Fórum - Téma


C13 - 2014 a dále


Fórum Pulsar C13 - 2014 a dále

Informace o modelu: Nissan Pulsar


1  2  3  4  5 ......... 10

2014-09-17 15:46:01

Zdravím,

na netu se objevil ceník Pulsaru 2014.

2014-09-17 15:54:44

Uz jsem se v tom vezl, zatim me to absolutne nezaujalo, ale kamarad novinar to vcelku chvalil. Jsem zvedav, jestli se objevi slibene verze "GTi" a Nismo.

2014-09-17 20:42:45

jagy: tmavě modrý nebo hnědý ropák 1.5?

 NO_HITS  
Laďa
2014-09-17 22:00:06

ablorhm: Nejdřív teda gratuluju , že ti udm vyhověl a vytvořil novej model vozu na fóru

Teď dotazy k pulsaru, asi ještě nikdo nebude vědět:

  • proč dali tomu automatu nižší výkon při té vysoké ceně? |To je docela nezajímavý
  • dá se systém start/stop vyřadit z provozu , alespoň po nastartování?
  • dá se vypnout EBA?
  • dá se vypnout ESP a TCS?
  • dá se vypnout aktivní sledování dráhy vozu?
  • dá se vypnout systém safety shield?

Jako plus vidím:

  • systém monitorování tlaku pneu
  • nastavitelnej cyklovač zadního stěrače
  • výhřev zrcátek

Jako mínus vidím:

  • zezadu vypadá jak hjondé tuším ix20
  • 1.5 diesel - není to malej objem na diesel? a není ten kompresní poměr nějákej malej 15,5:1 ?
  • obyčejná pastelová bílá barva za příplatek?
  • moc chromu
  • elektronický posilovač
  • mnoho elektronických ,,pomocníků,,
  • EBA
  • hmotnost 1200+ kg mě příjde na auto s 1.2 motorem dost
  • objem nádrže 46L
  • MINImální POLOMĚR otáčení 10,2m - to auto potřebuje 20,5 metrů prostoru pro kružnicu aby se celý otočilo .. to je doufám tisková chyba :D ... jen pro srovnání , naše almery mají poloměr 4,8m a GTi má 5,2m .

Co má znamenat kompresní poměr 10,01 +-1 ku 1? to má jako rozmezí 9:1- 11:1 ? .... to je docela velká tolerance ne ? :D

Jagy: když to vezmu podle toho jak to pořešili u nissanu puke tak GTi bude mít + 20 koní ve stejným objemu ( chudák motor) a verze nismo bude mít jen klasickou bílo-černo-červenou trikoloru :D :D ... nedivím se , že tě to auto nezaujalo vzhledem k tomu co píšou na papíře a když si k tomu přidám že realita bývá ještě horší než papír

2014-09-17 22:05:03

no_hits:

nevím co si myslíš že to je, ale určitě v tom nečekej nástupce N15... je to stejná sr.... jako vše ostatní od Rensanu...

a QM1 je bílá perleť obyčejná bílá je 326.

 NO_HITS  
Laďa
2014-09-17 22:14:17

thommy: no řeknu ti to tak , zázrak jsem od rensanu nečekal a rozhodně ne nástupce N15 ... ale toto předčilo i moje očekávání :D :D a rozhodně ne v tom dobrým smyslu.

S tou barvou jsem se přehlídl nebo tam v těch prospektech o perleti není zmínka ? Proto jsem na to reagoval, protože mě to přišlo absurdní připlácet za obyčejnou vyblitou pastelovou barvu jak třeba u opla

2014-09-17 22:20:25

no_hits: je tam napsáno pastel no... ale podle toho kódu by to měla být perleť pokud se nepletu.

A cenu popravdě vidím taky prvně, přes půl mega za K9K...

 NO_HITS  
Laďa
2014-09-17 22:24:32

thommy: to víš musíš si připlatit za automat navíc se sníženým krouťákem a hlavně životností :D ... přecejen 1.2 s turbem o výkonu skoro 120 ... přijde mě to velká zátěž na ty díly ... ale jak už bylo řešený hodněkrát je to prostě downsizing a je to spotřební zboží ... na druhou stranu za takový peníze, by to mělo něco vydržet a nebo by tam měl být aspoň solidní motor.

2014-09-17 22:27:41

thommy: http://www.auto.cz/test-n...lternativa-ke-golfu-82980

Co napsal, tak mu verim, znam ho dost dobre a jeho prvni auto (Sunny N14 GTi) mluvi za vse.

Kazdopadne "GTi" by snad melo mit cca 200hp (jako Clio RS), ale s manualem. Nismo ma mit 275hp a samosvor. Motor s tim problem mit nebude, i rychlejsi Peugeot RCZ ma takovy vykon a funguje velice, velice dobre...

Uplne bych to nezatracoval, pokud se budou drzet Renaultu, tj. Clia RS, tak to bude to nejlepsi, co tady za poslednich cca 15 let od Nissanu v teto tride bylo. Jeste jsem zvedav na Nissan IDx, taky to ma obrovsky potencial.

2014-09-17 22:33:13

Je to jak psal Thommy.. žádný nástupce kvalitního držáku se nekoná.. dnešní doba nebo spíše dnešní trh si nic takového nežádá,ba naopak... a nevěřím ani tomu že ta veškerá elektronika půjde povypínat.. myslím si že název Pulsar nebude v civilní verzi vůbec odkazovat na staré dobré časy Japonské... prostě jen další prodejní model s tímto jménem.. u takovýchto aut se dbá na bezpečnost a agilitu a né na to jestli si s tím můžeš zařádit na okrskách a vyblbnout se na jeho syrovosti.. osobně mám z názvu Pulsar radost,ale dokud nebudeme vědět víc o ostřejší verzi tak to bude prostě jen obyč auto

2014-09-17 22:33:27

jagy: no jooo, naše hnědá jak to na foto vypadá hezké, není vidět různé vady co už má a tak...

meny: nejde to vše vypnout, to ale nejde skoro u ničeho nového už...

2014-09-17 22:48:59

No koukám koukám na ten křáp a nestačím se divit,že snížily točivej moment,aby se nerozpadlo CVT.Kompatibilita za každou cenu?! To prozrazuje fakt,že je to opět auto z papíru a není postavený na tvrdší zacházení každodenního života,natož aby prošlo jinýma testama než na PC.A ještě k tomu nesmí ohrozit už tak odolnostně tragický Renaut,takže mě to auto vlastně nemůže oslovit ani EU Nismopolitikou

Ale přihlásit se o testovací jízdu v nissanu kv bych mohl,ale nejsem recesista

 NO_HITS  
Laďa
2014-09-17 23:04:20

jagy: Tak pokud by GTi verze měla střeva z clia RS, tak by to nemuselo být špatný, vím že renault sport není klasickej renault a pamatuju si jak si toho svýho kanára pořád chválíš ... tak uvidíme s čím příjdou ... ale aby to nestálo 1M vzhledem k tomu co chcou za ceny u té 1.2

Thommy: pokud to nejde vypnout halvně ta elektron ika safety shield , tak je to pěkně na hovno, já tomu prostě nevěřím, a nechal bych to volitelný ať si každej řidič zvolí sám co chce ... pro baby je to možná dobrej pomocník ale pro nás je to na hovno :D

Marcéllo: taky mě to proběhlo hlavou , že bych si v JPN cars ve slatině domluvil testovací jízdu ... ale po tom co jsem si to přečetl nevím jestli se mě chce vůbec sahat po telefonu :D

2014-09-17 23:24:48

Panove, musite vylezt ze sve rezave bubliny 15-20 let stareho auta... vsechno jde dopredu a stare vrany tu vecne bohuzel nebudou. I nove auto muze byt dobre, dokonce velice dobre. Tam, kde N15 absolutne zamrzla a oproti N14 byla nulovym pokrokem, tak uz prvni Clio RS bylo o dve tridy lepsi. Maji neustaly pokrok a jsou stale na spici. Nissan zaspal a ted se nejakym zpusobem snazi vratit na pole stredni tridy. Nam nezbyva, nez verit ze nas ceka zlepseni od tech paprik z poslednich let.

Tento Pulsar me nezajima, vubec me to nezaujalo v tom jet, ale "GTI"/Nismo me bude zajimat hodne, uzka spoluprace s Renault Sportem tam bude citit.

PS: Na slabost CVT trpely vzdy vsechny Nissany, snizeni Nm je naprosto v poradku. Kazdopadne za me CVT urcite ne, kdyz uz tak klasicky automat a idealne do 5tkoveho BMW a ne nakupni tasky do mesta.

2014-09-18 08:49:20

jagy: s tím se dá něž souhlasit Kdyby tomu autu neslušel spíš znak Kia,nebo Hnůjday,tak by se mi ani neježily chlupy na zádech

To že dala Almera přes prsty zastaralýmu trojkovýmu Golfu,mi stačí Tenhle Pulsar by měl mít podobnou zásluhu ke svýmu protějšku.

2014-09-18 08:55:55

no_hits: Podle již nějakých testů jsem viděl shodné budíky jako má nový Qashqai, a u něj jdou některé fíčury vypnout (pruhy, značky apod.) tak snad podobně tomu bude i u Pulsara.

Co se týče Start / Stop, to má tlačítka normálně u levého kolene, ale myslím že lze vypnout jen jednorázově na jízdu, ne trvale. Stejně to má myslím i Škodovka, dlouhodobě to deaktivují přes diagnostiku. Nicméně pokud to má něco ušetřit a jde o nové auto, mělo by to něco vydržet a nevidím důvod to vypínat.

Hmm

http://autos-hoy.com/wp-c...issan-Pulsar-Nismo-RS.jpg

Recenze 1.5 dCI ZDE: http://www.auto.cz/test-n...lternativa-ke-golfu-82980

a také zde: http://www.autorevue.cz/t...sar-15-dci-tiida-se-vraci

Recenze 1.2 DIG-T ZDE: http://www.auto.cz/nissan...-prvni-jizdni-dojmy-83051

 NO_HITS  
Laďa
2014-09-18 09:34:13

ablorhm: pokud by to šlo vypnout tak fajn ale i tak by to byla zbytečná mrtvá váha navíc :D pokud by ten start stop šel tlačítkem po nastartování vypnout (vím že to tak má napři AR gulietta) tak aspoň tak

Já si myslím že systém start stop je spíš na škodu a nic neušetří, akorát dostává zabrat startér, baterka, rozvody a to co ušetříš oproti nastartovanýmu volnoběhu zas vypráskáš tím startem. Pokud by to šlo deaktivovat přes diagnostiku tak super

Koukal jsem do konfigurátoru golfu a ten má aspoň ve verzi GTi motor 2.0Tsi ... čekal jsem že tam bude klasická nějáká 1.4 TSI jenom víc vyhnaná a další věc co se mě tam líbila , že všichni tito asistenti jsou za příplatek, takže tam v základu nejsou a dá se dokonce zvolit - za příplatek samozřejmě - i 5dv. GTi verze což je podle mě pro lidi hodně zajímavý. Myslím si , že kdyby se tím inspiroval nissan a udělal tu nabídku podobně, tak by měli i víc zákazníků

2014-09-18 10:09:57

Od konce září budou již na salonech Nissanu

2014-09-18 17:56:20

SS sa vypnut cez diagnostiku neda. je to tak riesene. Ani na qashqai J11 ani na x-trail T32. Takze stlacat tlacidko po kazdom nastartovani ak nechcete aby SS system bol aktivny, alebo sa nezapasovat.

 NO_HITS  
Laďa
2014-09-18 18:34:52

soves: pri nezaplych pasech ti bude v aute cinkat přejezd ne ? :-D


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 10