Fórum - Téma


Cvrlikanie motora na volnobeh


Fórum Primera P11 Cvrlikanie motora na volnobeh

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2008-06-25 09:49:03

Caute,

Pri volnobeznych otackach sa mi ozyva z lavej casti motora pri remeni cvrlikanie alebo chrapcanie / zatial jemne/ pripomina mi to Favorit -tam bol ten isty zvuk .Moze to byt lozisko v alternatore alebo vodna pumpa?Chystam sa na dovolenku a nerad by som aby mi nieco ruplo.Mam nabehane asi 90.000 km aspon dufam...po kupe -:)))

na emisnej mi totiz povedali ze agregat podla spalin vyzera dobre.

2008-06-25 12:36:03

Na levej části motoru nic není tam je jen spojka s převodovku. Motor ma řemenice a vše ostatní na pravé straně

2008-06-25 13:09:26

Mas pravdu ked sa na to pozries z inej pozicie .Moznoze ze mas pravdu ja nie som mechanik ,ja sa na motor pozeram spredu .

2008-06-25 14:09:36

skus prilozit vacsi skutkovac na jednotlive casti a druhu cast bna ucho (rucku) a pocuvaj odkial je ten zvuk najintenzivnejsi, resp pripomin ato co pocujes zvonku. teoreticky by to mohl abyt retaz aj ked pri 90tis by to bolo moc skoro. nemusi to ale vraj byt s tou retazou ale take aby s tym bolo treb azatial nieco robit, retaz bude vzdy o nieco hlucnejsia ako remen, ale ako hkrotajuci favorit by to urcite az byt nemalo

2008-06-25 14:59:56

Nooo tak to som este nepocul ,to fakt sa to da takto diagnostikovat?Skusim ,ked to funguje tak to bude fajn.

Je tam aj napinac retaze ,no to asi pojdem za nejakym mechanikom.Vylucovacia metoda bude najlepsia ,vsak ako inac....

2008-06-25 16:28:48

jasně ale řidič sedí vždy na levé straně auta, řeka má vždy jen jeden levý bok, na silnici se výždy jezdí vpravo , auto má vždy jen levj bok na starně řidiče, válec je vždy jeden první a jeden čtvrtý, levý světlo je vždy levé světlo, atd atd...

Víš tady je to ještě s humorem, ale nejlepší je, když si zákazník objedná nějakou drahou součátku, že to chce na levou stranu (světlo, blatník těhlicu poloosu apod.) a pak přijede, zaplatí odveze a přijede za hodinu nebo za den, že jsme mu dali jinou součástku, že on chtěl levou a my mu dali pravou a nakonec z něho vyleze, že chtěl věci na stranu ke spolujezdci (že když nám to do telefonu diktoval stál před autem) a my mu dodali věci na stranu k řidiči. Proto to tady uvádím, aby i laikové si to uvědomovali, protože pakse můžou vlastní vinou dostat do finančních potížích a zbydou jim věci k ničemu!!

Toto je věc která se musí neustále opakovat aspoň s HUMOREM!!

2008-06-25 16:45:37

Ano s humorom to jde dal.

Najlepsie bude pouzivat termin na vodicovej strane atd.Az taky laik nie som i ked tu si ma nachytal -:)))))

2008-06-25 17:43:37

a tie kilometre su pravdive?hm...lebo mohla by byt aj retaze hlavne si stale kontroluj olej,niektore primery vraj boli take ze "stracali" olej a podzubkala sa retaz...ale mozno to neni retaz

2008-06-26 07:42:35

Snazim sa tomu stale verit ze kilometre su pravdive.Auto som si doviezol z DE som treti majitel ,pravidelne servisovane v Nissane ,kupene od Nissan dealera.Snad ano i ked kolegovia sa ma snazia presvedcit ze nie.

No uvidim cez vikend sa na to kuk.

Zatial vdaka vsetkym

2008-06-26 09:54:19

věřím tomu že km jsoupravdivé. 10 let vozíme z německ anissany a některý jsou jak nový i při cca 100 tis. km a některý jsou hodně zničený a mají jajeto třeba jen 30- 40 tis. Km. Vždy záleží na přístupu majitele, a také jsme si všimli, že hodně záleží na místě kde to suto v Německu jezdilo. jsou auta, který jsou hrozně rezavý a auta bez koroze. Z pozorování jsem zjid¨stili, že auta u měst, která mají chemický průmysl (např Ingolštat) jsou celkově v podstatně horším stavu než auta ze zemědělských míst, nebo auta z bývalé NDR. Takže pokud někdo pojedete do Německa pro auto, podívejte sei na okolní průmysl v dané oblasti.

2008-06-26 11:41:05

mozem potvrdit co pise HonzaBK Ohladne stavu auta po urcitom pocte km, hlavne co sa tyka korozie. Naozaj sa najdu krasne absolutne koroziou nedotknute auta ale je ich velmi malo. Koroziu treba hladat u P°11 hlavne na podvozkovych dieloch, poloosiach a pod kapotou na lakom neosetrenych dieloch. Vacsinou je suvis s poctom km a mierou korozie, ale pokial je auto z oblasti kde sa nesoli, alebo len velmi malo tak je pocet km tazssie odhanutelny. Sam mam auto ktore jazdilo od kupy hlavne Bratislavu a okolie a aj ked kastna neni zvonku nikde ani len dotknuta koroziou tak niektore podvozkove diely (ramena naprav, poloosy) a diely motora bez laku (skrutky, drziaky...) su poznacene koroziou viac ako 3-4 P11 z mojho okolia co som videl a maju prakticky rovnaky pocet km (+-150tis km). Odkedy vsak jazdia po Bratislave tak sa im za jednu zimu tato korozia na uvedenych dieloch rychlo objavila, az ma zarazilo ako rychlo a intenzivne, Dokladnou udrzbou sa to da ciastocne eliminovat (v zime umyvat pravidelne vcitane podvozka a csitenia a utierania aj pod kapotou a okolo dveri)

2008-07-01 17:09:00

Tak jak pisete chlapi,pravda .Korozia zospodu viditelna,zvonku je to v poho ,aspon zatial.Snazim sa kupit nejaky garaz .Cha mal som no predal som aj s domom.Teraz parkujem pod bytovkou.Garaz mi chyba tam som si zreparoval svoju predoslu 120 -tku.Tento Nissan to je ina kava ,tiez by som sa mu chcel viac povenovat .To chrastenie alebo ako to nazvat ,zatial je take tiche.Uvidim casom ,urobil som s tym 10.000 km zatial sa ten zvuk nejak vyrazne nezvysuje .Teraz idem poriesit tie moje zadne brzdy ,dovolenka sa blizi a brzdy su pre mna prioritou nr.1

Vdaka chlapi za postrehy.


Odpovědět