:29

jagy ty si proste dieta stasteny tak nechto zase niekde nerozvesas po stromoch

jednoducha odpoved n ato porovnanie Fiat Stilo a Mazda 2. proste zostatkove ceny Fiatov su z nejakych dovodov nizke a tym padom kupis naoko lepsie auto lacnejsie cio urobis v konecnom dosledku dobre je loteria( aj ked z jazdenkou je to vzdy tak s niektorymi autami este vvacsia. Ceny stanovuje trh, nie bazary samovolne. takze nejaky aj ked mozno iracionalny dovod tam bude, ale risknes to? To si povie vascina a preto musia byt ceny nizssie aby boli tie Stila aspon trochu zrovnatelne likvidne (predatelne) s VW group alebo niektorymi zaujimavymi japoncami.

Neni moc dobre vyberat auto podla limitu, ale je dobre vediet asi ake auto chcem alebo aspon si to zuzit nejakymi kriteriami: bud z hladiska ucelu pouzitia alebo z hladiska vasich preferencii (sportovo zalozeny vodic bez deti asi nepotrebuje velkeho diesloveho kombika s vychyrenymi podpriemernymi jazdymi vlastnostami). Kategorizacia podla krajiny povodu je z 90% nespravna. talianske auta maju z historickych dovodov dost zlu povest kvoli niektorym skutocnym nepodarkom (napr. motory twin spark od Alfy) ale rpovies si risknes to, ked sused hovoril...? . Ako jednym smahom ruky zamietne niekto talianske auta tak zas na druhej smeruje k opacnej dogme ato k tomu ze Nemecke su super. Co je dalsia sprostost. Dobre a zle su proste konkretne auta a to este aj medzi nimi su rozdiely kvoli rozdielnym motorizaciam. Dalsi priklad ako Stilo je Ford. Pozri si cenu takeho Mondea a porovnaj napr s Passatom. Niekedy su tie masove dogmaticke nazory pre teba vyhodne lebo mozes kupit vyborne auto za velmi slusnu cenu. V bazaroch sa kvalitnych aut vyskytuje samozrejme menej, lebo vela ludi ich donesie hlavne preto ze sa chce zbavit zodpovednosti za ten crep. Ono to neni sranda niest garanciu podla obcianskeho zakonika na svojej hlave, niekdey je lepsie to hodit na bazar aj za cenu nizssej vykupnej ceny. Na druhej strane v Bazaroch ma moznost pokope si obzriet vela aut, je to take pohodlnejsie, asi ako nakup v hypermarkete V inzeratoch su rovnako ak nie vacsi spekulanti ktory mozno to auto kupili ako to najhorsie mozne z bazaru a ak sa ulakomime na jeho cenu a vybavu amen tma. Idealne samozrejme si moct overit celu historiu auta

2007-07-25 17:40:04

No snad to bylo jen jednou... Uz jezdim pomalu do zatacky.

Dneska sem testoval lehce a rozjezd v poho, ale taky neni teplo... Ale na dvojce to taky hrabe solidne. Uz mi dosly slicky a cekam velke zlepseni. Jirka GTi rikal, ze se rozjizdi se slickama z 3500-4000ot. coz je parada.

2007-07-26 18:30:58

No, ještě k těm bazarům. I mezi majiteli bazarů se dají najít "slušnější", ale asi jich moc není. V pátek jsem si do jednoho bazaru v Chebu na Mazdu demio přivedl technika z ÚAMK a majitel se vyděsil. Technik, když to auto "v perfektním stavu" viděl, tak jen otočil oči v sloup a musel jsem ho křísit Ani u autorizovaného prodejce bych si příliš nefandil, známým jsem dohodil u Summit Auto v Praze Almeru N16 a za dva měsíce se jim porouchaly dveře.... Půl roku jsem chodil kanálama. Navíc bylo předražené (to je jejich specialita), ale to už jsem jim raději neříkal. Já už kupuji třetí auto a moje zkušenost je taková, že Tě chtějí okrást úplně všichni, jak v bazaru, tak obyčejný lidi. Je neskutečné, co lidi dokáží beze studu nabízet. Inzerát na auto je už v Annonci a když se přijedu podívat, tak je uvnitř auta neskutečný bordel, chlupy ze psa úplně všude, na autě kola s rozměry, co nejsou ve velkém TP a slečna mě s úsměvem přesvědčuje: "ty hliníkový kola, ty jsou super, jedno stálo 4000 Kč, na technickou si tam dáte zimáky a pak to zase přehodíte zpět..." Při jízdě drhnou do blatníků tak, až jsem se styděl za ní... Jo, starých, milých a pečlivých důchodců s levnými a kvalitními auty nějak ubývá, že

Když už musím kupovat ojetinu, tak podle nějakých kritérií. Jinak to nejde, je to o zejména o spolehlivosti, ceně, dostupnosti a výbavě a z toho se musí udělat průsečík. Ani já si nemyslím, že se u kvality aut dá nyní nějak moc paušalizovat (Fiat fuj - BMW ano), to platilo podle testů Tüv dříve (jednoznačně japonci, a to toyota, mitsubishi a nissan), u nových aut je situace jiná a žebříčky se dost dramaticky mění. Sami tady čtete, že se kvalita Nissanu propadla hodně dolů a to po spojení s Renaultem. Proto je moje první ojeté auto Almera, a byla to šťastná volba.

Já vím, že pláču na špatném hrobě. Prostě mám změnit práci a koupit si auto nové a ne tady fňukat. Domnívám se ale, že většina normálně pracujících (se slušným platem) nemá dnes na to, aby dala za něco tak pomíjivého, jako je auto, 300 -350 000 Kč (a to leckdy dostane jen základ). Proto ty ojetiny. Jak jsem pozoroval lidi z Nissan klubu, tak většina z nás nemá moc na rozhazování. Proto ty naše veterány tak opečováváme, ne Tak se nezlobte, že to tady ventiluju, už jsem po půlročním hledání auta a neustálý konfrontaci s neuvěřitelnou drzostí a šlendriánstvím fakt unavenej. Dokonce tak, že asi nechám starý rodiče jezdit autem z roku 1991 a půjdu si za ty půjčený peníze koupit nový oči a noťas. Mějte se Denny

Mik
2007-07-26 20:34:45

taky jsem si našel ALmeru na webu Nissanu v ojetých autech, byl tam kontakt na původního majitele a od toho jsem ji taky kupoval takže pohodička, všechny papíry mi k ní dal, zimní gumy což v bazaru nehrozí, všechno mi ukázal atd...super jednání a jsem hrozně nadšenej jak skvěle se ten člověk choval ke mě jako ke kupujícímu...nedávno jsme si volali a ptal se co autí, jak jezdí atd...a to prosím po půl roce co jsem to od něj kupoval

ke kvalitě nových aut toho moc neřeknu,páč jsem si nový ještě nekupoval, ale je jasný že mnoho starších Nissanů tady na clubu je v lepším stavu než kdejaký nový auto

2007-07-26 20:49:14

Starý Nissany byla ještě poctivá práce. Teď už to tak není, ale zdaleka tahle "nemoc" nepostihla jen Nissan.

2007-07-26 23:26:06

PepaJK tak tak ,, ono kvalita zůstala asi už jen u aut vyšší třídy , střední třída šla kvalitou rapidně dolů a to asi u všech značek !

2007-07-27 11:02:56

Stifi: U všech ne. Koukni na výsledky Mazdy 6 třeba ve 100.000 testu Auto Bildu a celkově aut této značky.

http://www.mazda.cz/About...s/Articles/news02-07-2007

http://www.autopalace.cz/mazda/mazda6-fl.htm

Proto jsme do ní taky šli a nelitujeme. Při přechodu z P11(1999) jsme měla pocit, jako by člověk přesedl do auta minimálně o třídu výš. Navíc se mi i designově moc líbí a použité materiály jsou vynikající (třeba všechny tlumiče výfuku a přední díl od motoru jsou z nerezu, plasty v interiéru jsou měkčené a z ušlechtilých materiálů včetně kůže na některých dílech už v základní verzi výbavy). Jízdní vlastnosti jsou vynikající a zároveň je vůz komfortně odpružený a velmi prostorný. Jediné, co mi vadí, je origo lak, ale ten je tenký a s charakteristickou strukturou u všech nových aut, já jsem z P10 zvyklá na sklovitý a hedvádně jemný. Ale toho časem dosáhnu i u M6. Nechci tímhle hanit Nissany, ale taková je realita. Kdyby vylepšili to, co už tak bylo na velmi solidní úrovni a nešetřili na všem možném a nevyráběli extravagantní renaulto-nissany ( *můj názor, protože se mi vůbec nelíbí snad až na QQ), možná bychom dnes měli v garáži P12.


Odpovědět

1  2  3  4