Fórum - Téma


Chyba pyro predpinače pásu


Fórum Primera P11 Chyba pyro predpinače pásu

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2007-10-02 12:58:49

Přátele mam dotaz .. da se nejak svepomocí odstranit blikaní kontrolky AIRBAG po výmeně pásu ? .. zhasne to samo, musim do servisu a nebo se to da nejak ošefovat propojkama přes diagnosticky konektor ? P11 rv 98 Za nazory a odpovedi predem dekuju :o)

2007-10-03 13:50:49

Mas to meneny jen preventivne nebo po bouracce? (vystrelena patrona...)

2007-10-03 14:58:56

Mno me proste jednoho dne zacala blikat kontrolka airbagu ... tak sem projel vsechny konektory a nechal si v servisu vymazat chybu .. za 14 dni se rozblikala zase a zase to byl pas u ridice ... DRIVE PRE-TENSIONER {open / vb short} tak sem si za litr sehnal jinej pas na vrakaci a vymenil ho .. nikdo mi neporadil jak tu chybu vymazat tak sem zase musel do servisu v Praze a ted uz snad bude klid. Jinak sem ten starej pas zkousel opatrne merit ( mel sem strach aby mi to napeti z ohmetru nevystrelilo tu patronu do xichtu) ale ukazuje to nekonecnej odpor .. takze se vevnitr asi vazne neco podelalo .. v kazdem pripade by se na tyhle experimenty stejne hodilo vyblikat si zavady i s airbagu a pak si je sam vymazat ..

2007-10-03 15:06:26

No ta patrona by mela mit odpor zhruba 2,2Ohmu - taky se vystreleny pasy takhle sidi odporem. Pokud tam ted mas patronu s dobrym odporem a blika to kontrolka, tak jedine vymazat na diagnostice. Pokud by byla patrona vystrelena, musela by se preprogramovat nebo vymenit jednotka airbagu.

2007-10-03 15:18:58

ne ne .. nic vystrelenyho neni .. a i ten pistek je porad dole .. akorad to asi nejak zevnitr vyhnilo a neni tam vubec kontakt ... novou patronu si merit netroufam aby ji to napeti z meraku neodpalilo .. vsim sem si ze kdyz se z ni vytahne konektor tak sou tam jeste extra 2 plisky ktery hned zkratujou oba kontakty co sou na ty patrone aby se do toho joooo nedostalo zadny napeti ... asi tomu bude stacit dost malo :o) Me de jen o to ze se mi nechce porad jezdit kvuli kazdymu prdu do prahy na consult .. si snad radsi koupim ten kabel :o)

2007-10-04 10:40:14

Při měření odporu odpalovacího systému normálním digitálním multimetrem můžeš být naprosto v klidu, odpálení na 100 % nehrozí, měřící proud je proti odpalovacímu naprosto zanedbatelný.. Před jakoukoli manipulací se systémem airbagů a pre-tesionerů je ale vždy bezpodmínečně nutné odpojit akumulátor a několik minut počkat na vybití všech kapacit v elektronice auta. Akumulátor připojovat až po kompletním znovuzapojení všeho, s čím bylo manipulováno. Při připojování akumulátoru nesmí být nikdo v kabině.

Jak na diagnostiku jednotky airbagů ale nevím, to jsem zatím nemusel řešit

2007-10-04 10:43:58

Zaky diky za info ... v tom pripade jsem porusil vsechna bezpecnostni doporuceni co jsi jmenoval :o))) ... mozna to nebouchlo pri odpojovani jenom pro to .. ze to proste bylo rozbity :o))))

2007-10-05 07:54:45

To já taky porušuju všechna bezpečnostní zařízení co jsi vyjmenoval. Normálně sedím v kabině a kolega připojuje baterku,nebo i připojí baterku na nedodělaném autě, aby jsem s náím mohli popojíždět apod. Ale je pravde, že první věc, co začínám rozdělávat pokud je auto havarováno a má aibagy OK, že oddělám tunej a odpojím všechny konektory od jednotky airbagů, ale dělám to s připojenou baterkou. Ještě se mě nestalo že by mě vystřelil airbag nebo pás kterej se odpaluje elektronicky. Jediný co mě vystřelilo mimo auto byl pás z N15, kterej mě spadl na zem a byl to ten druh, kterej se aktivuje sám nárazem a nevedou k němu dráty.


Odpovědět