Fórum - Téma


chip


Fórum Tuning a úpravy chip



1  2  3

2008-09-06 15:02:43

koupil sem chip a má se zapojit na senzor teploty vzduchu mohly byste mi poradit kde je u ga14 1996 tento senzor dík.

2008-09-06 15:25:28

a za kolikpak jsi ho koupil ???

a o kolikpak ti garantovali zvýšení výkonu ???

promiň ale cítím z toho bižuterii z honkongu nebo usa...

2008-09-06 15:27:22

300 kč a od 5-35hp

Dux
Radek
2008-09-06 15:43:44

2008-09-06 15:47:17

a nejdou ty udělátka zapojit do série, že bych si tak dal 3 a měl přes sto koní za devět stovek

2008-09-06 16:02:14

chip nee jeste ted almera stoji v servisu ,ale je to diesel u benzina se nema co podelat. Ale verim klasickymu cipu u turbo motoru pokud se ztoho nepodela auta jako nam ,ale timhle udelatkam mezi neco to je blbost .

tom
2008-09-06 16:26:36

Duxi,co se směješ,já to na netu za tři kila našel taky..... http://www.dvdedice.cz/dv...-dale-v-ohrozeni-i-13538/

Dux
Radek
2008-09-06 16:33:51

Tom: no vidis a jeste usetris

2008-09-06 16:34:16

Fungovat to má ostatní lidi co to koupili to chválej ale nikdo to nemá na alměře takže mi neporadili.

2008-09-06 16:38:51

"chválej" je silně subjektivní...měřil to někdo na brzdě? bez urážky...pochybuju

2008-09-06 16:39:47

to asi ne

tom
2008-09-06 16:42:30

Otázka,co jsi to vlastně koupil. Ale u 1,4 obsahu i těch pět koní nahnat dá sakra práce a peněz.

2008-09-06 16:43:41

a podle mně jestli se to cpe někam k váze vzduchu, tak to bude jen nějakej pasivní dělič a díky tomu se ti obohatí směs, jenže! lambda ti to zase zředí a pak se to zase obohatí a zase zředí...a furt dokola...

v podstatě vezmu-li v úvahu nějakou střední hodnotu, tak to asi bude trochu "výkonější", ale za cenu "rozvážení" uzavřené a japončíky výborně spočítané soustavy...bude to akorát víc čudit a všecko se bude zasírat...

takhle to podle mně funguje...logicky co by jsi chtěl za ty prachy

2008-09-06 16:49:09

ne k váze vzduchu ale k senzoru teploty vzduchu(IAT)

2008-09-06 17:01:29

  • omlouvám se že kopíruju z cizího příspěvku
  • omlouvám se že je to anglicky - ale to už snad dneska umí každej študák ne?
  • omlouvám se že přispívám k flame, ale snad už to tímto ukončím

citace, kterou jsem teď našel na netu a která na 100% potvrdila mou hypotézu !!

  • ----------------

I know of these "chips". If you paid more than .50 for it, you got ripped off. All it is is a small resistor you can buy at any Radio Shack or electronics store. The Intake Air Temperature (IAT) is part of the Air Flow Meter (AFM). I don't have a wiring diagram for the IAT, but you can find one at the local public library, in the reference section.

It will fool the PCM into enriching the fuel mixture, but the O2 sensor will detect the enrichment and tell the computer to lean it out. In essence, it will add more fuel at the start and take it away at the end.

  • ----------------

edit: zdroj: http://autorepair.about.c...m/library/faqs/bl822f.htm

2008-09-06 17:02:49

to já teda anglicky neumim

tom
2008-09-06 17:03:56

Pátrám v paměti,ale vím,že je tam: Potenciometr škrtící klapky

Snímač teploty chl.kapaliny

Váha vzduchu

Snímač polohy vačkového hřídele-v rozdělovači

Snímač rychlosti

Spínače systému posilovače a klimy

Snimač výfuk.plynu-lambda

Tak nevím co je myšleno pod pojmem senzor teploty vzduchu.

2008-09-06 17:05:33

potom je tam napsaný v závorce IAT

2008-09-06 17:10:13

ten anglickej článek píše přesně to co jsem napsal prvně já česky, jako svoji myšlenku...

podívej váha vzduchu (MAF) funguje tak, že je v ní vlákno z "citlivýho" materiálu, který je nahřívaný a tahle teplota se možná u "lepších" modelů (200sx a tadál co já vim) táhne do ECU, aby byla jistota mixování paliva...jinak se spolíhá na zdroj konstantního proudu, který zajistí, že vlákno bude ořád stejně žhavené...pak se produděním vzduch ochlazuje (tím víc, čím vís motor saje) a ECU si měří odpor/vodivost toho vlákna...

tento "čip" funguje právě jak sem psal tak, že oblbne ECU, protože změní produ na tom vláknu a tím jeho teplotu...tím rozvážíš tu soustavu...a bude ti to akorát čudit jak kadla kadla tfujtajbl fix nafta...

Dux
Radek
2008-09-06 17:42:11

tady je levnejsi http://www.aukro.cz/item4...vyseni_vykonu_5_35ps.html

Dodaný power chip se napojuje ke konektoru vstupní teploty vzduchu (IAT sensor), který je spojen s počítačem (ECU). ECU odpoví tím, že změní načasování zapálení a výsledek je podpora výkonu.

Nárust výkonu je u každého automobilu jiný. Záleží na obsahu, počtu válců a počtu ventilů.

Instalace power boxu trvá maximálně 3 minuty po nalezení nezbytné části pro . Pokud se setkáte s potížemi a nebudete moci najít senzor, nahlédněte do manuálu vozidla.


Odpovědět

1  2  3