Fórum - Téma


Check-engine Primera P12


Fórum Primera P12 Check-engine Primera P12

Informace o modelu: Nissan Primera P12



2012-10-14 16:05:01

Zdravím všechy, před cca 2-3tkm jsem byl na rozvodech od té doby auto startuje při teplotě pod 10°C s podstatně jiným zvukem než předtím. Ale nemůžu říct že je to zásahem mechanika protože předtím takové teploty nebyly :) (první týden v září). Zvuk je takový jako by někde něco "ufukovalo" a dost tupě bouchalo ve stejném rytmu jako jednotlivé válce. Žádný ostrý zvuk. Jakmile se motor zahřeje na provozní teplotu, zvuk je stejný jako vždy. Včera i dnes se mi při cestě (1-2km od výjezdu) rozsvítila kontrolka check-engine. Když jsem dnes ráno auto opět nastartoval, kontrolka nesvítila. Po vyjetí z domu se rozsvítila za přibližně stejnou dobu jako včera. Na diagnostiku se mi vůbec nechce a návody na fóru dohledatelné mi nějak nefungovaly. Na primeře P10 mi fungoval jeden jak druhý ale na P12 nic ... . Auto nijak nekouří (podezdření na EGR). Nijak necuká ani nejede na 3 válce (podezdření na vstřiky) a má také stejný výkon. Spotřeba stoupla o 0,4l/100km (problém s palivovým filtrem?..netuším) Nestalo se náhodou někomu něco podobného?

Četl jsem tady v jiném tématu že někdo měl problém se žhavičem ale ten psal že mu svítila kontrolka motoru - červená. Mě ovšem svítí oranžová. Děkuji za jakoukoli radu

2012-10-17 19:37:59

ahoj mam ten samej problem taky po rozvodech,tato kontrolka se rosvitila kdyz byla odpojena lamda ,nebo snimac vacky ale kolem 2000ot/min auto trochu rachoti taky a neco tam rezonuje nevim taky chci zkontrolovat vstriky ale moc se mi dotoho nechce

2012-10-17 21:42:56

radulf

Podla tvojho stareho prispevku som zistil že maš pravdepodobne P12 1,9 dci ,ten hluk može sposobovat napriklad utrhnuta remenica kluky,hlavne ked ti to začalo robit po vymene rozvodov, remenica bola dole .

To že sa ti nechce na diagnostiku je tvoja vec ale ked ti napriklad tryska vypali dieru do piesta potom to budeš mat asi lacnejšie.To že ti navody na fore nefunguju je normalne su na Nisssan nie na Renault možno skor najdeš navod na diagnostiku motora na renault fore

2012-10-17 21:51:54

Na renault foru nic. Ale byl sem na diagnostice a vyhodila se chyba egr ventilu. Uz driv sem ho kvuli necemu odpojoval a zapojoval, ale chyby sem plynem podle navodu na ruskem foru vyblikal. A v pameti bylo jen tohle. Takze doufam jinde problem nebude. Ma to el. Polohovani egr F9Q 88kw tak to po 120k uz zacina zlobit jako tradicne u techto motoru. Zkusim vycistit a uvidim jestli se klepani eliminuje. Kazdopadne kontrolka sama zase zhasla. Klasicky pri ceste na diag

2012-10-17 21:53:32

horinamart...

A ty maš asi P12 2,2 dci Lamdu asi nemaš ,snimač vačky ano, kvoli odpojenemu ti mohla svietit diagnostika,na aute ti možu rachotit klinove remene,dvojmotovy zotrvačnik,retaz na vyvevu a v konečnom dosledku aj motor ak ti svieti diagnostika a hlasi poruchu snimača vačky tak sa niekto pri vymene rozvodov mohol seknut na spodnej retazi o zub.

Ale ak to maš 93 kw verziu kludne to možu robit aj trysky ( u tejto verzie hodne zaleži na kvalite nafty )

2012-10-17 21:56:55

radulf klepanie si myslim že bude z remenice dlhšie ako 120 t nevydrži .U 1,9 je z dvoch kusov zlepena gumou

2012-10-17 21:59:39

Horinamart... dvouhmota by se projevovala zvysenymi vibracemi predevsim na volnobeh v castecnem konstantnim zatizeni moc ne. Kor ve 2000 ot kdy ma motor pekny chod bez toho aniz by se namahal

2012-10-17 22:02:31

On se ten zvuk hrozne tezce popisuje, neni to klepani v pravem slova smyslu, spis takovy cvrcek. Ktery je dost potichu a cvrlika jen v 1600 ot, remenice by se ozyvala v sirsim spektru, ne? Omlovam se, zapomel jsem doplnit. Ten studeny start se sklidnil oodstatne po pridani aditiva. Tak jsme asi kazdy meli na mysli neco jineho.


Odpovědět