Fórum - Téma


Dannyho almera


Fórum O vozech našich členů Dannyho almera


Diskuze o vozidlu

2004 Almera 1.5

6 fotek  |  30 diskuzí

Výkon motoru 72 kW (98 PS) při 5600 ot./min. Točivý moment: 128 Nm (94 ft/lb) při 2800 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 498 ccm (91 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, QG15DE.


1  2

2011-08-09 15:03:38

Tak jasné , každého věc, sto lidí sto chutí. Snad to nebude OT ale když jsme u těch Fábií - týpek u nás ve městě má snad Fabii 1.0 junior, má laminátový nárazníky snad 2cm nad zemí, čirou optiku a ted si dokonce koupil RS pátý dveře ... vzadu mu čouhá universální dvojtej laďák .. opravdu zážitek když jede kolem .. je slyšet ten 3-válcový motůreček spíš připomínající zaplej vysavač a navíc se v tom autě hrozně cejtí .. tohle nikdy nepochopim

2011-08-09 16:18:47

ne však od toho tady ty diskuze jsou...já su rád, že se to tu trochu rozjelo...každý řekne svůj názor a tak to má být. já jsem to sem dal hlavně proto, že takovejch stejnejch Almer už moc po ČR asi nejezdí, tak jsem chtěl vědět, jakej na to má kdo názor, na tyto fólie a tento styling

jo a interiér není problém. ten kámoš teď dělal jednomu známýmu dveře a palubku do BMW E46 a vypadá to pěkně. Já abych se přiznal, tak bych zas do interiéru nešel

2011-08-09 16:54:36

jináč natahování té fólie je místama celkem porod. důležitá je absolutní čistota, aby pod tou fólií pak na kapotě nic nezůstalo, jináč se časem začnou tvořit vzduchový bubliny. Natahuje se to fénováním, kdy si ta fólie parádně sedne. Musí být vždy pořádně nahřátá, než se ta část položí. Samozřejmě se několikrát stane, že se musí tahat zpátky, protože se někde udělá nějakej hrbolek, takže se to musí fakt hlídat...prostě trpělivost no...

kámoš taky dělal bílou střechu oktávce a černobílou střechu vzoru šachovnice, to nevim na jakou káru. Ale vypadá to každopádně parádně

2011-08-09 21:22:40

Jediná výhoda tejto vinylovej carbonf=olie je to že to nieje trvalá zmena laku a vlastne to chráni pôvodný lak pred kamienkami a drobnými odermi. Vyzerá to asi najlepšie keď je to matné bez ďalšej úpravy. Lak by som na to určite nedával Videl som to a je to GRC V takom prípade odporúčam použiť CARBON metódou VTN - čo je ale trvalá zmena a je to pod 3vrstvami laku ale to už vyzerá podstatne inak... Veď RKTECH to tu už ukazoval a samozrejme on Vám to vie na kapotu aj aplikovať... (resp hocikde)

2011-08-09 21:46:48

tyhle " 3D " folie mají jeden zásadní problém....přesně jak píše dark.rider ,hrajou se na neco co nejsou,protože skutečnej Carbon je hladkej ,zalakovanej čirým lakem ,neberte to blbě ale tohle my připomíná pytel na brambory nebo tu velkou modrou tašku z IKEI ,jak je to vroubkovaný..... , to co spomíná chrener ,co dělá rktech tak to je jiný kafe,tam už není vydět rozdíl mezi skutečným Carbonem a jenom folií....jenom hmotnostní rozdíl tam je .na to se chystám i já,v cěrvnu mi to nevišlo tak snád na podzim mu to už přivezu.

2011-09-04 11:39:17

jo chlapi něco vám povím ,je to hrubý ja jsem si tím polepil sloupky ale! kapota střecha ..... NIKDY......

Polepil jsem radši scooter a !! vlétě na slunku se to rozpálí jako prase ,,neudržíš na tom ruku a to je na H...O,

2011-09-04 11:42:17

moje řeč .

 Svobi
2011-09-04 12:34:41

\No pockejte do tydne je jedno GTcko ve folii cely a nenecha si to paku rozmluvit .

2011-09-07 23:55:54

Nic v zlom ale niesom moc zastancom tychto foliovych veci nie preto ze robim inu technologiu ale preto ze to ma proste kazdy na aute . Ta folia sa strasne rychlo zadrbe od prachu a je to vidiet z dialky asi by som dal len transparentnu pokial ide o ochranu laku ale kazdopadne pekna praca a ak tebe sa to paci tak je vsetko v poriadku .

2011-09-09 09:39:40

Este jedna otazka je to MACTAC alebo 3M ? inak co som pracoval s mactacom tak mozem smelo povedat ze je to lepsia folia ako 3M ... 3M je tazsie ohybatelna a vysokou teplotou teda na slnku moze robit dost velky bordel ak su nejake vecsie preliatciny .... Mactac je v tomto o dooost lepsi.


Odpovědět

1  2