Fórum - Téma


D40 - Ztráta výkonu při akceleraci


Fórum Navara D40 - Ztráta výkonu při akceleraci

Informace o modelu: Nissan Navara


1  2  3

2015-09-07 22:31:32

sjaro: a aky filter je osvedceny? Blue print je OK?

2015-09-07 22:52:55

alonso88:Mann,Clean,Filtron,Blue print,JPN,Niparts,Japanparts,Ashika

2015-09-18 14:36:00

sjaro: Ahoj, chcem sa poďakovať za rady. Po vyčistení plaváku a výmene palivového filtra ide auto bezproblémovo. Ďakujem.

2015-09-28 12:03:08

Zdar chlapy mám takový problém s Pathfinderem motor 2,5TDI 128KW YD25 rok 2008, stejný jako v Navaře, motor chytá jak za studena tak za tepla na cvrnknutí, za studena nastartuje a běží pěkně po přidaní plynu a nechání na volnoběhu začne haprovat jak na 3,5 válce, když se zahřeje tak se to srovná, ale spotřeba je taky děsivá 14 město dálka 11L je v automatu. Jinak pak zase jede v pohodě.Tak jsem začal - vyndal DPF a úprava soft s čipem, vyndání vstřiků a čerpadla repas, vše na stolici, výměna SCV ventilu a pro jistotu na zkoušku výměna Váhy vzduchu a snímače tlaku vzduchu, komplet nové rozvody - vše beze změny . Diagnostika bez závad, tlaky na válcích 20 Bar za studena a na railu dle tabulek. Nějaký nápad ????

2015-09-28 19:15:27

majama: Podla toho čo si popisal už jedine EGR ventil,aky typ tam maš?Ale to by ten motor nekolisal.Ide z vyfuku nadmerne dymenie.Rozvody su org.nissan?

2015-09-29 09:27:54

sjaro: jojo zapomněl jsem napsat, že egr je zaslepené a soft. upraven,aby nehlasilo chybu. Auto zakouří při prudké akceleraci černě, jinak ne. Rozvody jsem dával

Sada rozvodového řetězu ET ENGINETEAM kompletní, ale po výměně úplně stejný. Jenom je fakt, že to nedělá pravidelně, jednou jo a někdy sednu a motor běží úplně bez problémů.

2015-09-29 10:47:42

majama: Všetko dle tabulek ,ale niekde to kolisani musi byt videt,koliše tlak paliva,pri tom volnobehu,vzhladom na to že maš velku spotrebu by som to videl na SCV ventil alebo trysky(privod nafty),resp.turbo ale pri nom by nekolisali otačky.

Vstrekovani maš EB alebo EC?.Maly SCV ventil alebo velky?

2015-10-01 09:04:00

sjaro: Tak rail má tlak při tom kolísání konstantní cca 32 Mpa otáčky kolísají nepatrně mezi 750 až 850 ot. Ventil jsem měnil stelný typ viz foto starý ventil a krabička z nového. Vstřikovače jsem dával nové Denso a čerpadlo bylo repasované taky denso, zkoušeli ho i s tím novým SCV ventilem.

2015-10-01 10:54:41

majama: Ukaž mi inu tabulku,vytiahni na monitor tlak paliva,tlak turba a snimač neutralu a pridaj a pusti plyn.Snimač kluky netreba.

Tie trysky su uplne nove alebo repas?

2015-10-01 11:28:07

sjaro: ok udělám to, ale až zítra protože to dělá jen za studena, ty vstřiky jsou nové protože denso je nerepasuje a jsou i nakódované.

2015-10-02 12:59:03

Tak přikládám graf a asi fakt vidím ten problém v SCV ventilu. Vypadá to jako by se nesmazali adaptační hodnoty???? Je nějaký způsob jak to smazat přes pedál a ověřit, že se to smazalo??? Díky

2015-10-02 13:33:50

majama: Určite by som to resetol po vymene ventilu.Da sa to resetnut plynovym pedalom.Aj po vymene vstrekov treba resetnut.Tie madarske čerpadla s malym ventilom bol velky krok vedla od Nissanu asi aj preto sa v 2010 vratili naspet k povodnemu.Vela ludi čo maju D40 a R51 s malym ventilom si mysli že ked po pridani plynu,hlavne za studena niečo zaklepe v motore,že to robia rozvody pokial nenatlači olej,-blbost robi to mechanicky pretlakovy ventil na hrazde(vysoky tlak)(zla regulacia SCV),je možne že aj u teba je už aj v nom problem.

2015-10-02 14:32:39

sjaro: no zkusím to ještě resetnout. nic méně s čerpadlem jsem posílal i rail na stolici (do stahlgruberu) kvůli ventilu a odkarbonovaní a rail byl v pořádku, jenom to čerpadlo bylo trochu vychozené, tak jsem ho nechal preventivně repásnout. Nemáš návod v češtině na resetnout ty hodnoty??? Díky

2015-10-05 13:06:21

Tak jsem to přes víkend resetnul dvakrát a žádná změna najeto cca 250 kilometrů a dnes ráno stejný. Myslíš, že by na to mohlo mít vliv čidlo klepání??? Ani nevím jestli tam je a Lambda sonda na to mít vliv asi nebude, ale zkusím jí píchnout na osciloskop co to bude ukazovat.

2015-10-05 13:22:24

majama: A ventil tam maš teraz novy?

2015-10-05 21:34:08

sjaro: jasný ventil tam je ten nový co jsem výše dával fotku té krabičky.

2015-10-05 22:26:11

majama: Skus si vyliat naftu z filtra do čiste sklenice.

2015-10-07 12:53:33

sjaro: Naftu jsem vylil a byla čistá. Filtr jsem radši vyměnil, tak uvidíme dám vědět.

2015-10-08 12:42:16

majama: Tak jsem vyměnil filtr a možná je to trochu lepší asi. Uvidím časem.

2015-10-09 12:46:01

majama: Tak je to úplně stejné filtr to nevyřešil, nějaké další nápady?


Odpovědět

1  2  3