Fórum - Téma


Demontaz hydrostelov


Fórum Návody Demontaz hydrostelov



1  2  3  4

W10
W10
2011-09-10 20:40:22

Dark ano menil som vsetky...

Inac napr na almere 1.4 som nepocul nikdy zeby zaklepkala pri starte,.. tiez som toho nazoru ze za normalnych okolnosti by to nemalo klepkat.. hoc nieje to nic tragicke 2-3sek poklepe kym rozhadze olej...

2011-09-10 20:53:14

tak já mám hydroštely nejspíš ok, ale ten napínák už to má skoro za sebou, resp. rachtá to skoro vždy při studeném startu, ale po chvilce je ticho (když nepočítám to hvízdání ložiska čerpadla posilovače řízení za studena a a ložisko na vstupní hřídeli převodovky, ach jo, ale to jsou zase jiné příběhy). Problém vidím v tom že ta pružina je už asi skoro úplně KO a ten napínák funguje na tlak oleje optimálně tak od 3000 nahoru, takže pod 3000 mi to trochu cuká jako kdyby byly např. špatné silentlbloky (zejména při pouštění plynu a opětovném přidání). Jinak je otázka jak bude fungovat ta nová verze napínáku kterou tam snad už konečně nechám dát přístí týden, měla by lépe fungovat i jenom na tlak oleje, protože má v sobě větší díru na průchod oleje.

W10
W10
2011-09-10 21:44:10

Tak napinak aj ked nema olej tak je stale napnuti nie??? Ma na sebe taku poistku aby stale napinal retaz....

2011-09-10 21:51:09

ne to je obráceně, ta pojistka je tam jenom kvůli instalaci, jinak ho proti řetězu částečně tlačí ta pružina, a především ve vyšších otáčkách tlak oleje.

W10
W10
2011-09-10 21:59:43

No ale ked chces dat napinak do zakladnej polohy tak musis tu poistku zatlacit aby si ho stlacil a nasledne zacvakol ...

Inac si to neviem vysvetlit , ked aj napr vytecie olej z napinaku tak napinak povoli napinanie,?? ved ta poistka ho nepusti,..

2011-09-10 22:03:12

to si ale pleteš Ten napínák jak ho tam dáš tak napíná právě tak že tlačí jakoby směrem do motoru, ta pojistka je tam proto, že kdyby byl odjištěný tak bys ho tam horko těžko šrouboval, pokud by se Ti to vůbec povedlo, při prvním startu se potom ta pojistka uvolní a celou dobu je normálně uvolněná. Jak by to mohlo napínat řetěz kdyby to bylo celou dobu na dorazu zajištěné tou pojistkou?

W10
W10
2011-09-10 22:06:17

Nemyslim tu poistku co uz zacvakavas napinak do zakladnej polohy... ale mam na mysli tu, ze ked chces ten napinak stlacit.. ako mas tie zubky tak tam je taky kolicek, ktory musis stlacit, potom ten napinak stlacis, a zacvaknes do tej druhej poistky,,,,

Zajtra by som mal ist do garaze,mam tam jeden napinak tak to pofotim....

2011-09-10 22:28:03

ja mam jeden dokonce tady v krabici vedle postele A to o cem mluvis kompenzuje to ze se casem trochu rezet vytahne, ale ono to jeste pruzi trochu v malem rozsahu i kdyz je nastaveny tema zubama podle toho jak je vytahany retez. A kdyz je tato pruzina opotrebovana tak to prave rachta pri startu nez se to vyrovna tlakem oleje, resp. je tam jenom jedna pruzina.

W10
W10
2011-09-11 06:40:17

Aha Sranda je ze napinak sa neda nikde objednat iba cez nissan.... Skusim este Jagymu napisat co to stoji....

2011-09-11 08:05:23

z USA zhruba do 2000 i s postovnym, objednat se dá, ale do repliky bych rozhodně nešel.

2011-09-11 22:04:39

W10: ještě by mě zajímalo jestli se ti to projevuje i za jízdy, např. že motor trochu cuká tak do těch 3000 rpm při ubrání plynu nebo přidání?

W10
W10
2011-09-12 06:22:07

dark nie nie necuka .... len to ze zaklepka pri starte, no napr vecer dam do garaze rano startnem zaklepka, pridem do roboty zaparkujem, po 8hod idem domov zas zaklepka...

2011-09-12 08:34:21

jj tak to já už mám tu pružinu asi fakt po smrti

2011-09-25 12:48:19

Luky, napínaky reťaze ešte nejaké mám...

2011-09-25 19:11:54

aj na moju? za kolko?

W10
W10
2011-09-25 19:50:39

Myso napinak mam aj ja jeden ale uz do toho nesprtam.. nech si klepka


Odpovědět

1  2  3  4