Fórum - Téma


Denní svícení DRL


Fórum Technický koutek Denní svícení DRL



1  2  3  4  5 ......... 21

2008-06-06 07:17:58

Njn, ale pořád jsou to největší znečišťovatelé. Největší produkce odpadů na hlavu a myslím, že i když mají přísné emise, tak spotřeba paliva u těch jejich velkoobsahových vozidel je několikrát vyšší, než u těch našich běžně používaných osobáků.Takže logicky - když spálí o dost víc paliva, musí taky jít z výfuku o dost víc kouře. Chemickou rovnováhu nelze ošidit, co do reakce vstupuje, to z musí vyjít i na výstupu. Takže když spálíš tunu paliva, tak z výfuku výjde tuna bordelu + vázaný kyslík.

2008-06-06 08:12:29

DORIS: tuna amerického odpadu mínus koupené emisní limity z Pobřeží Slonoviny mínus výroba karciogenních látek v Indii mínus výroba dehtu a sazí v CS Cabot ve Valmezu mínus vývoz nebezpečných odpadů do afriky rovná se nejekologičtější země na světě

2008-06-06 08:22:55

Alesh: Tak tak , USA žije na úkor zbytku světa.

2008-06-07 08:12:06

Almerka: Proč v americe nesplňují limity evropská benzínová auta? Já měl za to, že je problém akorát u nafťáků.

2008-06-08 17:32:10

je to tak ako pise doris.pozri si hociktore auto ci to je mercedes, alebo skoda, tak emisie su priamoumerne spotrebe.

2008-06-09 07:51:53

To ma nikto v zivote nepresveci ze americky pick up co ma objem 5litrov spravi lepsie limity ako nejaka 2litrova primera.

Mozno ze amici maju nejaky specialny katalyzator alebo ich maju 10

2008-06-09 12:55:10

k tomu dennímu svícení bych taky doporučil třeba HID Xenony....

třeba tady - skvělé jednání i ceny vč. servisu okolo:

http://www.dolej-olej.cz/.../hid-xenon/hid-xenon.html

2008-06-09 19:12:58

Mají daleko přísnější limity než Evropa, elektronika je uplně odlišná. Dovez si např. Murano a srovnej s Evropským Muranem a budeš čučet jak puk

2008-07-15 19:59:39

Tak se zas vrátím k těm denním světlům. Na Primerku je dávat nechci kvůli narušení originálního vzhledu, ale dnes se nám povedlo úspěšně namontovat homologovaná denní světla tvořená pěti 1W LED na Mazdu6 a musím říct, že je to paráda. Mají teplotu světla 6000K (stejně jako xenony), minimální spotřebu elektřiny a hlavně je to legální, užitečný i pěkný doplněk, je k tomu i homologace RL E11 pro provoz na PK v České republice. Mohu vřele doporučit.

Jedná se o tento výrobek:

http://www.stualarm.cz/pr...sviceni-s-led-homologace/

Na autě to vypadá pak takto:

2008-07-15 20:11:33

tak to je luxus. pak nám napiš, co to udělalo se spotřebou, když o tom tak básní, taky o tom přemejšlím, ale pokud půjdu do LPG najaře tak to zas bude blbost. no uvidíme. zatím testuj máš to supr

2008-07-15 20:14:47

ale ta cena...už fakt neví co si za to říct

2008-07-15 20:26:52

Se spotřebou to neudělá vůbec nic

2008-07-15 20:41:05

Relativne v te spotrebe se pohybujes nekde kolem desetiny litru, ale proste... vypada to pekne a teoreticky by ty ledky mely byt nesmrtelne... kdyby to stalo rekneme do tisicikoruny, sel bych do toho hned, ale takhle se to nevyplati... takhle aspon nezapominam zapnout svetla jak se zacne stmivat

2008-07-15 20:47:14

Tak, na hranici měřitelnosti

2008-07-16 06:26:18

Miki: Díky moc, no udělali jsme si s manželem takový dáreček.

To all: Spotřebu u toho auta neřeším, průměrka za dva roky je 7,3l, což je na skoro 1,5t těžké auto s motorem 1.8i velmi solidní. Sada se dá sehnat na netu už i kolem 2200,-, my jsme ji kupovali se zárukou a certifikací v autorizáku Mazdy za necelé 3000,-, kde nám měli provést i montáž. Nicméně nebyla jsem spokojená s vizuálním provedením na autě jiného zákazníka - světla nenamontovali souměrně a plasty byly škaredě vyřezané se škrábanci a zatmelenými otřepy , za což bych se na takovém autě styděla, a za cenu 2500,-, kterou by si účtovali za práci, jsem toto odmítla. Montáž jsme si tedy provedli sami a výsledek je 100% jak vidno na fotkách.

Hlavní výhody v těch světlech vidím zde:

+ Na autě už nemusí svítit vůbec nic - nevypalují se žárovky, jejichž intenzita pak chybí v noci

+ Nemusím ty žárovky měnit - dosud jsme měnili jednou ročně při celodenní svícení - používám Blue Vision Ultra typ H1, které nepatří zrovna k těm levným a mají životnost jen cca 500 hodin, výměna žárovky v levém předním světlometu je docela náročná

+ Nesvítí a zbytečně se nevypalují žárovičky v palubovce, které výjdou i na pár stovek za originál a jejich výměna je nákladná kvůli demontování části palubovky, navíc mi přes den nepohasínají displeje jako dřív, když jsem rozsvěcovala světla tradičně páčkou u volantu.

+ Denní světla mají minimální odběr elektřiny, takže nebudou tolik zatěžovat akumulátor, zejména vidím výhodu v zimě

+ Nemusím se bát, že zapomenu rozsvítit - propojení se vyřešilo automatickým spuštěním denních světel po nastartování motoru a při rozsvícení klasických světel ta denní automaticky zhasnou

+ Životnost těchto světel je prakticky neomezená, narozdíl od levných sad mají usměrňovače napětí a tudíž jsou odolné vůči nárazům proudu. U levnějších LED svítidel toto chybí a časem se LEDky vypálí. Nám v parkovačkách vydrží tak dva roky, pokud je neopatřím silnějším odporem.

+ Má to certifikaci, takže bez problému s tím mohu jezdit nejen v ČR ale i jinde v zahraničí

+ Může o nějaké nepatrné množství klesnout spotřeba, ale to je pro mne druhořadé

+Pro mne také zvýšení atraktivity auta a samotný design svítilen

2008-07-16 07:18:35

Taky jsem je dal na auto, ale levnejsi se zarovkama (polske Wesem)

2Doris: Usmernovac nechrani proti narazum proudu, pouze usmernuje stridave napeti. Zrejme jsi mela na mysli zdroj konstantniho proudu. To je totiz jediny bezpecny zpusob jak napajet LEDky. V tech levnych vyrobcich je nahrazovan odporem, ale ten je prakticky pouzitelny pouze v pripade stabilizace napeti pred tim odporem, jinak LEDky samozrrejme odchazeji.

2008-07-16 07:32:30

Kuto: Ano, máš pravdu, neuměla jsem to správně pojmenovat , takže jsem to nazvala "usměrňovačem". Přesně jak píšeš, je to zařízení, které dává LEDkám konstatní napájení. Je to malá zalitá krabička s chlazením, při montáži jsem oba tyto zdroje dala do místa za nárazníkem, kde proudí vzduch. Děkuji za korekci, ráda se nechám poučit a konečně to budu nazývat správně .

2008-07-16 07:35:28

No zaujimave je za micru ich nemozem dat do mriezky lebo aj montaz ma svoje pravidla a to podla nasledovneho obrazku, ale na tej Dorisinej Mazde je to pekne, ja by som ich musel jedine zapustit do naraznika a to b y mohlo vyzerat zle a co potom. Asi sa na to ..... alebo pockam kym bude nieco dalsie certifikovane.

2008-07-16 07:39:58

Hmm, byly by moc u sebe, že? Tam by se jedině dalo udělat to, že by se vyřízly přesné otvory v nárazníku přibližně pod světly a tam by se pak denní světla vsadila. Jenže je to dost hrubý zásah, což třeba já nemám moc ráda, takže to jen na okraj. U Mazdy to dávali buď do těch záslepek a nebo pak do mřížky uprostřed kolem registrační značky, ale to se mi nelíbilo, proto jsme zvolili první variantu.

2008-07-16 07:56:41

Přemýšlel jsem to šoupnout taktéž do micruši, nemají moc dobře pořešený altík a zátěž světel je znát

Pokud auto stojí je slyšet, jak alternátor budí a je to dost nepříjemný zvuk. Mám na Micře díry na mlhovky, takže bych je tam asi nacpal.

Doris jak máš řešené odpojení, když zapneš normální světla ? Automat nebo spínač ?


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 21