Fórum - Téma


Brzdy na USA verzi


Fórum 350Z Brzdy na USA verzi

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)



2011-11-30 19:17:31

Zdravím potřeboval bych sehnat přední kotouče a destičky na 350Z 2004 USA verze. Nejsou tam klasické Bremba ale nějaké másla. Zkuste poradit jestli máte taky někdo dovezené auto z USA . Diky

2011-11-30 19:21:26

a proc zrovna neupgradovat?

2011-11-30 19:27:06

Zatím asi ne....to co tam bylo to mi stačí na tu moji jízdu

2011-11-30 19:41:13

Ahoj,tak přední keramický destičky by byly za: 2754Kč. Přední kotouče TurboGroovy: 4979Kč Přední kotouče premium: 2973Kč. Zadní destičky keramický: 2009Kč Zadní kotouče TurboGroovy: 4702Kč. Zadní kotouče premium: 2561Kč. Jedná se o brzdy od EBC. Známej to vozí z německa a tak aby moch mít nízký ceny,tak je potřeba si ke každý objednávce přičíst 560Kč jako poštovný a balný. Jinak na tohle auto jsou ještě nabízený keramický kotouče,závodní destičky a nebo tichý černý kotouče.

2011-11-30 19:56:53

Keramicke kotouče na takove obič brzdy co mam na felicci? to bych chtel vidět pošli odkaz na ty kotouče.Mně připadali že bremba malo brzdi tak jsem koupil pořadne,ty Us verze to musi být hruza ne?a neřikej mi že tomu autu nedavaš

2011-11-30 20:07:43

Tady máš odkaz na nějaký info o těch keramikách: http://www.ebcbrakes.com/...on_blade_disc/index.shtml

Jinak to že to nejsou 2 a více pístky neznamená že nemůžou brzdit dobře. Záleží jaký dáš brzdový komponenty. Když do bremba,stoptechu nebo ap racingu nacpeš obyčejný destičky,tak účinek bude taky stát za prd a přebrzdí tě človíček jak ty říkáš i s brzdama do feldy.

2011-11-30 20:13:23

nevim jak vydim brzdy ktere maji pistky jen z jedne strany tak se to určtě neda srovnavat třeba uz jen se 4pistkama vim očem mluvim,mnel jsem bremba teď ma 6ti pist XYZ a je to jo rozdil na stenych deskách.Samo brzdne materialy neberu v potaz buru samotnou maximalni učinost brzd.Je jasne že do brzd za 40tis nebudu davat no name desky jdu kouknout na ten odkaz

2011-11-30 20:25:29

Koukal jsem na ten tvuj odkaz a keramika to neni ani nahodouNevim jestli jsi nikdy viděl keramický kotouč,ja mněl tu čest se svest vF430 Scuderia ktera keramiky mnela.1.keramik nema nikdy stejny materila styčné plochy a uloženi na naboj,uloženi je vždy kovove a keramicky kotouč je na nej našroubován 2. Materila keramickeho kotouče je strašně porezni,neco jako by jsi rousil laminat nebo neco tak podobneho.

Takže to bude určite jen reklamni tahak nebo jen nazev řady,s keramikou to nema nic společneho jen pro zajimavost ty kotouče přerdni 400mm na F430 stoji 180tisic

2011-11-30 20:35:43

Je to ocel s vysokým obsahem uhlíku. Jinak kotouče za 180 ? To i na AMGčko stojí jen 50 a to je trošku promakaná technika.Nejvíc co jsem kde vyděl byly kotouče na audi za 90000. Samozřejmě že se bavim o ceně za jeden kotouč.To si jel v hoooodně silničnim speciálu. Jinak jak jsme se bavili o těch čtyč pístkách. Dej si na ně nějaký feroda a po pár minutách intenzivního brďění (např. okruh) uvidíš co se stane. Nebudu se s tebou dohadovat co kde co je. EBC je velmi známá firma,takže o reklamnich tahacich bych na tomhle mistě pochyboval.

2011-11-30 20:49:47

Jo neřikam že by to nebrzdilo ale keramiky to nejsou mněl jsem feroda na tech brembach ds2500 jak jsem je undal ty stare tak jsem je zkoumal,nicmene ted jak brzdi ty XYZ taky s ds2500 je fest rozdil když se to zahřeje neni problem ab při 200kmh začlo pracovat ABS,kdyby tam nebylo jedeš smykemmněl jsem štesti jak blazen,ty brzdy se dlohu zahrivaly nez byl max učenek ale ty zvuky co to vdavalo byl masakr jako kdybys brousil neco na brusce učinek neskutečny jsem za to svezeni hodně vděčny! Neskutečny stroj a o řazneni ani nemluvim jak to tam skakalo ja na Ps3 v Gt5 jak řadis na joypaduEBC jsou kvalitni výrobky Proti tomu nic nemam,jen jsem se pousmal nad to keramikouA uhlik neni keramika takže ten kotuč nelze považovat za keramicky když je to ocel s primnesi uhliku,každa ocel ma určite procento uhliku od toho se odviji mechanicke vlastnost materialu.Však zadej do googlu keramicky kotouč a vyskoči ti hafo obrazku jak to vypada a porovnej

2011-11-30 22:37:02

To nieje žiadna keramika je to len vysoko nauhličená povrchová časť materiálu kotúča. nič extra nič nového,ktorá sa bežne montuje do aftermarket kotúčov.

keramika je o niečom inom tak ako sa píše vyššie je to proste úplne dorezaný spráskaný kotúč v lajickom ponímaní a za strašné peniaze.


Odpovědět