Fórum - Téma


D23 - Nová NP300


Fórum Navara III D23 D23 - Nová NP300

Manuály  |  Inzerce  |  Model Nissan Navara D23  |  Naše vozidla


1  2  3

2017-02-09 14:14:30

No, nevim jaká přesně jsou v nové NP300 king cabu, ale do té starší - jednak D22 a pak do D40 jsem je objednal na zakázku : viz: Objednáváme u vás Listová pera pro Navara D22 r.v. 2004 : 2 komplety 5 +2 (5 + 1 ? ) včetně silentbloků

VIN vozidla : JN1CPUD22U0797187

Předběžná cena +- 100 kč á 6000 kč

takže si myslím , asi by to bylo možné vyrobit i pro novou NP300. Pokud budou k dispozici nějaké rozměry... To s tím pružením to fakt "soudruzi" nezvládli.

tady adresa na člověka co to dělal.prostě dodal komplet nové sady ---je to docela dost- ale vyplatilo se...

SLÍPEK PETR

Vrchlického 413/53

Radvanice

Ostrava

716 00 Ostrava 16

  • 603 427 066

jo a ještě k vzduchovým bagům. Ano lze jimi pomoci docela dost...měli jsem to na transitu, který jezdil totál pořád přeložený.. dali měchy a bylo dobře. Ale když jsem to sháněl do dabla NP300 vision nechtěli mi na to dát záruku jako na trvalý provoz... takže tam se to řešilo výměnou pružin, tlumičů atd.... jak již jsem psal - výsledný efekt + 400 a autí pak jede rovně i když je naložené.

2017-02-09 16:48:28

tak som trocha sondoval a to lámanie sa deje u starších modelov

2017-02-09 17:45:43

hany62: Na dabla NP300 vision mě taky řekli v nissanu v Liberci že nebudu mít záruku když to tam necham namontovat takže stejná situace :(

No a kolik to stalo ta výměna těch pružin a tlumiču atd. budu to udělat taky :)

Jinak diky za rady super jsu spokojenej že se to dá řešit diky :))

2017-02-09 17:49:11

_fefe: tu je to lámanie https://automix.cars.cz/o...se-pry-lame-20170207.html

Vidím že tu riešite spevnenie tlmičov a listových pér . prečo rovno nevymeniť za Iron Men je to zosilnená podvozková sada od 250kg až +500kg

2017-02-10 06:39:08

Zdravím. Tak cena změny byla: Na základě Vámi předložené cenové nabídky u Vás objednáváme :

Úpravu odpružení zadní nápravy – ve variantě + 400 kg

V ceně 12711 kč + dph + cena montáže (viz cenová nabídka níže 8 – 9 hod ..nyní ale pouze jedna náprava –tedy ca 5hod?…) mínus--zákaznická sleva 10%

Jak jsem zmiňovaluž dříve --byli jsme takoví "pokusní králíci" ,ale výsledek musím říct že OK. Správně by se mělo měnit na obou nápravách, ale po dohodě měněna jen zadní.

Když je auto prázdné je malinko vzadu nahoru ..ale skutečně jn malinko. A jak jsem říkal také dříve, jezdí se naložené bedna do plochy korby -- odhadem pokud není narvaná tak má stále přes tunu.

Jezdí se "ven" tak se to nesnažíme to překládat.A to samé přívěsný vozík.Také náklad úplně nadoraz..

2017-02-16 08:29:32

niečo od Rasťa

TOYOTA HILUX vs. NISSAN NAVARA - GARAZ.TV - Rasťo Chvála  |  Více info

Najnovší diel relácie GARAZ.TV venujeme novým pick up-om. Zoznámili sme sa so skutočným používaním pracovného auta a porovnali jazdu na nespevnených cestách. Kto vie, čo by pasovalo zbojníkom, keby žili dnes. Teda keby bývali v horách, lebo určite nevymreli.

2017-02-16 18:13:59

podvozok - rám vozidla

Nissan NP300 Navara : Chassis  |  Více info

ニッサン NP300 ナバラ シャシー

Nissan NP300 Navara Chassis

クルマとバイクの画像ブログ「クルマとバイクのあれこれ」

Car & Moto in Japan : Car & Moto Photo Gallery from Tokyo,Yokohama

2017-02-19 14:06:00

Zdarec.

Už je doma, a je super. Má pár much ale dá se s tím žít.

2017-08-13 08:54:42

Motor 3.0DCI zkušenosti, rady, tipy při koupi .. Zdar, potrebuju auto do tahu na koně, velkou káru apod. na využití minimálně jednou týdně. Takže prostě něco s velkým objemem motoru a proto mi padnul do oka Pathfinder nebo Navara. Jaké jsou zkušenosti s motorem 3.0DCI, na co si dát pozor při koupi, co to vydrží, nejsou nějaké zaludnosti při servisu atd. Díky moc za radu

2017-08-13 09:09:49

jenousch: na ťah by to malo mať až 3500kg, na korbu 1000kg

na 2 kone + vozík v pohode určite

či Pathfinder alebo Navara už podľa toho či budeš potrebovať prevláčať "krmivo s ovsom" vo vreciach alebo iné "sarapatičky".

... a čo vydrží ??? to sa musíš pozrieť na youtube na rusov - oni spravidla ukážu čo vydrží také auto

2017-08-13 17:28:53

jenousch: moja 3.navara je 3,0v6 momentalne 62000km kupena ako nova z nemecka zatial bez zavad,podvozok je jemnejsie nastaveny ako 2,5 navara,a tah motora ci solo alebo celkova hmotnost 5000kg s privesom nie je rozdiel

2017-08-13 20:08:06

Koukal jsem na novou navarku u kamose. Šel jsem po rámu kde byl problém s praskanim a je tam ted vyztuha, cely rám krasně vyvoskovan, na podvozku body z fabriky. Byla v plne palbě s automatem a zatim jsou spoky i na dálnici to letí 180 v klidu.

2017-08-13 20:47:29

svobi: a ktory motor

2017-08-13 22:36:23

pneukiss: 2,3 biturbo. Ted ani jiny neni singl nebo bi turbo 190 koni. S biturbem to bude mit vykon porad jen nesmi lehnout pak to bude drahe,ale je to o udrzbe .

2017-08-13 23:55:12

pneukiss: pre mňa pred kupou automatu jazdenky bola základná podmienka - nesmie mať ťažné.... takže pekne meň ten olej a prajem nech ti vydrží dlho....

2017-08-14 07:05:44

slabostka: To máš recht, taky nejradši kupuju auto bez tažnýho, ale Navara/Pathfinder a vlastně všechny velký 4x4 mají tažný v 99%.

2017-08-14 08:29:19

No len automatu to skracuje zivotnost podstatne...urcite aj spojke manualu len servis bude financne inde....

2017-08-14 12:16:10

slabostka:

2017-08-14 17:32:24

slabostka: len tak okrajovo prečo by to malo automatu skracovať životnosť ??? Pokial viem tak práve automat je vhodný na tahanie a niektoré autá s aut. prevodovkou maju aj zvlašť režim Tahanie .

2017-08-15 15:19:23

Převodovku až tak neřeším, spíš mě zajímá ten motor, z Mastera ten 3.0CDI neni, má jiný objem a dočetl jsem se jen, že je to společné dílo Renaultu a Nissanu. Nikdo s tím nemá skušenost jestli se to sype nebo naopak drží?


Odpovědět

1  2  3