Fórum - Téma


Cukani motoru


Fórum Sunny Cukani motoru

Informace o modelu: Nissan Sunny


1  2  3  4

2008-03-08 10:24:53

Heled tak se precet spousty problemu a clanku na netu......a mohlo by to byttakovejma vecma ze se s toho asi po....

Docet sem se ze muze bejt v haji zapalovaci lista respektive po ni by mela odejit lambda,dale by to mohl byt EGR ventil(mozna je zasranej od usazenin,vyjel si nekdy celou nadrz?) neb otreba sem se docet i rozdelovac a vstrikovani.

2008-03-08 11:01:02

No s tou lamdou si me moc nepotesil zadna laca to neni.A co se tyce servisu tak to je taky na prd jelikoz nejblizsi mam v moste,ale nic jinyho nezbyde je to nejbliz.Na svicky urcite cihnu

2008-03-08 11:05:48

TAk koukam ze to muze byt uplne pomalu vsim a to neni vse ze takhle cuka horsi je ze pri vyrazeni klesne volnobeh tak dolu az to chcipne,super vec takhle v krizovatce-vetsinou to dela kdyz zacnes brzdit+sepne servo Co se tyce palivoveho filtru asi tam bude jeste original a nadrz vyjizdim dost casto na doraz.Kazdpoadne se diagnostice nevyhnu asi

2008-03-08 12:28:59

Mylsim ze diagnostika ti vyhodnoti lambdu,ale nechame se prekvapit...pokud vyjizdis benal az do mrte je mozny ze se ti zanes EGR ventil nejakejma usazeninama.Je to hafec veci...nevim jestli ti nekdo presne rekne cim to bude...

2008-03-08 14:53:41

tipl bych bohatá směs, příčin několik, od lambdy, přes teplotní čidlo, přes fpr

2008-03-08 16:18:29

tak sem svicky scihnul a u posledni sem zlomil klic snad pujde ven.No nevypadaji nic extra cerne jak bota,takze asi zacnu u toho ,poslal sem ti ji na mail tak se mrkni a ohodnot.

2008-03-09 14:03:50

Sice to neni moc takhle s tý fotky poznat ale menil bych(spis si to porovnej s tim clankem co sem ti poslal ten odkaz),a pokud ti muzu poradit kup si ten stejny typ co tam mas,sice sou o neco drazsi ale kvalitnejsi nez nejaky obyc...ale nejsem si jisty jestli to vyresi uplne tvuj problem...ale je to preventivni udrzba auta...pokod se o nej budes starat bude ti dlouho slouzit...

2008-03-10 17:24:45

TAk svicky uz mam asi to problem nevyresi jak rikaas ale aspon neco.Stejnak musim na diagnostika a neco s tim udelat.

2008-03-28 08:38:01

TAk svicky i kabely vymeneny ale zadna zmena se nekona porad to cuka.Da se nejak seridit motor kdyz je moc bohata smes-stare svicky byly jak bota cerne

2008-04-03 19:29:27

Nám to u jednoho nissana také dělalo, diagnostika určila nějaké chyby v řídící jednotce, chlapi chyby vyrušili, po ujetí zkušební jízdy 5km tam byly znova. Vše zkontrolovali, nic nenašli. Po určité době se nám motor zhoršil - více začal klepat - závada byla na světě: poškozené šály na klice. Dnes již opraveno, motor zase jako mladík.

2008-04-03 22:01:14

Tak koukam ze to muze bzyt absolutne cimkoliv a co sem zkousel podle navodu dignostiku ridici jednotky tak hlasi 55 kood-takze bez zavad.

2008-04-04 12:23:06

neim neim teda jak ten problem vyresis...tipoval bych to na lambdu(ale to je o penezich) a skusil bych vycistit EGR ventil,ale jak sme se tu nekolikrat zminili muze to bejt i jinyma vecma...tak ne ze me pak budes hubovat

2008-04-04 17:43:24

Coz o to egr ventil bych klido vycistil jen takova vec jeste vedet kde je

2008-04-28 12:15:00

Zatim sem se toho nezbavil vycistil sem vahu vzduchu+nove kabely+svicky ale porad nic tak musim zkusit neco jineho uvidim

2008-04-29 12:45:58

Skontroluj si nastavenie rozdelovaca.

2008-05-10 22:15:56

cus kluci mam 1,6 slx z osmdesatyho sedmyho,a mam stejnej problem,drive cukal jen obcas ale ted je to v haji hadaj se valce(jen pri startovani)kdyz chytne tak jede jak splasena veverka.kabely sou cajk,svicky taky,a vicko sem kontroloval.rekl bych ze je to v elektrice.nevite nekdo co s tim?

2008-06-06 15:39:34

Čus, mě to dělalo taky někdy to začalo cukat hned od začátku někdy až po 50Km. Měnil jsem svíčky, kabely, hadičky (a to že jich je ). Nakonec jsem to dal kámošovy aby se na to podíval. Měl to u sebe asi 2 a půl měsíce a jezdí to teď super.

Prý musel vyměnit karburátor, lamba sondu a rozdělovač. Vše asi za 4 tisíc Takže O.k.

2008-07-08 18:46:52

takze ciste teoreticky,kdyz odpojim lambdu,zaslepim diru tak by to melo jet normalne???taky mi to cuka,uplne stejny problem,myslim to udelat jen na zkousku

2008-07-08 22:44:02

Sunny 1.6 75Kw (tedy stříkačka)

Taky mám něco možná stejnýho, minimálně podobnýho. Při rozjíždění při nízkých otáčkách auto sem tam plynule přicukne, není to náhlé jako když nepálí válec, spíš jako kdyby to bylo bohaté a motor má moc bohatou směs. Při vyšších otáčkách se to zdá OK. Vyzkoušet se to dá tak, že se zařazenou jedničkou se člověk plynule rozjíždí do vyšších otáček a při 2000 ot/min auto přicukne, klesnou otáčky asi o 300 a pak zase vyrazí s chutí dále.

Lamda to není - už když jsem to auto koupil, tak jsem koupil od Densa novou lamdu, stojí pár korun tak proč to nevyměnit. Doporučuji kupovat náhradní díly na motor v USA kde se stejný motor dodával do modelu Sentra, lamda mě ta stála necelé 2 tis kč, kolik vůbec stojí v ČR ? Tedy lamda na to vliv nemá. Ke všemu to dělá i za studena a jak je známo za studena lamda sonda ještě nefunguje, funguje až pár minut po nastartování až se zahřeje na těch 400 °C nebo kolik.

Svíčky to nejsou - za prvé charakteristika není taková, než u problému se zapalováním a za druhé jsem též preventivně koupil svíčky Bosch Platinum 4 abych vyměnil ty původní s čím jsem to koupil.

Nevím jestli to souvisí, ale i ostatní s tím mají problém. Když dojíždím do křižovatky a brzdím, tak otáčky klesnou až pod volnoběžné, po zastavení se hned srovnají na těch 600. Nikdy to ovšem nechcíplo, ani motor nijak nezaklepal. Tak nevím jestli to není jen vlastnost, když se od motoru začně odebírat podtlak do brzdového posilovače.

jinak s tou akcelerací to poznám jen já, spolujezdec by si toho partně ani nevšiml. Spotřeba je nízká, nepočítám to přesně, ale při mé jízdě kdy až na vyjimky při předjíždění držím motor na 3500 otáčkách (tj cca 125 km/h) žere podle mě pod 7 litrů, to by při vadné lamdě bylo číslo vyšší tedy dle mého názoru.

Napadlo mě tedy, že by problém mohl být v nějakém čidle, něco jako váha vzduchu (jestli to vůbec tyhle motory mají) čidlo teploty vody se mi nezdá, za studena i za horka to drží otáčky na volnoběhu příkladně, žádné houpání otáčkama.

2008-07-15 20:46:46

kluci,takze jsem udelal zkousku,odpojeni lambdy-zvysi se otacky,jinak absolutne zadny rozdil,ale prisel jsem na neco uplne jineho,pred sanim je podtlakova membrana,ktera otevira privod tepleho vzduchu od vyfuku,i po zahrati(prohrati) motoru tato klapka zustava otevrena,coz by podle me nemela.Takze me napada jedna vec,kdyz je ta klapka stale otevrena,auti by melo jet,jaky by bylo stale studene,tim padem jede minimalne aspon trusku na seply sitic /vetsi spotreba/ ,jedes,pridavas plynule vice a vice plynu a kdyz uz si tak na pulce,auto je "prehlcene" cukne-vypne sitic-a pak jede jako ostrelene (alespon me to takhle dela).

Myslite,ze by to mohli byt timto???Popripade,jak odstranit,hadicky v poradku,fakt uz nevim co s tim delat


Odpovědět

1  2  3  4