Fórum - Téma


Chcipani motoru 1,.4 16v


Fórum Sunny Chcipani motoru 1,.4 16v

Informace o modelu: Nissan Sunny



2008-02-27 21:18:08

Cus vsem nevite v cem by mohl byt problem.Pri jizde a vyrazeni na neutral+brzdeni+zataceni mi klesnou otacky tak nizko ze je motor neutahne a chcipne,nemate s tim nekdo zkusenost cim to je?

2008-02-28 10:32:25

No tak dle mého názoru má tohle spojitost s posilovačem řízení... ten když netěsní nebo tak, tak umí rozhodit volnoběh a všechno okolo... ale tak možná se mýlím :)

2008-02-28 12:33:30

Na hadici posilovače řízení je tlakový spínač, který při vyšším tlaku od posilovače zvýší otáčky motru - snímač dá impuls řídící jednotce motoru a ta přidá plyn. Takže bych sitypnul na ten spínač. U N 15 je na pravým podběhu, za pravým tlumiček u motorku stěračů.

2008-02-28 19:06:09

Dik za radu zkusim se na to mrknout uvidim co to udela,bezne to resim zvysenim volnobehu ale dlouho to nevydrzi pak zase toci moc a kdyz uberu tak to chcipa pomalu porad

2008-02-29 07:30:34

Zkus propojit ty 2 dráty v tom konektoru, jestlis e zvednou volnoběžné otáčka a tak s tím zkus provést zkušební jízdu a uvidíš.

2008-03-06 20:14:23

Tak sem tak nejak zjistli ze mi ty otacky klesaji hodne kdzy jedu a vyradim na neutral-je to dost citit na radici pace jak se motor dusi.Kdyz sem to zkousel a auto stalo na miste vse bylo ok otacky se porad drzely jak mely

2008-09-22 18:38:15

Mám úplně ten samý problém. Už jsem zkoušel všechno možné a pořád ne a ne přijít na to, čím to je. Stává se mi to u zahřátého motoru. Když je auto studené, tak to řeší sytič. Pak se auto ohřeje a volnoběžné otáčky si dělají co chtějí. Dojet ke křižovatce na volnoběh je nemožné.

2008-09-28 11:10:17

Ja mam rovnaky problem na 1.6 12v ale mne vacsinou ked sa zohreje tak je vsetko v poriadku ale ked uz je mierne zohriaty, ked vypina sytic, tak mne to zdochyna hlavne vtedy, uz som vymeni vsetko mozne aj nemoze, dokonca aj riadnenie(vtedy bol na chvylku pokoj) asi tyzden cize to neberiem lebo niekedy mi to nezdochne mesiac, a potom aj 5 krat za jazdu :) menil som riadenie, sviecky, kable, hlavu rozdelovaca, vyfuk, baterku, poistky, olej, filtre, a vsetko pomohlo na tyzden, teraz mi ide kamos pozriet ci okolo karburatora a v nom neni nejak vela karbonu, pripadne jak je riadenie podtlakov tak tam ci to neni usadene a nedokaze uvolnit nejaku klapku, budem informovat

2008-10-01 18:50:28

podobne na tom bola aj moja bývala almera tiež s motorom 1,4 16V.Pomohlo jej vyčistenie škrtiacej klapkyegr ventilu a ešte výmenou všetkých podtlakových hadíc na motore,pretože už nemaly tú správnu tesnosť aj ked vizuálne vyzerali byť v pohode,čiže podla mna tieto veci sa podielali každá svojou mierou na to že takto kolísali otáčky.


Odpovědět