Fórum - Téma


chip tunning


Fórum 350Z chip tunning

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)



2009-01-22 22:03:26

čau všichni,ma někdo z vás zkušenosti s chip tunningem 350z??? přemyšlím o tom ale nabídky jsou takový všelijaký tak nechci šlapnout vedle a jestli to má vubec smysl dík

2009-01-22 22:09:31

Motor bez turba podle me moc nema ,leda ze ti odbloknou maximalku spis napis na z-club.cz tam jsou ze zetkama . Investuj spis do sani vyfuku ....

2009-01-22 22:39:19

Chiptuningem jako takovym se nema smysl vubec zaobyvat. Nejaka zmena v ridici jednotce muze pomoct docela hodne, kdyz budes mit k tomu nejake dalsi upravy ( svody, vyfuk, sani, vacky,..).

2009-02-27 19:07:22

Souhlasím a samotné přeprogramování jednotky ani není možné, omezovač je ještě chráněn jakousi ecoplombou, nikdo to prostě neumí, japonská ř.j. K úpravě saní,svodů a výfuků není potřeba " čipovat ", výkon a hlavně krouták naroste sám. A jestli jsi se dostal na omezovač, tak bud rád, je to poctivých 250 km/h a ne každé zetko se na něj dostane. A nemám na mysli z kopce Jen Drag byl vyjímka, jemu pry první motor chodil tak, že to jelo 290 km Inu zazraky se asi dějí.........Samoj,e to nesmysl. Aby jsi dosáhl 280km, je potřeba alespoň o 100ps více. Každý kilometr navíc, je hodně a hodně koníků, zejména, když se chce dostat nad ten omezovač. Zetko je velmi těžká, mrkni do TP a najdeš tam 1630 kg pohotovostní, a to je i na tři a půl litr moc

2010-03-12 16:50:48

Nazdarek. taky jsem přemýšlel o cip tunningu (vím že se motory ve výrobě testují na udávaných 206 kw horší pryč pokud plní OK ale nektere ok mají rezervy) nakonec jsem namontoval svody vindal katy (rozsvitila se kontrolka ZAVADA ELEKTROINSTALACE) borla výfuuk sani KN....... minus 180 kg a i bez cip tinningu se to výrazně zlepšilo.

2010-03-12 17:07:23

Zadny chiptuning neexistuje.. je to nejaky pojem tdi-ckaru, ale na benzin kdyz tohle nekdo rekne, ze ma/chce chiptuning, tak se mi otvira rybicka v kapse.

Upravy ECU mozne urcite jsou, ale neudelaji to ceske "chiptuningove" firmy. Ty z vas jen vytahnou penize. Jinak uprava map v ECU je dobry krok, protoze serie je vzdycky uskrcena a za svymi realnymi moznostmi. At uz kvuli emisim, spotrebe, atd. atd.

2010-03-12 18:03:23

Někde jseš slyšel,že v Japonsku měli nějaké opatření,že auto může mít maximálně 280 koní,takže papírově to tak bylo,ale ty motory měli někdy i o několik koní víc.Něco jako v německu,kde maj automobilky mezi sebou dohodu o maximálce na 250km/h.

2010-03-12 18:11:26

k úpravě ECU, smysl to má i u atmosféry, páč standartní nastavení všech aut je pro celý světv stejné s ohledem na severní zimní podm, i rovníkové, kvalitu pohon.hmot..., takže úprava směsi, rotace vzduchu, upravené časování vanos, zapal... má smysl. Problém je program jednotky, který je díky amíkům hodně ochráněn a dále ta ecoplomba. Myslím,že výkon by vylezl i s kroutákem slušně. To by znamenalo motor postavil na vlastní jednotku, jako to mam já. Na Z clubu jeden ze členů žaloval fu ABC tuning za čipování zetka, zaplatil asi 35 t, a na auto nehrábli, tak bacha

2010-03-13 20:18:34

K uprave jednotky doporucuji jedine www.mmracing.sk nebo nemecky www.techtec.de . Umeji odstranit omezovac rychlosti, posunout omezovac otacek... Maj i nejaky grafy na wbeu pred upravou/po uprave. Ale narust je minimalni bez ostatnich uprav.

2010-03-14 00:31:04

čekal bych něco víc, také zda to jde na stávající jednotce udělat. Asi ne, překvapuje mě to, páč zet byla vyrobena pro amíky na jejich benzín a motor má stejný výkon i na na evrop verzi s vysokookt, benzinem

2010-03-14 17:13:44

Zdravicko panove. Nemuzu jinak, nez souhlasit s Kojakem. Ma v 97% pravdu. Mel jsem moznost proniknout trochu hloubeji do tohoto businessu a at ti rekne kdo chce co chce a naslibuje alespon par koniku na víc, ktery by v konecnem dusledku nehraly zadnou roli je to hloupost. Nikdo v CR neumi upravit origos jednotku v nissanu. Jediná moznost je, jak rika Kojak, obejit seriovku jinou zavodni programovatelnou jednotkou. A taky souhlasim s Kojakem v tom, ze pokud bys chtel zaznamenat pocitove vyssi vykonnost Ztka, rozhodne by to nezpravilo 20 koniku.

Vsem prijemne jezdeni a konecne poradne pocasi.


Odpovědět