Fórum - Téma


D40 - Ztráta výkonu při akceleraci


Fórum Navara D40 - Ztráta výkonu při akceleraci

Informace o modelu: Nissan Navara


1  2  3

 sjaro
2015-10-09 22:42:54

majama: Ešte skus prefuknut trubky do nadrže.

2015-10-15 10:43:13

sjaro: Tak trubky profouknuty a žádná změna. Jediný co mě ještě napadá je zkontrolovat ventilové vůle. Podle dat předpokládám, že jsou vůle zdvihátek dělány na podložky???? nebo jinak??? Hydroštecle to asi nemá nebo??? Dělal jsi to někdy sjaro?

 sjaro
2015-10-15 13:41:58

majama: Podložky ,vola musi byt cca 25 až 30,netreba pri vymene davat dolu vačky,stači šrobovakom pritlačit na hrane zdvihatko a magnetom vytiahnut podložku,ale ja to na ventily nevidim ja si myslim že maš problem so vstrekovanim,pozri či nemaš tu blendu na EGR už prepalenu.

2015-10-15 17:05:25

sjaro: kouknu, dám ti do odkaz protokoly ze stolice, ale jsou ok, je tam i rail, čerpadlo a vstřiky tam byli dokonce dvakrát. Navíc to dělalo už před výměnou vstřiků a po výměně úplně stejně. http://uloz.to/xiZuT1r9/t...rail-cerpadlo-vstriky-pdf

 sjaro
2015-10-15 19:14:26

majama: Ty tam maš nove vstriky alebo po nejakej oprave?Alebo len otestovane?

edit.V R.J.prevodovky nie je zapisana žiadna porucha? ide ti radit ručne?tempomat ti funguje?Problem tam bol rovnaky pred vymenou rozvodov?maš auto od nova?tie rozvody neboli už pred tym rozoberane?

2015-10-16 08:55:46

sjaro: 1 - auto jsem koupil první majitel 5 let najeto 100000km, 2 - začalo to dělat cca po 3 měsicích co jsem to koupil, 3 - vyndal jsem vstřiky a nechal jsem je poslat na stolici, nebyli nic moc hodnoty ve vysokých dávkách, tak jsem koupil nové, protože je Denso nerepasuje, nakódoval a vše úplně stejné, tak jsem je vyndal znova i s railem, čerpadlem a vše poslal na stolici, čerpadlo repasováno z důvodu opotřebení, ale jinak bylo ještě v toleranci, zároveň jsem udělal komplet rozvody - závěr takový, že vše vypadalo že už je to ok, ale asi po třech týdnech - ten stejný problém. Diagnostika ve všech jednotkách bez závad, vše na autě funguje jak má, tempomat taky. Ty rozvody asi nikdo neměnil, protože opotřebení by tomu odpovídalo, ale asi se někdo v tom hrabal, protože bylo vidět, že někdo sundaval kryt atd. Navíc mi přišlo, že vyvažováky byli posunuty mimo značky, tak jsem myslel, že jsem na ten problém přišel, ale zase nic 4 - řazení ručně taky funguje bez problému.

 sjaro
2015-10-16 09:34:26

majama: Ešte raz mi napiš čo presne to teraz robi.

2015-10-16 10:21:52

sjaro: tak tedy je to pořád stejný od začátku, spotřeba město 14L dálka 10,5L při rychlosti do 130Km, což si myslím že je dost. Za studena motor naskočí hned na první cvrnknutí a běží pěkně klidně. Po prošlápnutí plynu motor začne běžet jako na 3,5 válce a začne mít vibrace. Tak běží třeba 5 minut a pak se srovná. Pokud hned pojedu, tak to má delší akceleraci ale zase po chvíli se to srovná a pak už běží normálně, přestane se klepat.

2015-10-21 12:41:53

Ještě jeden dotaz, automatická převodovka u Pathfindra nemá filtr oleje????

2016-01-04 16:48:38

Tak tedy opraveno a vyřešeno! Pořád mi to nedalo a jediný co jsem neudělal byli ventily, zkontroloval jsem tedy ventilové vůle. A je to tady na 4 válci jeden výfukový bez vůle a druhý s vůlí 45. Ostatní ventilové vůle byli jakž takž v toleranci. na tom čtvrtým válci byla už vydřená i podložka. Přikládám nějaké foto vydřené podložky. Když už jsem to měl rozhozené, tak jsem objednal nové podložky, které jsem doměřil a vyměnil všechny, znovu změřil tlaky a Vše ok. Od té doby auto bez sebemenšího nepravidelného chodu a co víc, konečně mi klesla spotřeba cca 1,5 L/100 km . Závěrem tedy: Nedokážu si představit, že se zmenší ventilová na jednom válci na 0???? To, že se ventilová vůle zvětšuje je normální proces opotřebení, ale v opačném případě, jsem to nikdy neviděl. Musel se někdo do toho hrabat a jelikož, předchozí majitel jezdil pouze do autorizovaného servisu NISSAN, vše doloženo fakturami, není mi jasný co tam s tím dělali, ale to už se asi nedozvím.

2016-01-05 09:11:17

konečne téma kde sa dopátralo aj k výsledku

 sjaro
2016-01-05 13:59:21

Až na to že to muselo byt počut buchat v sani,stačilo otvorit filter a počuvat ked vynechaval motor.

2016-01-05 16:45:49

sjaro: no právě kdyby to dělalo vždy po nastartovaní, tak možná, ale bylo to úplně v nepravidelných intervalech. Nic méně, důležité je že mám zas další zkušenost.


Odpovědět

1  2  3