Fórum - Téma


C13 - Zapach motora


Fórum Pulsar C13 - Zapach motora

Informace o modelu: Nissan Pulsar


1  2

2016-09-13 10:21:29

bmarcellus: viz moje odpověď pro NO_HITS

Nicméně auto má 25.000. Do 22.000 jezdilo u dealera jako služebák = je dávno protočený a vypálený jak se patří, o tom vůbec nepochybuj

NO_HITS  
Laďa
2016-09-13 11:20:34

cubalibre: asi je tam hodně malý turbo pokud to nad 3 tis nemá smysl točit, což je skoda, protože u benzinu je síla přece jen ve vyšších ot. Asi chtěli narovnat charakteristiku od spodu... ... Přijde mně to stejná prasárna jako když dělá někdo z obyč dieselu ,, sporťáka,, jinými slovy nechápu proč někdo z benzinu chce udělat charakteristikou diesel

EDIT : tak se dívám a ten motor má silu až do 4200cca stejnou, takže do těch 5000 by to mělo být úplně s klidem, naopak pod 2000 to moc silu klasicky nemá ... Se mně to zdalo divný

2016-09-13 13:16:11

no_hits: Jj, ta křivka odpovídá, ale reálně se s tím autem pohybuju v pásmu cca 1500 - 2300 otáček. A těch cca 2300-2400 je při 130km/h na dálnici. Jasný, těch 85kW je až nahoře, ale v praxi tam nemáš potřebu auto točit a nejseš žádná brzda provozu. Ad pod ty 2000 - od cca 1600 je tam cca 90% krouťáku.

Ale uznávám, napsat "trochu naložil" zní asi fakt divně. Nicméně šlo o zatížení motoru, při kterém se popisovaný smrádek už projevil

P.S.: A vem si, že jsem to napsal jako řidič, kterej má navíc najeto už ani nevím kolik mil.km... hahaha, to jsem se předved

NO_HITS  
Laďa
2016-09-13 17:27:40

cubalibre: ono nejde ani tak o max výkon jako o kroutící moment pri jednotlivych otáčkách jinými slovy jde o to jakou má motor sílu, ten máš od těch 2k rovnej až kousek za 4k tak je asi přece jen vhodnější to víc roztočit aby to po přeřazení spadlo za ty 2k než pod kde se to musí zas rozmotat.... Je to jen teorie, mám najeto jen cca 100tis, nebojím se vytočit motor i když za těch 7tis (budíkových) to nerad točím... Ale občas se to stane na nižších kvaltech, auto s turbem a elektronikou mně moc nesedí... Jsem tak trochu purista, i když se tomu časem nevyhnu

2016-09-13 19:52:22

no_hits: uniklo ti kouzlo 8smiventilových motorů pro městský a příměstský provoz,který vždycky dokázaly silněji odspodu odpíchnout auto a nebylo pak potřeba se řítit jako magor do červenýho pole pro vyšší spotřebu a hluk.Teď se tak děje u všech základních turbojednotek pro kultivovaný klidný provoz

NO_HITS  
Laďa
2016-09-13 19:56:53

bmarcellus: neuniklo, řídil jsem par dni. Polo 6N1 1.6/55kw 8V to auto bylo šílený, od spodu táhlo a nahoře mrtvý ale po městě se to řídilo ok nicméně mě vyhovuje 16v ktetej je dole slabej a da se s ním líp jezdit na spotřebu a když je potřeba, tak se rozmotá

2016-09-13 20:39:40

no_hits: to nejde úplně brát jako příklad. Mě například nevyhovuje ani jedno,mě vyhovuje 20tiventil.

NO_HITS  
Laďa
2016-09-14 06:32:19

bmarcellus: 4val nebo 5ti val? A proč


Odpovědět

1  2