Fórum - Téma


diagnoza Almery?...........tragédie


Fórum Almera N15 diagnoza Almery?...........tragédie

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2  3  4

2007-07-17 23:09:20

já chci taky jezdit 230

2007-07-17 23:20:56

franta: no je to tak, bohuzel... a tebou zminene vozy - 350Z, Pathfinder,... se v Evrope nevyrabej co vim. Teda se do toho aspon "nesere" Renda. Maxima stale je... ale v USA, co vim... v EU je Nissan v klinicke smrti.

stifi: tak si kup jine auto. Nebo to polad lehce..

2007-07-17 23:29:29

V USA má Nissan další perfektní auta, ale do Evropy je nepustí .. tak mají smůlu .. teď jsem četl v Autocaru srovnání BMW 335i vs. Skyline 4-D 3,5 V6 (.. no to už je trošku jiná kategorie než jsou moje možnosti ...), ale výsledek byl hodně vyrovnaný ... nepochápu, proč nedělajé globální auta .... určitě znáš SEntru nebo Altimu, to jsou auta, která by se tady prosadila

2007-07-17 23:38:18

jasne, ze znam... ten novy Skyline je taky super... cetl sem, ze cena v prepoctu jen 700tis.

Altima je fajn, Sentra taky... nova Maxima taky ok.. no je to jinej trh proste..

2007-07-17 23:44:04

zkoušel jsem na to ladičku na kytaru ale nevím kterým šroubkem otočit

2007-07-17 23:48:29

.. ty ceny z USA se nedají moc brát, protože je teď hodně slabej dolar ... ale věřím tomu, že by se tu ty auta velmi dobře chytly ... líbí se mi relativně nový motor 2,5 V6 (158 kW), .to byla důstojná náhrada za GT , nebo ne ... leda že máš od Brömmlera ostrý vačky a kovaný písty....

2007-07-17 23:49:51

kdyby se to tu prodávalo to by byl MAZEC

2007-07-17 23:52:55

Zavolej si na Nissan Central Europe do Magyar Orsagh, co Ti poví ..... nabídnou Ti asi jako náhradu Nissan Logan MPI ... budeš rychlejší než smrt...

2007-07-17 23:54:56

Výhoda pro pohřebáky ,, vaše auto naše živobití

2007-07-18 00:01:06

franta: ty vacky neznam na SR20DE... slysim o nich prvne. A kdyz by mel byt DE konkurent tak by musel byt DE+T. Jinak v atmosfere ma mnohem vetsi potencial SR20VE, nez ladit DE... ale jsou to vse super motory (dle me nejlepsi, ktery nissan udelal)..

jinak cenu jsem dal jen tak, pro srovnani..

2007-07-18 00:10:10

Zkus tohle ... http://www.broemmler.de/shop/ .... ale jestli nebudeš potom spát, tak za to nemůžu. Podle mě je lepší upravovat atmosférický motor, protože s tím T je to sice jednodušší (chip tunning), ale naprosto ztrácíš kulitovovanost a jsi závislý na charakteristice turba. Takže vačky, kované písty, kovové těsnění, spec. ojnice a hurá do toho. KN57i a IK20 jsou proti tomu naprosté detaily. Jenom by mě zajímalo, jaké má potom SR20DE parametry.... neměly by být moc jiné, než byly u BTCC, když to Aiello vyhrál...

2007-07-18 00:16:40

No ja nevim.. do upravy NA musis dat dost penez.. a kdybych do toho sel, tak vyfuk, svody, JWT vacky, sani, mozna ECU. Ale za tu samou cenu si muzes koupit z USA SR20VE a nebo oturbit a budes mit hned 200+ ps. Chiptuning funguje mozna na koncern VW, ale na japonce neee.

a specail BTCC byl asi nekde jinde.. to bylo komplet prestavba, karburatory,... ten motor musel vyjit podle me na takovych 500tis.

Koukal sem na ten web a spis to neni vyrobce, ale prodejce... vacky HKS, pisty JUN, ... ceny docela "pekny"... kdyz uz, tak z USA vsechny veci. Mnohem lepsi ceny, otestovane, mnoho referenci, rady...

2007-07-18 00:27:03

Ceny těch modifikací SR20 ani jejich použití, abych pravdu řekl, neznám. Spíš jsem zkoumal , co je v našich podmínkách pro P11 opravdu reálné. Je jasné, že stavět BTCC je nesmysl, protože tam je podstatně více dalších úprav, včetně spojky, chlazení oleje atd. Tohle je také zajímavé ... http://www.promotorsport....uk/salehire/technical.doc ...

Je ale pár "drobností", které by se daly ještě vyzkoušet i v našich podmínkách. Sledoval jsem, že někdo tu má zkušenosti (dobré) s nákupem dílů z USA, abych pravdu řekl, mám blíž k Němcům, proto ten Brömmler. Ty komponenty, které má, nejsou špatné a daly by se použít.

2007-07-18 00:33:48

Jasne, ze se daj pouzit, ale jsou drahe. Ja se pohybuju na US nissan forech, ktere se venuji pouze SR20 motorum... je tam strasne moc lidi z celeho sveta, 25tis lidi tam je.

40% z nich ma cca obyc. SR20DE + par uprav

25% jich ma v tom turbo

25% ma neco z NeoVVL serie

10% jsou naproste masakry 400ps atd..

ty dily jsou tam super, refence tam mas na kazdeho prodejce, jsou solidni, nikdo si te nedovoli ojebat.. ceny jsou super. Mikyc (Cech) jen z toho co tam vycetl oturbil P11 SE (tu co mas ty), viz. http://www.daj.cz/primeraturbo/

Je tam hromada navodu.. staci cist a naucis se.

Kdyz se motat kolem SR20, tak jedine na tom foru - http://www.sr20forum.com/

2007-07-18 00:54:56

Tak díky za informace ... zkusím to prostudovat. Určitě se mám mnoho co učit. Jsem začátečník, ale učenlivý, navíc si rád nechám poradit od někoho, kdo již má zkušenosti. Určitě se ale nebude odehrávat v této fázi nic brutálního, protože SE je pro přítelkyni, která se ještě nepodívala přes 4000 ot/min.

Jinak přemýšlím o tom, že místo koupě nového vozu, což mě stejně příští rok čeká, koupím další dvě P11, které budu točit .. to auto je prostě fantastické a udělalo na mě obrovský dojem. Navíc nic nového, co by se mi líbilo, není na obzoru....

2007-07-18 01:04:22

P11GT a N15GTi je posledni, co bych od Nissanu doma asi zkousl. Pokud nepocitam "only-japan" modely, atd.

Jestli se chystas prodat ten Renault, co mas, tak si kup urcite minimalne jedno GT. Cena je +- stejna, ale je to proste jine.. motor, vybava.. proste GT. A druhe treba tu SE. Jednu muzes treba upravit a druhou mit vic na obyc. jezdeni...

ale je to na tobe. Ale 3 P11 mit doma... to je drsne.

2007-07-18 01:25:48

ještě že mám bluebirda rok 89 bez koroze a najeto půl milionů kilometrů a jediný co se mi sere je že odchází motor do věčných lovišt a ničím spojku rychlým řazením každých 50 000 kilometrů a měl jsem jedinou závadu, praskla mi 18 let stará hadička a utíkala mi voda závěrem - nechci rendu

2007-07-18 02:43:47

zdravim,

nečetl jsem vaši diskuzi od začátku,ale přesto si neodpustim - samozřejmě,že už nic lepšího než P11 GT existovat nebude...prostě NEBUDE..taková je doba....globalizace a snižování nákladů...doplatil na to mergl,volvo,saab,nissan...atd,atd...sám mam P11 GT tři roky a absolutně nevim co potom...

2007-07-18 06:30:07

Ono těch problémů kolem Nissana je hodně, ale na začátku bylo prostě to, že když vyráběl opravdu kvalitní a dobrá auta tak šel do červených čísel. Další novou strategií je vše řídit centrálně, takže Nissan ČR s.r.o. byl zrušen a nyní se to celé řídí z Maďarska kde je centrála a snad i sklad náhradních dílů a podle toho to vypadá. Asi před půl rokem jsem četl, že se chystá vstup značky Infinity na EU trh, ale zatím se nic neděje tak nevím. Takže Renault se spíš snaží pomalu ale jistě Nissana v EU zlikvidovat. Protože „nový“ model Tiida je naprosté zoufalství. Technika je ještě zastaralejší než u Almery (jednoduchá zadní náprava apod.) a v letáku se chlubí věcmi, které jsou dnes v segmentu naprostá samozřejmost a nejde o žádný nadstandard z toho tam mimochodem není nic. Navíc se teď Renault chystá vyjet s novým SUV Kaleos, který má být postaven na podvozku X-trailu, protože Nissan má prý větší zkušenosti s těmito podvozky, takže bych čekal, že konstruktéři Renaultu zjistí, že je ten podvozek moc „poctivý“ a okamžitě začnou pracovat na tom kde ho ojebat. Pak už bude jen otázka času kdy jim začne vadit, že se X-trail a QQ prodává lépe než Kaleos a začnou na nich „pracovat“ stejně jako na Primeře (versus Laguně) a Almeře (versus Meganu).

2007-07-18 06:34:24

PepaJK - nezbývá než s Tebou bohužel souhlasit, je to tak jak píšeš a to doslova - nemám rád žabožrouty Ono vlastně je to už poznat na Almeře N16 druhé generace. Nedávno jsem se díval a četl Tvůj profil. Ty Almery N16 od r. 2001 a N16 od r. 2003 je taky dost velkej rozdíl žabožrouti to dojebali na how*na, a to ještě není všemu konec *114* a ta Tiida toho je jen důkazem. Jenom lituji ty lidi, co si to koupí ale ať, je spousty "konzumentů" co si koupí ledajakej krám typu Renault ale hlavně že je to nové, chvíli to jezdí a o to jim jde. fu


Odpovědět

1  2  3  4