Fórum - Téma


Cvakání při akceleraci


Fórum Primera P11 Cvakání při akceleraci

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2008-08-07 21:35:24

Mam P11 1,6 1998 a následující problém. Když je motor v tahu, tím mám na mysli že třeba na dvojku při 2000 ot. na to šlápnu trochu víc, tak je z venku slyšet cvakání, které je závislé na poloze plynu, čím víc šlapu, tím se cvakání zrychluje. Je to slyšet jen při otevřeném okénku a jízdě podél svodidel například. Věděl byste někdo o co jde....?

Díky moc

2008-08-07 21:55:43

Viz http://www.nissanclub.cz/...php?topic_id=72577&kols=1. Nikdo neví, co to je

2008-08-07 22:11:46

Tak jsem si pročetl ten odkaz a koukám, že nejsem sám s tímto problémem. Včera jsem se vrátil z Itálie, kde mne to cvakání už přimělo se tím zabývat, protože při jízdě v horských serpentinách je to opravdu znepokojující - jel jsem na dvojku a to cvakání ustalo až někde kolem 4 000 ot. Obávám se, že to bude z převodovky, dělá to totiž někdy i při rozjezdu na jedničku.

2008-08-09 19:03:06

Měl sem něco podobnýho s almerou.Takový šelestivý,chřastivý zvuk.Byl to vlnovec výfuku.Opletení na jednom konci vůbec nedrželo.Skuste se na to podívat.

2008-08-11 14:12:52

Jedná se o vydřenou horní vodící lištu, je to kovová lišta s 3 - 5mm speciální plastem po níž se veze řetěz když se napne ... kukni na můj profil. .. měl jsem stejný problém, lištu jsme v podstatě spravil tak že jse mspeciální dvousložkovým lepidlem na ni přilepil opět tu lištu, někde jsem sehnal z podobného teplu vzdorného plastu vyřezal zabrousil nalepil ....

2008-08-11 16:52:44

scundal to je mozne voditko vraj byva viditelne opotrebene uz pri 100tis km. takze casom sa moze vydrat tak ze to chrasti

2008-08-11 17:12:18

Videl by som to na najobycajnejsie zavlacky na poloosach.Skus ci sa ti nehybu.Dokazu robit pekne zvuky

2008-08-11 17:20:44

Tak třeba já mám poloosy měněné před dvěma měsíci. Ale je možné, že by to také mohlo mít něco s tím společného, to chrastění jsem začal registrovat někdy v té době. Nejvíc, když jsem jel do Opavy, tam jsou takové kopce. Tam mě to začalo znepokojovat, byla to jedna z prvních jízd po výměně poloos. Marně vzpomínám, zda to nechrastilo i dřív. No nádhera, takže už mám asi pět věcí, co to může být. Málo převodového oleje. vlnovec, katalyzátor, vydřená lišta, něco na poloosách,...

2008-08-11 20:33:00

Tak to může být těma závlačkama na matkách na kolech..Já sem závlačky měnil hned po koupi auta,protože jedna ohnutá nožička vždycky chyběla.

2008-08-11 23:52:18

Já bych se přikolonil k názoru co má Scundall, mě to dělá taky a po výměně oleje za kvalitnější se to stišlilo a pokud se na ten zvuk nezaměřím tak o něm nevím, už před tím jsem se domníval, že to dělá něco u řetězu...

2008-08-13 12:47:31

serzino zaujimava hovadinka ked to hovoris ty idem skontrolvat zalezi asi co je to za cvakanie a odkial

2009-06-29 09:26:24

Takže pánové vyřešeno to záhadné cvakání při akceleraci do kopce. Jednoduše a prostě přestaňte brát levný benzín typu Lukoil atp.... a začněte brát pořádnej. Já jezdil se svým BMW taky na levnej. Jednou jsem se nasral, vzal jsem OMV100 a je pokoj. Máte moc dobrý auta, aby jezdily na LUkoil Natural 95. Tečka.

2009-06-29 09:49:27

jako s těma závlačkama opravdu super nápad závlačka je vždy v podstatě více či méně volna a opravdu neznám žádnej zpusob jak přimět závlačku aby vydávala nějaké slyšitelné zvuky

2015-10-04 01:46:36

Staré téma, ale zajímá mě, jestli bylo vyřešeno - týká se tentokrát mne. P11 hatchback 1,8. Cvakání pouze do kopce při sešlápnutí. Dočetl jsem se o možnosti vytahanýho řetězu a tím pádem špatnýho předstihu v určitých otáčkách. Že pak cvakají ventily.- Může být ? Doprovází snížený výkon do kopce. Ten špatný předstih by i odpovídal následnýmu snížení výkonu, pokud háže jiskru v blbej okamžik...

Druhá možnost - vydřená lišta řetězu nebo maximálně vytažený napínák řetězu, ale to by asi dělalo vždy při určitých otáčkách, ne jen do kopce. ---- ???

Díky moc

2015-10-04 08:44:13

miras55: zvladneš demontovať veko ventilov? ide to krížovým šrubovákom... a podľa vysunutia napinaka budeš vedieť na čom si...

2015-10-04 10:33:30

Jasný, to není problém, ale pokud vím, tak napínák je trochu dole - je zhora vidět ? Pokud ano, tak je to jasný, ale myslel jsem, že se k němu člověk dostane, jen když sundá boční kryt řetězu. každopádně díky za radu, snad ho teda uvidim zezhora.


Odpovědět