Fórum - Téma


diagnoza Almery?...........tragédie


Fórum Almera N15 diagnoza Almery?...........tragédie

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2  3  4

2007-07-17 13:02:14

Dlouho jsem přemýšlel jestli sem napíšu a po dnešním náhodném zhlídnutím lišty pod nákladovým prostorem moji Almery jsem se opět zhrozil.Když už budu kritizovat tak pořádně.

Takže motor 1.5 stojí úplně za hovno.Nejede,žere a člověk aby to natřel 1.4 fábii ho musí točit jako kráva.jedině co ocenuji je řetěz v rozvodech a tichost motoru.Mám model 2003 najeto origo 50 tisíc a tak schnilej výfuk jak má tohle auto nemělo ani moje 20 leté subaru.Pochopil bych kdyby to byl jen koncový díl ale ono je to od paroží až po zadek.To nemluvím o sřoubech v mototorovém prostoru které jsou pokryté rzí,spojkový válec a ostatní.kdybych nenatřel ochraný plech výfuku tak snad dneska už úplně prohnil.

můj závěr.nemyslím že by to bylo špatný auto,s motorem sem se už smířil ale s tou rzí ne.Co je platná dobrá technika když člověk neprostříká každy rok dutiny a auto mu prohnije.Jsem na to auto pěkně nasranej a můj verdikt zní: SRAČKA

Až se mě dostane digi foták do ruky pošlu fotky.

2007-07-17 13:11:10

Jedním slovem RENAULT !

2007-07-17 13:16:25

Daj sem potom fotky

2007-07-17 16:01:58

No netvrdil bych přímo, že auto je sračka. Je to i hodně o přístupu a chování k autu. Zálěží v jakých podmínkách auto jezdí, je-li garážované a pod. Sebelepší auto bez údržby nemůže vydržet..tím nechci majitele nařknout z neúdržby, ale aby auto bylo v tak děsném stavu po 4 letech je dost podivné. Znám dost majitelů podobných roků výroby a žádný si po této době nestěžoval na shnilý výfuk, či jiné uhnilé díly. Co se týče motoru, tak u almery 1,5 není co řešit. Slabý motor na těžké auto, ale to si každý může vyzkoušet před koupí.

Sám sem majitelem 1,5/01 auto mám v dobrém stavu a bez větší koroze, výfuk origo. Nástřik spodku a dutin se doporučuje každé 2 roky a myslím, že je úplně jedno co je to za auto. Pokud budeme každou zimu jezdit na nasolených silnicích, tak se jedná o preventivní ochranu auta před korozí..

2007-07-17 18:21:19

Ta druhá generace N16 od r. 2003 stojí kvalitou zpracování jednotlivých dílů fakt za milé howno, slyšel jsem to i z úst mechaniků z Nissannemocnice holt Renault vstoupil a "podepsal se" fu

2007-07-17 18:41:41

almer, tvuj je tak Renda ne?

2007-07-17 19:19:53

Aha provokačka

2007-07-17 19:49:07

Těžká provokačka.

2007-07-17 19:50:58

Neni to provokacka.. vse snad od roku 2000 je renda.. aspon castecne co vim. Nikoho tady nenapadam.

2007-07-17 19:58:32

Však jsme toho RENDU hodili v Miřetíně všichni za hlavu.

2007-07-17 20:08:04

Je auto a auto.Já mám se svím sunny taky pořád problémy,ale tam je to nejspíš věkem.I když bych řek že na 170tisic by to mělo být lepší.Ale i přesto,ho mám rád,jsme spolu 6 let a příští auto bude nejspíš zase nissan.

2007-07-17 20:29:37

to: jagy pohoda si dělám srandu

2007-07-17 20:37:24

Souhlas s Liborkem. Taky bych mohla vyprávět P10 (1992) versus P11(1999), kterou jsme prodali. Už jsem to zde v diskusi několikrát psala. Je to asi o jednotlivém kusu a taky štěstí. Ani zacházení na to někdy nemá vliv, protože obě auta měla stejné a přesto se P11 sypala a to byla podstatně mladší s méně km na tachometru. Četla a slyšela jsem na tyto vozy jen ty nejlepší reference a též spokojenost se starší P10 byla (a je) skvělá, takže jsme P11 koupili a moc se na to auto těšili, ale v NAŠEM případě byl opak pravdou. P10 byla přitom v daleko horším stavu, když jsme ji koupili a první tři roky provozovali i v těch nejhorších podmínkách. Někdo může být ale spokojen a nedá na to prostě dopustit, což plně chápu, protože toto znám právě ze zmíněné P10. Ono je to asi, jako když si člověk popálí ruku o rozpálenou plotnu, pak už si dává jó pozor. Posuzuji to JEN podle svého, takže mě za to prosím nekamenujte. Je ale fakt, že dalšího Nissana už jsme to tom všem nechtěli.

2007-07-17 20:49:21

Asi mám štěstí nebo co, ale já si nemůžu stěžovat. Mám rovněž 1.5 a motor je to na české silnice více jak dostačující. Občas si ho otestuju na tom stoupáku ve kbelské ulici a jede perfektně. Spotřebu mám od 5,5 do 8,4 jde o to jak člověk šlape na plyn a jestli jedu a klimou. Výfuk nedotčený, ale po každé zimě nechám komplet ručně umýt podvozek. Auto má za 4roky nalítáno 90000 a to v Praze. Teď jsem měl sice malý problém s vibrací volantu a držení stopy, ale vyřešila to geometrie a přehození disku na zadní nápravu (zahučel jsem do díry a teď trochu hází nepatrně). Je to auto kde se šetřilo a je to vidět, ale za ty peníze co jsem za ní dal bych u jiných modelů ve srovnatelné velikosti připlatil. Když mám srovnávat akceleraci Fabie 1.4 a Almery 1.5 (mám možnost osobně porovnat) a ještě s Felicií 1.6 vychází mi subjektivně Almera nejlépe. Ale pokud rád jezdíš svižně a chceš závodit a někomu to „natírat“ tak nevím co tě to popadlo kupovat si 1.5??? To dá rozum, že to není motor na závody.

2007-07-17 20:54:01

Takhle je pravda, že mám 1.5 v provedení 72kw.

2007-07-17 20:56:30

Jinak pokud mohu srovnávat kvalitu zpracováni s Mikrou K11 z roku 1996, kterou mám také šlo to jednoznačně dolů o tom žádná. V Mikruše je vše myšleno vážně (zpracováním myslím), ale v Almeře na mě některé věci působí trochu hračkyózním dojmem.

2007-07-17 21:43:43

Aj ja mam Rendu, ale od 2003 boli este horsi Rendici

2007-07-17 22:52:30

To pepajk. no já mám tu 66 kw.Závodit nechci ale ten motor je prostě bída,jen předjetí je celkem velký dobrodružství.Jinak nemluvím o korozi že by mě padali plechy,snad až na ten kryt výfuku.No jak budu mít fotak dám sem nějaké foto pro představu.

Jinak co se týká dutin a spodku.Ty místa který mě reznou nemají s dutinama nic společnýho až na pár vyjímek a řeči že se doporučuje stříkání dutin každé dva roky platí právě pro sračkový auta.Nebo jste někdo viděl že by stříkal někdo Cčkovýho mercedesa nebo baworáka? Mám 30 letého mercedesa bez pozink plechu a když jsem mu po 30 letech provozu otevřel prahy které už potřebovaly vyvařit,tak jsem si sedl na prdel z perfektně zakonzervovaných a voskem ošetřených dutin.

Netvrdím že každá Almera je zmetek,tvrdím že ten můj co se týká rzi je.A jinak zastávám názor,že pokud není japonec vyrobený přímo v japonsku tak stojí za howno,co se týká zpracování,co se týká techniky díky bohu je většina skupin dovážená smotovaná rovnou z japonska.

Jo a renault je největší žabožroustká sračka a nechápu nissan jak s něma může bastlit auta.

2007-07-17 22:55:48

Jenze ty mas Renaulta se znakem Nissana... nevim, cemu se divis. Rychle to prodej a kup si NISSANA, ne Renaulta...

ja mam 15let stary Nissan, Koroze nikde, spotreba super, jede 230km/h, nic se tam nesere... ale je to proste Nissan, ktery si vydobyl svou povestnou kvalitu. Ne ty nove "Nissany"... je to jen spotrebni zbozi, zadna kvalita. Kdo by taky kupoval nove auta, kdyby byly po 20ti letech stale ok ze?? Je to byznys.

A nesrovnavej Mercedesy s Nissanem.. ta cena je uuuuplne jinde prece.

2007-07-17 23:06:58

Tak .. a to je ten problém .... uhodil jsi hřebík na hlavičku .. od té doby, co je v Nissanu Ghosn, tak sice možná jejich ekonomické výsledky jsou dobré, ale přestali dělat AUTA s velkým A ... Na úspěchy Primery a Almery v Evropě (včetně P10 a N15) už nemají čím navázat. V okrajových segmentech stále nabízí relativně slušné vozy (Pathfinder, Patrol, 350Z), ale v hlavních kategoriích ustrnuly .. kde jsou následovníci třeba skvělé Maximy? ... nějak to celé nechápu. Almera je toho typickým příkladem .... měl jsem N16 9/2000 a pak teď N16 10/2004, kvalita mechanických dílů a celková spolehlivost jde dolů, stejně jako kvalita servisu, bo v rámci globálního kuhandlu autorizaci dostávají železářství dříve opravující značku Renault....


Odpovědět

1  2  3  4