Fórum - Téma


DET


Fórum Sunny DET

Informace o modelu: Nissan Sunny



2009-07-27 21:23:26

Zdravím lidičky, chtěl bych se zeptat, čistě ze zvědavosti.. Nějak poslední dobou hledám, a nemůžu najít

Hledám na netu Turbokit pro Sunnyho GTiR a nikde nic nemůžu najít... Jediný, co sem našel byli jen tuning hadice, tuším od Semca nebo co, ale celý turbo, kompletní kit na přestavbu sem nenašel.. ani na Ebay... nikde.. Nevíte kde bych to někde na netu sehnat? Zajímá mě čistě jen cena, nic víc ... ikdyž, teoreticky je SR20DE stejnej jako SR20DET nebo ne? stejný písty,ojnice,klika,mazání??atd. Takže by teoreticky šel DE předělat na DET?hmm?? Zajímá to jenom mě nebo ne?

A ještě by mě zajmalo, když už jsme v diskuzi, jak sem tu četl kam až vytáčíte ty Nisánky, dáváte jim čouda pořád? Nebo jen někdy? Zajímalo by mě, jestli se tomu motoru může něco stát, když bude dostávat do 7tis. nebo do omezovače každej druhej den....?? Konkrétně teda u SR20DE

Tak díky a písněte mi, ať se něco víc dozvím

2009-07-27 21:29:13

Komplet turbo kit jako takovy se nedela - mysleno novy. Bezne jsou turbo kity pouzite z origo Nissan dilu, coz je v poradku. Hlavni je stav turba.. donedavna jsem turbo kit prodaval za 25tis. i s moznosti instalace.

DET ma par rozdilu oproti DE - lepsi ojnice, pisty s nizsim kompresnim pomerem, ostrik pistu. Jinak je to prakticky stejne. Pokud je motor v dobre kondici, tak oturbeni neni problem, pokud je to spravne udelano, motor vydrzi hodne. To same plati k tomu vytaceni.. pokud je motor ok, delas dobre udrzbu, muzes to tocit klidne kazdy den, pokud je motor dostatecne zahraty (aspon 15min.).

2009-07-31 18:54:40

Ahoj Jagy Super, že jsi napsal zrovna Ty..To je divný, že celý turbokit není, zrovna na tenhle typ motoru... Ten ostřik pístu, rozumím tomu dobře, že vlastně ta ojnice má jiný ty mazací kanálky a tak to jinak stříká na ten píst? To turbo, no, neříkám, že ho potřebuju, ale prostě mě tam hrozně láká ten výkon.. Údržba motoru? no nevím, co je dělat jí dobře, ale tak olej měním tak po 8tis. km, a radši ho kontroluju tak jednou za 14dnů nebo tak... Filtřík od Tebe je v poho, přesně jak jsi říkal, korát přemejšlím, za jak dlouho ho vyperu, a jak vlastně? Hodit ho přítelkyni do pračky? Taky na něj mám ten olejíček nebo co to je, tak až bude vypranej, tak ho potřu, ještě sem to neudělal, tak se snad nic neděje? Teď budu asi muset kupovat novou spojku cuká mi to za studena v nízkejch otáčkách a dost mě to štve.. těch 25 bych do toho snad i investoval, kdyby to pak mělo 165KW,jenže, to by určitě nebyla konečná cena, ještě sada pístů a ojnic... No buď budou peníze na Supru, nebo to turbo někde seženu.. Tak se měj, čau

2009-07-31 22:19:36

ked je motor v dobrom stave netreba ho vobec otvarat a menit v nom nic nahodit len turbo, IC, zvody, vyfuk a par hadic (trosku zjednodusne) a fungujes. Nevadi ani ten vyssi kopresny pomer DE motora, ostrek piestou neni nutnost a seriove DE ojnice su uplne v pohode na daleko viac ako 165kW

2009-07-31 23:07:52

To cukani je divne. Zkontroluj bezne veci, pri kterych tohle dela, urcite by to delat nemelo. Prani filtru - ja to nikdy nedelal, ale melo by stacit to vyprat rucne nebo i vzduch. kompresor by postacil na ty musky prisate. Turbo vyjde trosku vis, tak 40k, je treba mit i rezervu. Ale obecne u turba je udrzba o mnoho drahsi, tak si to rozmysli.. bude to vic zrat, casteji menit ole, chladit turbo nez vypnes motor, atd..

Jinak seriovy motor je v pohode, ale kdybys za kazdou cenu chtel DET pisty a ojnice, tak dokonce mam na prodej.

2009-08-05 10:59:44

To cukání asi bude spojka.. hodně lidí to říká... škrtící klapka je vyčištěná,svíčky mám nový, ještě mě čekají kabely... Musí to být spojka... Akorát nevím, jakou mám koupit značku, aby něco vydržela.. do 6500kaček... přemýšlel sem, že ho vyfoukám vzduchem, tak to asi udělám..nebyl sem si jistej, zda-li by to vydržel.. Ta údržba u turba je mi jasná, tobych už pak asi fakt dával všechny peníze jen do auta...Ale přítelkyni sem to řekl narovinu, že buď si koupim tu ,,vysněnou" Supru, nebo že hodim do Primky turbo... Jenomže zase, zadokolka je zadokolka no....Když už turbo, tak by to chtělo i ty ojnice a písty, páč si myslim, že i motor v dobrým stavu by to dlouho nevydržel...jako,určitě né to, co by vydržel bez turba... Já uvidím, rozhodně by ta přestavba nebyla zítra...Ale kdyby náhodou k tomu mělo dojít, tak aspoň vím, na koho se obrátit To je tady právě moc fajn, člověk chce s něčím poradit a zeptat se,a někdo se hned ozve Tak to mám rád.. tak díkes a mějte se fajn

2009-08-05 11:23:59

Vzduch tomu filtru neuskodi, muzes to zkusit a u vidis.. ale nekde v tom JWT letaku pisou, ze to staci po X deitkach tisic km cistit nebo tak nejak..

Kdybys shanel spojku, tak mam origo Nissan za 5000kc. Pokud bys chtel neco lepsiho, tak ty ceny jdou vys. Zalezi na co to chces.

2009-08-05 14:42:04

ZuzukiGT myslim ze nemusis mit obavu. Ja uz se o oturbeni zajimam pres rok. Hodne rad jsem pochytal od Mikyce a Jagyho tim to dekuju. A reknu ti ze jedina vec o kterou bych mel strach je prevodovka. Budu se zas opakovat ale byl jsem u Mikyce a svezl me s tou jeho P11 v turbu a proste mazec v jakym stavu to ma a ze tlaci plnej tlak do truba a to auto porad jede tak smekam nad tim jak ten motor drzi.

A hlavne u sanika neni problem sehnat novy motor za 6000 na vrakaci. Vem si kolik bude stat GO komplet motoru. Rekl bych, ze se tohle vyplati vic kdyz to prezenes s tlakem. A jagy ma pravdu ze s T25 by ten motor mohl vydrzet hodne dlouho. Jenze nezapominej ze turbeni neni jen o trubu ale i o podvozku, brzdach a ovladatelnosti auta. Zas nadruhou stranu vem si ze P11 nebo sanik je obyc auto a natres to novym zavodnim autum. Jinak turbo kit se prodava na SR20 motor ale nasel jsem jen s T3/T4 turbem a to je na jinej vykon. Spojku od Jagyho doporucuju ma ji za dobrou cenu a funguje dobre. Jestli chces turbit rovnou kup zavodni hlavne ne jen lamelu a k tomu origo pritlacak me to rozstristilo pritlacak na 10ks.


Odpovědět