Fórum - Téma


cidlo qashqai


Fórum Qashqai J10 cidlo qashqai

Informace o modelu: Nissan Qashqai J10



2013-11-15 18:15:59

ahojte na mojom qasaku 1,5 dci 106kw potrebujem poradit ake je to cidlo pod kapotou soferova strana hore pri abs idu k tomu 2 hadicky gumove a elektrina je cierne a rano ked nastartujem tak dava cudne zvuky asi 1 min.potom ticho ked som jednu hadicku odopol bol vnej podlak ako sa to cidlo vola a na co sluzi dakujem.

2013-11-15 23:17:48

Ospravedlňujem sa, je to trochu od témy, no nedá sa mi neopýtať

1,5 dci a 106kw?

Tak to je fakt paráda

To je chipované + úpravy?

2013-11-16 05:26:35

pardon 78kw ospravedlnujem sa

2013-11-16 05:49:29

tu je obrazok

2013-11-17 19:01:47

senica666: Ahoj, měl by to být ventil sloužící k regulaci tlaku turba.... Ono trošku vydává takový zvuk... a pokud si otevřeš kapotu a vypneš běžící motor,tak pak uslyšíš, jak ještě doběhne s takovým vrnivým/bzučivým zvukem... Dělá to i mě....

2013-12-01 15:34:20

taktiež mi to začalo bzučať, postrehol som to po vypnutí motora, rozmýšlal som že tam vstreknem trocha niečoho na báze suchého mazania, ale predtým som to niekoľkokrát prstom poklepal a prestalo to, zatiaľ už asi týždeň to je OK.

Neviem čo je vo vnútri, pravdepodobne dáka mebrána. Ale mám za to, že keby to aj bzučalo ako predtým, namala by to byť závada, pokiaľ sa nerosvieti kontrolka diagnostiky.

2013-12-01 21:04:38

hast: Nic tam nestrekaj.Je to normalny zvuk.Je to solenoid ovladania turba.Ten zvuk vyda pri vynuti motora membrana vo ventile,cez ktoru prechadza podtlak.

2013-12-02 20:49:42

OK beriem na vedomie, ďakujem za upozornenie, máš asi pravdu ničomu by to zrejme nepomohlo.

2014-01-12 06:04:12

mne to bzuci aj pri volnobehu neviem či to ma bzucat alebo nie dakujem

2015-06-12 12:16:10

Takže toto čidlo už sledujem dlhšiu dobu a porovnávam výkon motora keď bzučí a keď nie. Určite to predtým nebzučalo, začalo to asi pre rokom cca 90.000 km a to som si všimol až po vypnutí motora v garáži, ale bolo to také slabé bzučanie a cca asi 20 sekund. Keď som po ňom poklepal prestalo bzučanie a tak sa to opakovalo, raz bzučalo, potom zase nie. Ale v poslednej dobe sa to zase strieda raz ano, potom nie, ale keď bzučí tak je to oveľa hlučnejšie ako predtým a je to počuť aj za chodu motora a to aj do vnútra vozidla. Rozdiel vo výkone som sa snažil postrerhnúť a môžem povedať, že rozdiel je aj keď malý. Keď nebzučí, tak motor ide tichšie a pocitovo je živší. Zatiaľ ale kontrolka dikanostiky nesvieti a ani ma to doposiaľ nehodilo do núdzaku. Takže neviem, či vymeniť, alebo jazdiť ďalej až ma to nakoniec niekde nechá, no ne cestu na dovolenku to asi riskovať nebudem. Raz sa mi už totižto stalo, to vtedy ešte regulátor nebzučal, že som išiel cez obec a keď som vychádzal z obce pridal som plyn a auto vôbec na zmenu nereágovalo a až potom som zistil, že motor vypol, no ale žiadne kontrolky na prístrojovej doske nesvietili, napriek tomu, že kľúčik v zapaľovaní bol stále zapnutý. Takže som zostál stáť na krajnici, chvíľu som rozmýšľal čo sa stalo. No kedže som nemal vysvetlenie, tak som skúsil zapalovanie vypnúť a opätovne naštartovať. Motoro naskočil v pohode ako by sa nič nestalo a pokračoval som v jazde ďalej. To sa stalo raz odftedy najazdených cca 50. tis. a pokoj. Pýtal som sa na to aj v servise, no nevedeli dôvod, čo to spôsobilo. No a teraz by som to aj prisúdil, že sa mohol zaseknúť tento regulátor, neviem teda, či by motor úplne vypol a čo tie nefunkčné kontrolky, alebo by iba stratil výkon. Máte niekto podobné skúsenosti, alebo viete poradiť čo s tým regulátorom spraviť.

2015-06-14 07:15:36

hast: : nme to bzuči niekedy ked naštartujem rano niekedy aj cez den ked je motor už teplý neviem prečo ale nepocitujem zmenu v spravaní auta tak uvidim a chcem sa spytat už maš najazdene 125000 menil si rozvody. Menil si aj tie ojnicne loziska alebo zatial v pohode.Ja mam 100000 a neviem či to mam dať urobit tie loziska alebo nie každy hovorí inak dakujem za odpoved

2015-06-17 13:32:56

senica666: senica666: Rozvody som menil asi pred mesiacom v Autopolise BA 120.tis.km po 7 rokoch, inak v servise doporučujú 120.tis. alebo po 5 rokoch. Staré rozvody boli v podstate OK, šponovacia kladka mala iba malú vôlu, vodná pumpa a remeň boli ešte OK, ale údajne orig vodná pumpa Renault vydrží cca max. 150.tis. a začne tiecť povedal mechanik podľa skúseností. Nové rozvody kladka, remeň vodná pumpa orig. renault. Drážkový remeň alternátora, šponovaciu kladku remeňa alternátora a voľnobežku alternátora som nedal meniť. Remeň aj voľnobežku som menil minulý rok a šponovacia kladka vyzerá, že je dobrá ale vymením si ju sám. Menili ešte aj chladiacu zmes pretože nebola ešte menená.

Čo sa týka ojničných ložísk pozri si tému ojničné ložiská na stránke č. 8 písal som tam na konci príspevok. Dal som ich preventívne vymeniť cca. 100.tis, km. Staršie ročníky 2007 - 2009 vzuhľadom na výkon motora mali ojničné ložiská poddimenzované ale pri motorizácii s nižším výkonom údajne neboli problémy, no pri ďalšom zvyšovaní výkonov motora a namjä u majiteľov, ktorý tento výkon max. využívali to spodok nevydržal aj keď servisné intervali riadne dodržoval. Teda spôsob jazdy teoreticky by mali vydržať. Neskôr to došlo pravdepodobne aj Frantikom, že na ten výkon sú tie ložiská naozaj slabé, tak ich nahradil kvalitnejšiemi rok 2010 a vyššie. Ale počul som už aj problémy s ložiskami u 2.0 dci. a taktiež aj iné značky vozidiel rôznych výrobcov motorov, nie iba motore Renault. Všetci šetria. Takže je to na tebe, keď si vozidlo kupoval ako nové v rokoch 2007-2009 vieš na čom si a ako si sním jazdil, či môžu byť dobré, alebo nie, no pokiaľ ti to nedá spávať, tak ich nechaj vymeniť. Ak si zo Senice a z okolia môžme sa stretnúť a porozprávať do Senice chodievam som z Malaciek.


Odpovědět