Fórum - Téma


Centrál+imobiliser P10


Fórum Primera P10 Centrál+imobiliser P10

Informace o modelu: Nissan Primera P10



2010-12-28 14:24:15

Zdravím všechny, prosím o radu pokud budete mít s tímto někdo zkušenosti.Mám primeru P10 r.v. 94.centrál+imobiliser je na dálku, bohužel cca před 3 týdny to začlo zlobit a to tak že nefungoval centrál na dálkové ovládání a tím ani deaktivace imobiliseru.to se stalo asi čtyřikrát a ted už to nefunguje vůbec.nebliká kontrolní Led imobiliseru a nefunguje dálkový centrál a deaktivace imobiliseru.Centrál klíčkem nebo zevnitř funguje, bohužel je stále aktivivaný alarm + imobiliser tak to nejde nastartovat.Vyndal jsem krabičku umístěnou v tunelu zn Lucas.Plošný spoj byl cely zaoxidovaný, tak jsem ho vyčistil, ale nevim jestli to patří k dálkovému ovládání nebo k imobiliseru a vyčištení stejně nepomohlo.Prosím nevíte jek z toho ven, jak to celé zase rozchodit.Předem díky za odpovědi a zdraví Michal

2011-01-03 12:37:00

Elektrikář v nissanu dokáže tyto imobilisery odpojit. Bohužel bývají dost poruchový u starších aut. A na DO si nech dát univerzální ovladač.

2011-01-03 13:58:08

No už ho mám venku tak ho zkusím opravit, jestli to je tím.Ale vydržel dlouho v autě .díky za odpověď

2011-02-14 12:24:11

Jen pro info, deska imobiliseru, která je ve prostřed v tunelu pod popelníkem byla naprosto z oxidovaná, proběhlo vyčištění a oprava dvou přerušených cest.Teď již vše opět funguje jak má.S pozdravem Michal

2014-02-04 18:37:35

Mám jeden specifický dotaz ohledně imma u P10. Když budu měnit ECU (92kW za 110kW) tak musím sehnat ECU ve které je taky immo nebo ten "šváb" co to má na starost je už v každé ECU z výroby?

2014-02-04 18:43:43

thommy: ten je zvlast pokud se nepletu

2014-02-04 19:34:58

No právě nevím či je to jenom ta krabice "Anti Thief" nebo je k tomu něco i přímo v ECU. U P11/N15 pokud vím je to immo v ECU...

2014-02-04 19:39:46

thommy: aspon u me p10gt to nebilo v kupe pac jsem si nechal montovat alarm tak mi to nako paroval dokupi

2014-02-05 07:54:33

romik: Imobilizér jde odpojit pouze u P10, N14 a některý K11 - tam jsou samostatný krabičky, u novějších modelů je to v řídící jednotce. Ty starý modely dokážeme udělat (odpojit IMO), nový už ne.

2014-02-05 12:21:40

Já ho ale nechci odpojit, takže když vyměním ECU to bude fungovat normálně? O to mi jde.

2014-02-05 16:58:18

thommy: U p10 a starších nevím snad by mělo, to už jsem dlouho nedělal tak už nepamatuju. U novějších kde je to součást ECu musíš nakodovat.

2014-02-27 13:22:17

V případě potřeby také mohu nabídnout odpojení immobilizéru u všech vozidel v systémech NATS4, NATS5 a NATS5.6

(Korektní uprava, nesvití kontrolka motoru,nejede v nouzi atd..) vše emulováno místo immo jednotky

Okura

2014-02-28 08:16:13

okura: ahoj nejsu elektrikář tak nevím co to znamená emulováno, to je že tam vložíte nějaký další modul, který to odblokuje, nebo jak? nechci podrobnosti, u P10 a starších drát se jen uštípne modul (dráty na konektoru a pospojují se navzájem, ale musíš vědět jak).

2014-02-28 09:40:57

Přesně tak, místo puvodní immo krabičky (jednotky) se dá elektronické zařízení, Samo musí se potom ještě upravit nová sychronizace v RJ motoru, po té vždy start povolen.

U těch starších typů s NATS4 to sice někdy jde i v RJ motoru, ale né vždy a né 100% uspěšně bez ostatních problémů.

Proto je lepší to nahradit a je to. U těch up,ých starých systému stačí propojit správné dráty a funguje, ale tady u Siemens immo jednotek, to už tak lehké není

2014-02-28 12:13:16

okura: Ok já vím že inzerce sem nepatří ale co třeba napsat cenu, odkud jsi a jak dlouho to trvá (napočkání??) Takovou inzerci určitě nesmažu

2014-02-28 15:20:51

Taky chápu že se jedná o reklamu :)

Jinak jsem z Ostravy, na počkání tak 2h, jinak není problém i poštou.

Co se týše cen je to ruzné od daného systému od 2500 do 4tis

co se týče konkterétních typů, lepší napsat SZ

Díky

2014-03-03 07:49:51

okura: Ok díky, já jen kdyby to někdo chtěl u nás v servisu, tak co mu říct, tak proto se ptám.


Odpovědět