Fórum - Téma


Chcipani motora ked je teply???


Fórum 350Z Chcipani motora ked je teply???

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)



2009-10-06 09:26:30

Zdravím. Kúpil som si Nissan 350 Z 2005 a mam s nim hneď aj problém, keď ho naštartujem a motor je chladný tak s nim žiadne problémy nie sú ale akonáhle sa zohreje motor a ja ho vypnem, tak pri opätovnom naštartovaný za tepla mi otáčky normálne vyskočia ale akonáhle klesajú dole tak sa to nezastaví a motor skape, začnú blikať všetky kontrolky pred štartom, ale keď trošku pridám plyn hneď ako ho naštartujem tak otáčky sa držia a všetko je ok. Vie mi niekto poradiť v čom to asi tak môže byť? Mám v pláne isť na diagnostiku ale chcel by som sa tu ešte informovať. Dik.

2009-10-06 12:23:34

Tohle už tady bylo mám stejný problém a řekl bych že i když horší auto, tak asi stejný původce. Dost mi pomohlo vyčistit váhu vzduchu ale občas se mi ještě stane že motor skape a to už nemůžu přijít na to, čím to je.. Ještě budu menit lambdu tak snad pomůže.. Určitě zkus tu váhu

2009-10-06 12:32:57

No ja by som este skusil, okrem lambdy, aj snimac teploty chladiacej kvapaliny, ci ten nedava nejake pomylene hodnoty. Teda minimalne ho aspon premerat.

2009-10-06 12:34:37

Uvidím, ale lambda půjde kvůli spotřeby.. Snad pomůže

2009-10-06 13:47:39

to DonGeorgio:

Zdravim, presne toto robilo aj mne ked som startoval za tepleho motora, otacky prudko klesali a motor obcas skapal, ked som slapol na plyn tak neskapal, pomohlo mi vycistenie skrtiacej klapky a volnobezneho ventilu (ACC ventil), od vtedy mi uz motor neskapal a volnobezne otacky su stabilne. Mam sice Almeru N16 ale to co opisujes robilo presne aj mne takze to mozno pomoze aj tebe.

2009-10-08 04:07:48

Sranda je to ze vcera mi to robilo asi polovicku dna a vecer to uz neskapinalo iba klesali otacky a potom sa vratili na spravne miesto a dnes, tak to uz vobec, vsetko ako ma byt, kazdy start za tepla na normalnych otackach, ziadne klesanie. V piatok idem na diagnostiku tak som zvedavy co to tam vypise ale ak sa to bude opakovat, asi budem musiet pristupit na to co navrhujete.

2009-10-18 03:24:41

hojte ja vyčistil váhu a škrtící klapku a bez problemu ale ne acc ventil nevite kde je u primery p11 rv.2000 2.0l 103kw?

2011-03-04 12:45:00

Takže sem po výměně MAF za Nipparts. Problém s teplým startem vymyzel jen z části. Když teplý motor vypnu a hned ho zkusím nahodit, není problém. Ale jak hovypnu a zkusím to tak po cca 2 minutách a déle nahodit, tak to hned zdechne bez náznaku že by chtěl aspoň ty otáčku ovlivnit. Prostě jako bych otočil klíčkem a vypl to sám. Baterii sem odpojil cca na 3 minuty aby se resetla řj. Nemá někdo nějakou radu?

2011-03-04 18:48:17

Nič sa nemusí meniť,stačí vyčistiť klapku a nahrať cez consult.Je to jednoduchá a bežná procedúra.

2011-03-04 19:00:01

A nie je na to aj nejaky iny postup, v manuale je tusim aj bez consultu, da sa to vobec bez consultu nastavit?

2011-03-04 21:13:24

No a co mám nahrávat přes consult? Kvůli tomu musím přímo do Nissanu?... Jinak jestli to chápu dobře, tak je potřeba ŘJ nastavit na novou MAF? Myslel sem že akorát stačí odpojit baterku aby se vyresetovaly hodnoty a ono se to už nastaví samo.

2011-03-05 08:30:07

To serzino:

Znovunastavenie cez Consult sa tyka aj P11/120, SR20De? Mam taky isty problem, ked nastartujem teply motor, zdochne, bez pridania plynu. Klapka vycistena, MAF vycistena, AAC vycisteny, nova lambda...

2011-03-06 17:19:50

Tak menší poznatek. Když startuju s rozsvícenýma světlama, tak auto nechcípne (se starou váhou bylo tohle jedno), jenom zakolísají otáčky. Jinak stará váha už byla nejspíše v tahu. S novou je auto živější, motor běží klidněji (se starou rezonoval když se podtočil). I spotřeba mírně klesla (cca 1L) a celkově mám pocit, že nemusím motor tolik točit aby to jelo. Ještě abych nezapoměl, tak stará váha byla čištěná, ale nepomohlo.

2011-03-06 21:58:56

Nastavenie cez consult sa nerobi,len koli vymenenej vahe.Robi sa pri vymenenej skrtiacej klapke,lambde a pod.Je to polozka Idle air volume.Je to na zosuladenie riadiacich clenov motora a nie len urcenie mnozstva nasavaneho vzduchu..Na P11 120 sa nastavit da volnobeh bez consultu.Zohrej motor na prevadzkovu teplotu.Vypni motor a odpoj snimac polohy skrtiacej klapkyPotom znova nastartuj a pridaj zo dva krat mortoru nad 2000 ot. a nechaj ustalit volnobeh.Ak motor bezi na vonobeh mozes nastavit volnobezne otacky srobom na sanii na pozadovanu hodnotu.Potom motor vypni a zapoj snimac klapky.Znova nastartuj a pridaj dva krat motoru a nechaj motor ustalit.To je vsetko.

2011-03-07 03:02:37

To co píšeš ale asi nefunguje na P11/144?

2011-03-07 09:06:06

Srobom na sani myslis, predpokladam, srob na aac ventile, alebo sa mylim?


Odpovědět