Fórum - Téma


Denní svícení v předních světlometech


Fórum X-Trail T30 Denní svícení v předních světlometech

Informace o modelu: Nissan X-Trail T30 / Classic

Diskuze o vozidlu

2005 X-Trail

1 fotek  |  39 diskuzí

Výkon motoru 100 kW (136 PS) . 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor YD22DDTi (100kW).


1  2

2014-03-30 20:13:26

Zkoušel jsem vyhledat na netu přední lampy na NISSAN X-TRAIL 2.2 TDCi, 100 KW, s diodovým denním svícením a byl jsem neúspěšný. Existuje?

2014-03-31 09:21:30

Ahoj,

myslím že neexistují.

Asi další nejvýhodnější varianta je toto:

http://www.nissanclub.cz/...lect=249347#message249347

Pokud chceš ty mlhovky s denním svícením levnější bez toho rozsvěcování do zatáček s blinkrem, tak použij tyto mlhovky + denní svícení v jednom http://www.autokelly.cz/#...9sn3CA/PyJNPGm1AWkCpZuqJI=

AutoKelly Objednací kód: DO STUDRLFOG90

Změř si pro jistotu průměr, zdali jsou přímo pro T30.

2014-03-31 09:36:14

bromp: http://www.nissanclub.cz/...full/8164_22052011079.jpg takhle jsem to vyřešil já.Ahoj

2014-03-31 17:39:19

Mne sa lubi toto: https://www.youtube.com/watch?v=ANUzNFp1R_g patral som po tom na nete ale neuspesne...

2014-03-31 18:13:22

U nás asi nepoužiteľné, chlpatí by s tým mali problém.

2014-03-31 20:04:31

myslis??? co by im na tom mohlo vadit ved to funguje ako ma, po zapnuti stretavaciek sa denne vypnu..

2014-03-31 21:15:26

Neviem, koľko typov svetlometov na Xtrail existuje, ale na mojom nikde nie je potrebné označenie - norma, ktorá označuje svetlomet pre denne svietenie. Mám prídavné denne svetla a na stk si to označenie technik skontroloval,raz mi to dokonca kontroloval aj policajt na ceste. Riskovať, že si prerobím hlavné svetlomety aj na denné svetlá a potom sa bude niekto na mne odbavovať, sa mi vôbec nechce. Ale pokiaľ viem, na niektorých xtrailoch je možné zapnúť cez consult denné svietenie (diaľkové svetlá na nižší výkon), tým pádom by sa potrebné označenie mohlo vyskytovať aj niekde na svetlomete a tam by takáto prerábka teoreticky mohla byť možná.

2014-04-03 07:34:29

Denní svícení se mi hnusí, ty různé proužky vypadají levně a hnusně.. jako na kolotočářském voze.

Blbost tohle řešit, pokud chci šetřit lampy (které jdou kurevsky špatně měnit když prdnou), svítím mlhovkama- vypadá to i mnohem lépe.

2014-04-03 08:28:20

Neviem ako na T31 ale na T30 vymenim komplet ziarovky (parkovacky, stretavacky) za max 5min je tam kopa miesta super pristup no problem...A za druhe som toho nazoru ze hmovky su do hmly a husteho dazda a kopa ludi si pozapina stretavacky hmlovky sem tam nejaky led pasik a palia asfalt pred sebou...

2014-04-03 10:40:01

kevin66: tak jasně, mlhovky s rozsvícením hlavních světel (tma) zhasínám. Ve dne mlhovka svítí s menší intenzitou než ty nevkusné diodové pásky, takže se žádné oslňování nekoná.

Zkrátka jakékoliv světlo navíc mi přijde navíc a pokud se to tam dává proto, aby to lépe vypadalo, tak to rozhodně lépe nevypadá.. (v jednoduchosti je síla jakéhokoliv tuningu) Vyjma světel na střeše pro nějaké nadšence terénního dovádění, to chápu..

2014-04-17 14:43:56

bromp: pozri stránku tuning.sk/ dokument-denne-svietenie-ledky-hmlove-svetla

2014-05-17 10:49:11

Čistě náhodou jsem narazil na toto skvělé téma, jak si udělat neskutečně úchvatný auto. Mockrát za volantem přemýšlím, co je to za bouráky, co mají tak krásný a neodolatelný kundočárky na autě. Vždycky jsem si myslel, že jde převážně o nejbohatší kluky z vesnice, co zachránili z vrakoviště Renaulta (Citroena, Felicii, nebo jiný podobný šrot...) a ve firmě Stodola-tuning tomu přidali ledkama aspoň 50 koní. Koukám, choroba je na postupu. Proč to má Audi? Protože to tam designéři s použitím dostupných technologií zakomponovali, sladili a proto to tam patří. Proč nosí ženský náušnice? Mají uši a docela některým sluší. Proč nenosí krtek náušnice? Nemá uši a vypadal by v nich blbě. Ovšem českej tuning je nade vše, správnej Stodola-tuning dá krtkovi náušnice, i kdyby hromy bily...

1. vypadá to odporně, možná tak na kolotoč nebo létající kačery

2. téměř nikdy nejsou namontovány správně - pro vysvětlení: - umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla - vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm) - světla se rozsvítí automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí - při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout . Stačí důslednější policajt při kontrole, nebo při technický, a 90% aut má po světlech

3. Málokdy splní účel, nejsou vidět jako normální, nebo z továrny zabudovaný světla.

4. Málokterý Stodola- tuningář to umí zapojit a spoléhá na svou vrozenou "inteligenci", o správně nastavené automatice nemluvě. Takže jede za deště - stačí mokrá silnice, v podvečer nebo brzy ráno, myslíš, že každej vidí a učůrává obdivem nad tou nááááádherou. Má taky ledky, jak to Audi, bavorák nebo Mercedes. Jen jaksi nechápe, že i přes to je cena celýho jeho šrotu přibližně stejná, jako cena ojeté brzdové destičky zmiňovaných značek, ovšem snížena značně jedinečným designovým vylepšením. Tudíž nerozsvítí potkávačky nebo mlhovky, jen ať je "to" pořádně vidět a jezdí s tím i před plným rozedněním nebo v podvečer, než mu to do kufru pošle šeroslepej dědek, protože mu nesvítí zadek...

5. Osobně bych v případě, že bych MUSEL koupit takto vytuněný auto požadoval slevu 10.000 na odstranění škod a uvedení do původního stavu

6. Zastánci - šetřílci určitě argumentují životností světel, náklady na žárovky, úsporou paliva (Návratnost na palivu prosím spočítal nějaký matematik na cca 300.000 ujetých km!). V porovnání s cenou pořizovací, cenou za montáž, eventuální pokutou, nebo prostou "pusou plechy na plechy" jen proto, že fakt někdy nejsou vidět... raději koupím žárovku. Ovšem frajer neřeší žárovku. Frajer ve vytuněným bouráku na korunu nekouká....

2014-05-17 12:38:40

agu.sta: Pravdivej článek.

2014-05-17 13:06:55

agu.sta: No jeste dodam co se tyka novich aut tak vecinu znich vymyslel designer iq pod bodem mrazu 99% novich aut co ma od vyrobi deni sviceni koncern atd tak jim nesviti zadni svetla az kdyz rozsviti xenony tak to jde ale vecina tech ridicu o tom snad ani nevi jak to maji pouzivat jedu vecer a fraja v octe si to zene na denni sviceni a vzadu ani spz nesviti proste tma a kdyz takhle leti za mlhy nebo za deste tak to je machr

2014-05-17 13:14:46

romik: Tak u denního svícení zadní světla svítit nesmí.I když to ztrácí logiku.

2014-05-17 13:37:09

romik: U denního svícení nemá svítit nic jiného, než předek, to je v pořádku. Ale továrně udělaný je i správně zapojený - tedy na automat. Takže když viditelnost klesne, rozsvítí se hlavní a zhasnou denní. Ale jak jsem psal, automatiku tuzéři neřeší, spoléhají na to, že JSOU VIDĚT vždycky. Když má tak krásný auto, tak ho přeci NIKDO NEPŘEHLÉDNE!

2014-05-17 21:53:20

ono homologovany jsou i ty s tema 5 diodama v jedny rade na kazdy strane. Pritom to vubec neni videt. Az tak z 20 metru. Ale blbci si to namontujou a myslej si jak jsou cool a pritom maj rezavy dvere a derevej vejfuk. Tohle nechapu. A k tomu setreni, tak altik se toci porad (tedy krome aut se super vysiratkem, kdy je altik na remenici se spojkou), takze i kdyby se v auta vymenilo vsechno za led, tak je to k nicemu

2014-05-17 21:56:52

Šetřit palivo používáním LED je jako zastavovat na noc hodinky, aby se neopotřebovaly

2014-05-18 08:01:32

Také jsem se nakonec na LED vykašlal a mám to v automatickém módu z výroby, protože jezdím málo.

Argumenty, které tu padly jsou pravdivé, ale chybí zde další podstatné věci. Auta z výroby, kde nebyly LED a nepočítalo se se stálým svícením trpí korozí a přepalováním drátů k halogenům. Takže kdo je v autě denně 8 hodin a pořád svítí, je velmi pravděpodobné, že po několika letech bude tahat novou kabeláž k halogenům. Tato oprava bude pravděpodobně dražší, než zapojení LED. Také spotřeba žárovek bude v tomto režimu podstatná, tipuju že min. 4ks halogenek ročně. Kdo neumí žárovku vyměnit, tak je pro něj jednoznačně levnější mít LED, protože jízdy do servisu a ceny za výměnu jsou šílené. Je tudíž na zvážení každého, co je či není pro každého podstatné.

2014-05-18 09:03:42

karlic: Ahoj já denní svícení mám a nijak mně na autě neruší ba naopak.je umístěné tak aby bylo plně funkční a splnilo své poslání.


Odpovědět

1  2