Fórum - Téma


CIDLO TEPLOTY KVAPALINY


Fórum Primera P10 CIDLO TEPLOTY KVAPALINY

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1  2

2009-04-10 12:34:55

prosim o pomoc.

mam problem s otackami,a som zistoval,tak ze by to mohlo sposobovat napriklad CIDLO TEPLOTY KVAPALINY!

ale problem je ten,ze neviem kde ho mam najst!!PROSIM O POMOC!

nissan primera 1.6 16V...1995.....

ked nastartujem mam otacky v pohode...okolo7-800...ked sa zohreje motor mam okolo 1300-1400...

uberem plyn,otacky padnu na 1000 a potom za 2sekundy zacnu stupat na 1400....neviem co to moze byt

DAKUJEM

2009-04-10 19:31:11

No možná lamda sonda.. myslím že so to tu řešilo zkus hledat. nedávno jsem o tom četl.

2009-04-14 07:47:53

čidlo tploty je zeoředu před termostatem, jsou tam 2 jedno má jeden drát - tzo je čidlo na ukazatel teploty a jedno má modrej konekor a má 2 dráty a to je na řídící jenotku.

W10
W10
2009-04-16 06:56:03

Sorrko ze pozmenim otazku temy,ale pri akej teplote vam zopina ventilator,??? Pripadne kde mate rucicku ???

Mne zopina pri cervenom poli a bojim sa toho aby mi nevyvrela voda,...Moze byt chybne cidlo???

2009-04-16 12:59:35

Mě se ventilátor spíná prakticky bez pohybu ručky. P 11/144.

2009-04-16 13:39:54

mě postupně doleze ručka přesně do půlky stupnice měřiče tepltoy a tam už zůstane ať dělám co chci, ventilátor se občas zapíná takhle když je horko, zejména když stojím delší dobu s nastartovanym motorem, ale s ručkou to ani nehne pokud jsem si všiml a nikdy nešla dál než za tu půlku...

2009-04-16 13:49:11

zatím se mi ho podarilo sepnout jen jednou a to jak jsem smykoval na naprkovisti ..a to jsem se dostal asi do 3\4 teplomeru .

2009-04-16 17:18:15

tak my máme odlišné motory, ale asi hlavní informace je že k červenému by se to nikdy nemělo přiblížit.

W10
W10
2009-04-16 17:39:09

No prave preto mam starost,ked jazdim po meste rucicku mam stale v strede ale ked napr stojim na mieste z nastartovanim motorom rucicka ide hore,...

Pamatam sa,ked som menil nemrznucu pred zimou tak ventilator zapol az pri cervenom poli,..a nechcel vobec vypnut isiel napr vkuse aj 6min a si myslim ze za ten cas musul nieco schladit,..

Ked som vypol motor a opat nastartoval tak sa ventilator normalne vypol...

Skusim este raz pozriet na to v sobotu,kde to zopina kedy vypina a pripadne by som to dal aj na vypinac ale tak ze by som to reguloval aj ja ale aj cidlo,.. (keby som nahodou zabudol zapnut ventilator a rucicka by isla ku cervenumu,tak by vent.zaplo cidlo,)

2009-04-16 20:50:48

Mě ručička zůstane přesně uprostřed a dělám co dělám a větrák spíná aby to udržel.

W10
W10
2009-05-09 12:25:40

Skusim nato v sobotu pozriet,....pripadne to dam na vypinac

Ahoj nestretol sa niekto z tym ze po odpojeny konektoru od teplotneho cidla sa spusti ventilator,?? Ak ho naspat zapojim tak ventilator sa zastavi,....

Moze byt cidlo vadne (ide do skratu) a preto nesplna ulohu aku ma??? Hm V konektore som nameral 4,9V tak teraz neviem kde moze byt problem.,...

Ide o to,ze ventil.mi nezopina ale zopne az v cervenom poli a to uz ide na nudzovy rezim...

Pripadne kde ma primara 2.0L SR20DI este nejake teplotne cidlo na vodu,??Nasiel som dva cidla v kolene sania,jedno je pre budik jednopinove a druhe dvojpinove,z ktorym mam problem...

Skusim ho v pondelok objednat,vymenit... ci bude zopinat alebo nie,,.

BTW: Na chladici nemam ziadne cidlo,ani pri termostate atd takze eventualne by to mali byt tie cidla co mam v kolene sania,...Dik za akekolvek rady,..

2mato  
Mato
2009-05-09 13:08:18

SR20Di teplomer vyde kusok pred polovicu /teda ukazuje kusok pod polkou stupnice/ a odtial sa uz nepohne ani keby co...ani pri stati na slnku v lete ani pri jazde 1,2,3 brzda plyn...stale rovnako a ventilator sa spusta podla potreby niekedy si to dochladi inokedy nie...

W10
W10
2009-05-09 13:12:21

Vidis mato ty mas rovnaky motor ako ja :D Skusis odpojit cidlo pri nastartovanom aute,???? Ci sa ty spusti ventilator alebo nie,...

2mato  
Mato
2009-05-09 13:22:43

momentalne nemam nikde taku cestu aby som ti to vyskusal, este sa mi ani raz cez tieto tepla nespustil to musi uz byt fakt vela aby sa spustil... kazdopadne cidlo ma na to vplyv darmo ho budem odpajat, nicim inym sa ECU neriadi... skus ho odpojit ty a ked nebude ziadna zmena tak tam akoby nebolo... a uz budes vediet, ze tam je chyba asi... Ked niekam pojdem to prehnat tak to skusim ked sa zapne ventilator no momentalne to je nedohladne mam toho vela v skole

W10
W10
2009-05-09 13:26:22

Mato neeeeeeee som myslel ze normalne nastartuj auto a odpoj konektor ci sa ty ventila spusti hned alebo nie,....

Viz prispevok co som pisal vyssie... aky mam ja problem

Po odpojeny konektoru od teplotneho cidla sa spusti ventilator,?? Ak ho naspat zapojim tak ventilator sa zastavi,....

Moze byt cidlo vadne (ide do skratu) a preto nesplna ulohu aku ma??? Hm V konektore som nameral 4,9V tak teraz neviem kde moze byt problem.,...

Ide o to,ze ventil.mi nezopina ale zopne az v cervenom poli a to uz ide na nudzovy rezim

2mato  
Mato
2009-05-09 13:34:42

oka dnes abo zajtra to skusim potom sem pisnem

W10
W10
2009-05-09 13:37:04

Mato diiiiiiiiiik,..pripadne este zmeraj kolko mas v konektore voltov,...

2mato  
Mato
2009-05-10 19:25:11

Luki tak som sa ti na to mrkol bol som to len dole natocit po nastartovani studeneho motara sa po odpojeni cidla nic nedialo...V stredu niekam pojdem na aute tak to skusim so zahriatym motorom a potom ti aj zmeram to napatie na konektore ak nezabudnem

W10
W10
2009-05-10 20:51:30

Oki dik mato,... Zajtra by som mal objednat cidlo skusim ho prehodit a uvidim co a ako...

Len mi nejde do hlavy preco sa spusti ventilator ak odpojim cidlo,..jedna variacia moze byt,ze ak ho odpojim tak riadiaca jednotka si mysli ze cidlo odislo tak pojde na zalozny rezim a automaticky spusti ventilator aby sa nepriehrial motor,,

Druha variacia je ze este nieco okrem cidla mam v prdeli,... hehe ked tebe ventilator nerozkrutilo po odpojeni cidla,..

Nechcem davat ventilator na priamo,lebo to cidlo ma vplyv aj na otacky,... a kedze mam aj problem z otackami po vyradeni rychlosti otacky neklesnu napr na 900 ale drzia cca 1300 a klesnu az ked zastavim,.,..

Vymenim cidlo uvidim,..napisem

2mato  
Mato
2009-05-10 21:07:27

tie otacky tu uz kde kto preberal a nikto to presne nedefinoval...mne to robi tiez obcas v nizsich rychlostiach aj pri toceni volantom a dobrzdovani mi obcas po vyradeni alebo stlaceni spojky a pusteni plynu neklesnu otacky na volnobeh ale drzia sa tak 1200 ot +- /ako kedy/ chvilu a vacsinou ked vyradim a pustim spojku tak to klesne...hlavne ked mam vytlacenu spojku su vyssie ked pustim spojku tak to tusim vzdy klesne tak teraz sa v tom vyznaj neriesim to vobec to nicomu neprekaza a nieje to ani nijak dramaticke auto funguje normalne a robi to odvtedy ako som ho kupil co uz je vyse 15 000 km mozno aj 20tis...a mozno to tak aj ma byt da sa to vysvetlit aj pozitivne napriklad sa lepsie pracuje so spojkou ked prudsie dobrzdujem idem napr na 2ke a stlacim spojku a potom chcem znova pomaly pustit spojku a pokracovat na 2ke /bez trhnutia ale plynulim nastupom behu/ tak nemusim ten motor prebudzat plynom z volnobehu ale sam ma vyssie otacky, ktore plynule naviazu na rychlost na tej 2ke....asi sa tento system na mojej primere vola Automaticka synchronizacia otaciek motora pri zaredenom rychl stupni podla rychlosti a pretazenia /pri brzdeni/ skratka je ASOMZRSPRP


Odpovědět

1  2