Fórum - Téma


Cukání zahřátého motoru


Fórum Micra K11 Cukání zahřátého motoru

Informace o modelu: Nissan Micra II K11



2009-04-10 08:41:01

Dobrý den, chtel jsem poprosit o radu. Mám Nissana Micru 1.3 r.v.1995 a po zahřátí motoru mě to po překročení 2500ot začne cukat. Už jsem zkusil vyměnit svíčky,vzduchový a palivový filtr, vičko rozdělovače a pořád to dělá. Už pomalu nevím co s tím. předem děkuju za radu.

2009-04-10 11:53:47

zkusil bych to v sekci Nissan Micra

2009-04-10 12:41:29

Mrkni na kabely ke svíčkám jestli někde neprobíjí a nebo palivo!

2009-04-10 19:00:38

kabely jsem promeril, a porad to delalo, tak me poradili at zkusim vypojit lambda sondu a to zabralo, ale nevim, jestli s vypojenou jde jezdit, abych tim neco neznicil...

2009-04-10 19:06:30

Nezničíš nic, jen Ti to neprojde na emisích a počítej i s tím, že Ti bude Mikruša pěkně papkat

2009-04-10 19:28:12

kup novou lamdu! jak šíká Almerka bude ti žrát

2009-04-10 19:52:34

Celkem levně se dají koupit Lambda sondy dvou, tří i čtyřdrátové origo BOSCH tady : http://www.intercars.cz/

2009-04-10 20:27:44

Pokud máš možnost nechat to napojit na diagnostiku, tak se koukni, jestli neni mezi chybama napsaná váha vzduchu, před měsícem se mi po.... a auto tak cukalo, že sem se nemoh ani rozjet.

2009-07-10 15:03:32

Takto se Řeší problem s váhou mám ten samý problem a teď zkousím uspěšnost http://www.micra.com.au/t...ody-resoldering-guide.pdf

2009-07-18 13:17:11

čau mam ten sami problem s cukanim motoru už sem to mnel venku tu vahu vzduchu vičistil sem to a dal spatky a furt to dela je to na prd

2009-07-20 14:20:04

Vážení přívnivci Nisanu.Jmenuji se Mirek.Koupil jsem vlastně Nisana Suny náhodou.Byl levný.Přehodil jsem tlumiče brzdy kola.Dal jsem do motoru Prolong.Jezdil fantasticky.Ne všichni jezdí pro radost s rychlé jízdy.Jenže radost je pryč.Natenkoval jsem u jednoho čerpadla a věřte že do padesáti km se nedá jetdit.Cuká to neskutečně.Vyměnil jsem od filtru po svíčky.Jinak nedoporučuji svíčky od WW. nic nevydrží.Měl jsem bezkontaktní svíčky naší výroby jezdíl se svým miláčkem bez uprav jen se sportovním filtrem sto devadesát pět na čtrnáctku vyrobenou v devadesátých letech fantastica..Co dělat? Že by ta sonda,moc se mi to nezdá.Sháním vysokonapěťovou cívku.Koupil jsem na vrakovišti ale moc se mi to nezdá.Věřím že to cukání bude právě to.

2010-01-25 10:00:26

Také mi to teď začalo cukat kolem 3000 ot/min Cuká to jen v zátěži. Vyměnil jsem Svíčky,kabely ke svíčkám a pořád to dělá. *No teď ještě zkusím vyčistit váhu a vyměnit víčko od rozdělovače. Když jsem ho odendal, tak tam prý mají býtj 4 kovové půlměsíce mezi kterými rotuje palec rozdělovače. Jenže ejhle mám tam už jen 2 půlměsíce a další dva jsou úplně obroušené až na plast. Tak uvidíme jestli to je tímto důvodem. Doufám, že ano. Ozvu se jak to dopadlo.Zatím hoj.

2.část

Tak jsem zkusil vyměnit to víčko rozdělovače, ale ejhle...víčka jsou dva typy, tak jsem tam dal to co tam patří s těma dvěma půlměsícema a dva kontakty zalité v plastu, potom jsem vyčistil váhu vzduchu, zkontroloval se i předstih a vše je pořád stejné cuká při zátěži 2800-4000ot/min.

Pomůže mi prosím někdo ? co by s tím mohlo být.

Palivem to také není protože mi to cuká jak na benzím, tak i na LPG

2010-01-27 09:53:13

No já jsem před časem koupil sunnyho gti 88 a stávalo se mě,že to tak zvláštně reagovalo na plyn,cukalo to,při stejné poloze plynu to jelo chvíly líp,pak to zpomalilo,volnoběh kolísal a někdy to i špatně chytalo.Tak jsem vyměnil svíčky,filtry,řemeny,do nádrže jsem nalil velfobin a stále nic.V servise mě už chtěli nadělit novej počítač,novou lambádu a váhu.Ale nakonec jsem měnil ještě termostat a pak už auto nejelo vůbec Tak jsem začal zkoumat čím to a byl to nakonec jen nakaši zaoxidovanej konektor k čidlu teploty k ECU.Od tý doby startuje super,necuká,volnoběh drží a ty ztráty výkonu jsou taky pryč.Tak bych zkusil projít takhle pár konektorů v motoru a třeba se někde něco najde...

2010-01-27 09:59:57

Včera u Alexxxe jsme to projížděli s diagnostikou a dělo se tam něco zvláštního, Teplota OK, lambda OK, ale, když kouknul na potenciometr, tak mi říkal, že se tam děje něco divného, ukazoval nesmysli a tak jsme ho zkusili odpojit a to bylo ještě horší nedalo se bez toho vůbec jet, ale cukalo to podobně jako se zapojeným. Jen se zapojeným to dělá při větším sešlápnutí plynu, když ho sešlápnu zlehka a rozjezd je pozvolný, tak se nic neděje. A vzhledem k tomu, že za studena si ani necukne a to cukání příjde až tak po 40km.

2010-01-27 14:14:29

Ještě k tomu cukání a škubání.Tohle mi jednou dělala honda a taky nikdo nevěděl co s tim a nejhorší bylo,že to dělalo jen ohřátý.No a nakonec to bylo proražený víčko rozdělovače.A jestli vám potenciometr hází nějaký nesmysli,tak může bejt vydřená dráha a počítač dostává špatný info o poloze klapky a pak může házet při ohřátým autě nesmysli co se týká dávkování paliva,zkuste ho čenžnout z jinýho auta,akorát je potřeba dávat bacha na nastavení,protože od výroby,by se sním nemělo hejbat,aby údaje pro ECU byly zprávné.No a ještě k tomu jak píšeš že to udělá až po cca čtyřiceti Km,tak když jsem měl ještě jako wintercar Adama opla corsu,tak tam jsem měl taky takovou záhadu,že to po přibližně stejnech Km začlo kuckat,škubat a pak to vzdechlo uplně a cca za 5min to normálně chytlo a zas to ujelo stejný km a hotovo,opět to byl rozdělovač.Jestli jsi ho neměnil,zkus to,je to asi to nejlevnější a většinou to je takováhle banalita.Tak ať to jezdí

2010-01-27 15:01:41

Víčko jsem měnil od Lorryho a celej rozdělovac to je pálka ... no zkusíme ten potenciometr ale nejdříve zkontroluju konektory jestli není nějakej volnější kablik a potom by to mohlo taky dělat. Jenže teď mrzne a já nemám garáž, takže stejně to budu muset nechat až bude tepleji.. No a k tomu cukání po 40km mě to nezdechne ale pořád to potom cuká a jen v zátěži.jinak to jede v pohodě. no ještě zkontroluji klapku.

2010-01-27 21:51:13

Sry ale dostal jsem se sem až teď.

Tak věci se mají takto , žádná chyba (55 no errors) , při volnoběhu lambda běhá , ukazuje bohatou i chudou směs , teplota cca 85°C , předstih 15° cca , volnoběh otačkově v poho , ale když pomalu šlápně na plyn tak se vypne kontakt Close Throtle Body - což má a plynule podle sešlápnutí narůstá otevření , ale ve chvíly kdy to sešlápne na podlahu a motor se hne na silemblokách tak tam začne probíhat hodně moc hodnot a hlevně ne na polohu zavření klapky ale až na 0voltů , ve chvíly kdy odpojí klapku a pomalu přidává tak to je zase dobrý , auto je linější diky počítaní směsi podle udajů z vahy o množství vzduchu , ale když na to šlapne a má ho odpojenej tak jak se tam volně hýbe v motoru ten konektor s drátama vlivem odstředivé a dostředivé síly tak tam opět začnou běhat různý hodnoty a někdy to samo od sebe pozvolna vyjede až na 5voltů což je 100% otevření klapky , nějaký podobný problem s timto potenciometrem polohy škrtící klapky měl i pučmik , ale nevím jak to nakonec vyřešil , ale někdo tu kdysi psal že se hodně stává že se tam někde pokazej dráty a pak to dělá bordel , viděl bych to asi na špatnej konektor nebo na draty někde tam u něj

Váš nazor ?

2010-01-27 22:41:35

Tak už jsem přišel na to co tomu bylo. Celé to bylo v el. Kabel od potenciometru se dřel o jednu svorku až se prodřel k vodiči. Proto to na diagnostice ukazovalo nesmysli a lítalo to tam jak o život.

2010-01-29 20:26:10

Tak to je skvělé že jsi na to přišel.

2010-01-29 21:01:02

S montáží LPG jsou vždy nějaké problémy. Když se Ti tam hrabali, dali kabeláž kam nepatří a potom už pracoval čas, až se to prodřelo. Jsou to prostě "mistři" Hlavně, že už to máš v cajku.


Odpovědět