Fórum - Téma


cuking a startování


Fórum X-Trail T30 cuking a startování

Informace o modelu: Nissan X-Trail T30 / Classic



2007-09-20 09:51:40

Stalo se mi asi pred tydnem ze si nepodarilo x-traila nastartovat asi na 6x sem startoval. zhaveni probehlo vse. pak jse to chytlo. situace se potom opakovala ale uz nechytl jen 2x. Predevcirem to mydlim po nasi skvele D1 cca 150-160 a najednou zniceho nic auto ztatilo vykon cca na 1 sec. uplne v nem hrklo .... cim by to mohlo byt ? x-trail je 3 roky stary 2.2 dci - 108k km, a tankuje se pouze shell V-power. diky za rady

2007-09-20 18:47:29

je to rozbitý

2007-09-20 21:07:37

Najcastejsi problem pri tejto zavade je regulacny ventil tlaku paliva.Na vysokotlakom cerpadle je regulacny ventil ktory riadi tlak v rampe.Ako nahle ventil je vadny, cidlo na rampe zaznamena nizky tlak ,auto nabehne na zalohu a znizi vykon.Este moze byt vadna niektora tryska a pusta moc nafty do odpadu a tym strati vykon. Mozes skusit pridat do nafty Fuel cliner.Pokial su to trysky vacsinou to pomoze,pokial je to ventil musi sa vymenit.

2007-09-20 21:32:26

Kubo ty jsi roztomilý

2008-02-15 09:40:30

Ano můžu potvrdit na 95% je to ventil na palivovém čerpadle.Jde to zjistit ne testru za jízdy-jiné hodnoty napětí a kolísají oproti manuálu oprav Nissan.Ventil asi 4000,-kč dle možností dodavatele.Při výměně ventilu nutno nový palivový filtr. To jsou věci ,co ? Ahoj

2009-05-19 13:25:01

V mém případě se jednalo o ztrátu tlaku paliva a tím pádem cukání při přidání plynu po deceleraci a následném přidání plynu.Nejprve jsem vyměnil palivový filtr a dalo to pokoj na 4 měsíce,ale pak stejný projev - při předjíždění cukání a pěkně zpět do řady.Prohlédl jsem paliv.nádrž,zda tam není nějaký kal po špatné kvalitě nafty.Tam bylo krásně čiré palivo,vstřiky jsou před rokem nové,palivový filtr nový a po výměně 2 ks SVC regulačních ventilů na vstřikovacím čerpadle je opravdu motor zpět v kondici.Cena dílů a práce 7.880.-Kč

2009-06-15 08:38:13

Dobrý den Mám dotaz ohledně SVC rwgulačních ventilů. Volal jsem do Nissana na Spořilově a ty mi řekli, že na vstřikovacím čerpadle nanašli žádné SVC ventily. A´T zjistím , kde jsou přesně umístěné. jestli vás mohu požádat o sdělení, kde Vám tuto opravu dělali a nebo přesný název těch ventilů popř. jejich číslo. Děkuji za ochotu.

2009-06-17 16:14:17

V Dražkovicích u Pardubic Nissan (dělá to i Hradec Králové,ale měli delší termín,tak mě poslali tam.)mi vyměnili 2 ks ventilů,které jsou namontovány na zadní části vysokotlakého čerpadla,takže se musíte podívat za motor,ideální to je na heveru zespodu a tam jsou vidět s barevnými konektory,jeden oranžový a druhý šedý.Mají za úkol udržovat tlak paliva v závislosti na zatížení motoru.V Dražkovicích je to vedené jako ventilová sada A68608H80A - 5.425,62.- Kč bez DPH.Zhruba 2.5 hod práce na vychladnutém motoru,protože přístup je katastrofální.Tel. do Dražkovic u Pardubic je:466303230.Ať to jezdí.

2014-07-01 21:29:50

Zdravím účastníky tohoto fóra,

jsem novým vlastníkem použitého x trailu diesel 2.2 100 kW rok výroby 11/2005 s DPF a najetými 120000 km a začala se mi pří jízdě objevovat výše popsaná porucha, cukání a ztráta výkonu při deceleraci a akceleraci. Po pročtení fóra mi není zcela jasné co uvedenou poruchu způsobuje, zda a jakým způsobem by mohla být tato porucha co nejlevněji odstraněna. Za připomínky a cenné rady uživatelů budu velmi vděčný.


Odpovědět