Fórum - Téma


Chladenie a tratenie vody z chladiča


Fórum Almera N16 Chladenie a tratenie vody z chladiča

Informace o modelu: Nissan Almera N16

Diskuze o vozidlu

2000 Almera N16 2.2

14 diskuzí

Výkon motoru 81 kW (110 PS) . Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 4-válec, Řadový, YD22DDT.



2016-01-12 20:22:29

zdravim,

chcel som sa opytat na tratenie vody z chladica. Mam almeru r.v. 2000, 2,2 Di, cital som, ze ci ste niekto mal podobny problem s vytlacanim vody z chladica do expanzky. chcel som sa opytat ake mali priznaky. Mne vodu vytlaca este aj ked nie je motor zohriaty. Motor sa neprehrieval mozno 2 x krat mi ukazala rucicka prehriatie. A ked nalejem vodu resp. nemrznucu do chladica za chvílu je v expanzke. Po vypnuti motora pocujem ako voda v expanzke bubloce. Vrchna hadica z chladica je tepla spodna, co ide do motora studena. Chceme zvolit vylucovaciu metodu a ist od lacnejsej varianty. Vybrali sme na skusku termostat. (potom vymenime vodnu pumpu a nakoniec hlavu).

chcel by som vas poprosit o radu ci ste niekto mali podobny problem

dakujem za prispevky.

2016-01-12 20:29:04

nelson: A když je motor nastartovaný a ohřátý netlakuje to do hadic?

2016-01-12 20:34:17

brouček: No ked je motor zohriaty tak vrchna hadica je tepla (trochu mozno natlakovana) a spodna je studena. Kurenie ide celkom dobre. Vybrali ste termostat na skusku vodu z chladica nevytlacilo zatial aj ked motor bol zohriaty. My co sme sa rozpravali tak bud termostat zly, vodna pumpa al. hlava motora praskuta. Neviem ake je tam tesnenie mozno ze aj to je prasknute.

2016-01-12 20:38:22

nelson: Jasně.Začít termostatem.To je nejlevnější varianta.Mrknout na řemeny a nevím jestli máš víčko na chladiči.Jestli ano,to může také někdy zlobit.Jinak já měl na Primeře podobný problém a u mě to bylo fouklé těsnění pod hlavou viz. můj profil.

2016-01-12 20:49:26

brouček: dakujem,

viko by malo byt ok lebo chladic je novy z nissan parts... nevies mi poradit ako by som rychlejsie vylucil nespravne varianty.

este jedna vec ked naleG 11 do chladica po zohriati a pretlaceni do expanzky je uz seda. moze to byt ze to je olejom co tlaci z hlavy motora?

dakujem

2016-01-12 20:54:23

nelson: No spíš to vypadá na to těsnění pod hlavou.Ale jak říkám,začal bych termostatem.

2016-01-12 21:11:26

brouček: no dakujem vyskusame teda nieco a dufam, ze problem vyriesime.

2016-01-12 21:23:11

nelson: olejove a vodne otvory v tesneni su od seba daleko.Ak si si isty ze je to olejove kakao tak mas prasknuty vymenik za motorom.Ak je to sede a smrdi to vyfukom tak mas fuknute tesnenie,a to by som dlho neodkladal lebo prefukne z valca do valca a zacne vypalovat diery.

2016-01-12 21:35:16

sjaro: Přesně tak.Kdyby tam šel olej bude voda mastná.Spíše je to fouklé těsnění.

2016-01-12 22:28:18

brouček: bude to asi těsnění,měl jsem ùplně stejný problém a už màm těsnění vyměněno a je pokoj.

Nech si udělat v nějakém servisem za pàr korun zkoušku na přítomnost spalin v chladící kapalině a víš to hned.

2016-01-12 22:31:32

vincent: Asi jsi to psal nelsonovi.On má ten problém.

2016-01-13 11:17:43

vincent: dakujem vincent a ty mas almeru 2,2 Di, r.v. 2000? mne mechanik hovoril ze tam je tesnenie plechove a ze je malo pravdepodobne ze by bolo prasknute.

Keby bola prasknuta hlava alebo tesnenie nezralo by to vodu?

Mne realne vodu nezere len neurobi akokeby kruh a z chladica ju pretlaci do expanzky. Hadice sme pozerali a tie su o.k. nie su tam usadeniny...

tak fakt neviem co to moze byt?!

 BERIP
Petr Kiriakovský
2016-01-13 17:30:27

nelson: Nehledej v tom velkou závadu.Vyměň termostat a věřím že to bude to dobrý.

2016-01-13 17:38:04

nelson: ne to nemàm ale příznaky byly stejné. A to moje těsnění mà taky kovový kroužek okolo vàlce a právě ten byl prasklý.


Odpovědět