Fórum - Téma


BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Fórum O vozech našich členů BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Diskuze o vozidlu

1998 Almera N15 2.0

57 fotek  |  1073 diskuzí

Výkon motoru 103 kW (140 PS) při 5800 ot./min. Točivý moment: 185 Nm (136 ft/lb) při 4800 ot./min. Zrychlení 8.2 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 150 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20DE (103kW).

Původem je Italka :-D Motor je měněný 2011 za stejný a 2014 nový těsnění pod hlavou se stažením hlavy o 0,14mm - najeto má o cca 40.000 km míň


1 ......... 45  46  47  48  49 ......... 54

2016-06-19 10:59:03

bmarcellus: Podle stylu jízdy, mě zadky vypadaj stejně jako předky, ale já většinou brzdím krátce a tvrdě. A rozhoď mezitím i předky, zajímaj mě vodící čepy jestli mám unikát jen já. Po repasi všech jsem si myslel že mám jiný auto.

2016-06-19 11:34:12

benycz: ja som mal vpredu na hornom napuchlú gumičku, čap bol zaseknutý, nešiel ani von ako sa gumka zasekla medzi železá... málokde sa píše že je to dobré pravidelne namazať, skontrolovať a pritom sa dá predísť dodrbaniu doštičiek aj kotúčov.... teraz som čítal zaujímavý postreh na toyota fore o tom ako sa vie nabaliť bordel a soľ pod kotúčmi na náboji a čo to vie narobiť s brzdami.... ešte otázka mažete miesta kde doštičky sedia v brzdiči? vonkajšie plochy doštičiek? Ak sú na brzdičoch také vodiace pliešky treba meniť pri výmene doštičiek? Čapy mažem silikonovou vazelinou, na doštičky medená?

2016-06-19 12:21:07

slabostka: Mě byly zadky při záběru třenu slyšet tak jsem je máznul měděnou vazelínou v zámkách destiček a OK. Takže radši máznout. Ty plechový pružinky a vodící profily bych asi měnil až podle unavenosti / opotřebení, já je jen vyčistil.

2016-06-19 13:45:40

beny: na to nemám čas,to rozebírat i vepředu víš.Mám jen víkendy,kdy se starám,nebo nechám postarat o tři auta.Tak jedině až zase budu měnit destičky Podle stavu jak práší z přehřátí to bude příští rok a podle mých najížděných km za deset let Stejně to na zadních kotoučích po čase poznáš jako na každým autě hlavně u vnějších hran,protože ten tlak je malý a ještě k tomu se tam zanáší veškerý nečistoty z předku. Ozkoušený je jednou za čas razantně břibrzdit ručkou,aby byly v kondici a proto mají všechny auta s elektrickou ručkou bez vyjímky problémy se zadníma brzdama.

slaboska: jojo ty plíšky se zamozřejmě mažou,grafitovou vazelínou nejlépe,nebo v mým případě origo vw výrobkem na stejný bázi,který má ultra přilnavost kam se mázne.Miluju to na prstech a oblečení Věčně to ale nevydrží a musejí být ty nerezový plíšky vpořádku a i pak to funguje. Souhlasím,nejhorší stav a účinnost brzd je,když se nečistí od prachu a běžný špíny,co váže vlhkost. Já když si auto meju,tak na ně s vapkou nezapomínám a taky tam po rozdělání nebyla žádná špína. Teď to je obtížnější díky jiným elektronům s hustějším výpletem,ale i tak to jde.

fotky: z venku je vidět zesklovatění,co způsobovalo skřípění a zevnitř normální stav.

2016-06-24 22:10:28

Tak jedna strana hotová a ta druhá je vlastně hotová taky

Mimochodem: né že bych litoval,ale když jsem sháněl adekvátní náhradu za V12 Evo 2,kterou nedělali ve 205/50 r15,tak jsem je 4 měsíce vybíral a ještě RE002 nesedly jak jsem chtěl. No a teď tu jsou,bohužel pro mě!

http://pneumatiky.heureka...-v12-evo2-205-50-r15-86w/

2016-06-24 22:13:00

bmarcellus: to trošku nasere

2016-07-02 18:23:06

Lapač špíny je konečně na místě Ještě se zprovoznily zadní brzdy očištěním kotoučů,nový desky a promazání vodítek + výměna plováku,který měří a rozžíná kontrolku.Doufám,že reálně,ale to se uvidí Nezdá se to,ale suma sumárum v tom zahučely 4600.- a ještě nejsem na konci seznamu dokonalosti

2016-07-02 21:48:30

To viko nevypada ale vubec spatne, docela zajimava ta smouli barva Aspon je to jine.

2016-07-23 17:24:18

Tak problém s měřením benzínu v nádrži rozuzlen.Po čtyřech měsících a prodělaných devatenácti stovkách. Když to není budíkem a ani nepomůžou jiný tři plováky (čtvrtý je ještě na cestě),natož nissanclub,tak jsem nandal celou čerstvě sehnanou přístrojovku a ejhle,už to ukazuje správně! Prohodil jsem bílý budíky,počítadlo pořád ukazuje můj nájezd,tak je vyřešeno

2016-07-23 17:37:20

bmarcellus: tak super, taky mě to čeká jestli nepřijdu na to jak se přístrojovka rozebírá a neprepajim kontakty. Nekdy stačí poklepat, ale posledni dobou uz jen tak lezi

2016-07-23 17:42:51

Tak to ti Rado už nezbude,než to opravdu rozdělat.Snad to bude jednoduchý jako u Almar

2016-07-23 18:46:12

bmarcellus: uz jsem ji prave jednou venku měl, ale měl jsem strach ze to polamu, tak jsem to radši složil zpatky spis mozna pořídim jinou. Jen nevím co nájezd, jestli zustane

2016-07-23 18:58:13

Mě se musí ukládat km v ŘJ,že jsou na displeji pořád stejný. U tebe by to mělo být taky tak....

2016-07-26 16:52:46

..že by....?! No nedalo mi zachránit značkovou funglovku dělanou přesně na N15ctky,která už není k dostání

edit.: vlastně k sehnání ještě být může - na ebay za 200 a na str. remusu za 400e

2016-07-26 18:55:00

A hele, Rámus. A kde je zbytek?

2016-07-26 20:14:36

bmarcellus: Já když jsem měnil budíky u p11-144C tak se mi nájezd změnil z 220tis na 280tis

2016-07-26 20:50:49

benycz: no když bude někde zbytek dostupnej za max třetinovou cenu,tak by mi stál za to. ´Rámus´ by to doufám být neměl podle toho,jak umírněně s takovým zní P11 tady od nás. Plán je to zkusit....

Invert: tak to mám tedy štěstí...

2016-07-26 21:50:48

Tichy jak original to asi nebude, ale melo by to byt oki. Vcelku dobra volba jako nahrada stocku. Zvyknout se na to da urcite, bude to zajimavejsi Taky jsem drive na takovy koukal. Ale ted uz jedeme vyssi level no

2016-07-27 17:32:10

lukyisek: vystihl jsi to správně. U tebe to jinak nejde a musí se několik desítek tisíc dát do výfuku jiný specifikace,aby sekundoval zbytku auta Na moje auto dávat AMA za 30-35 tis nemá opodstatnění,na rozdíl od tvýho.

Nový,leč očekávaný poznatek o Bridg. Adrenalin 002 - na vodě při dešti a rychlejší jízdě jsou rády,že projedou zvýšenou vrstvou vody,ale nesmí být motor v extra záběru,jinak nestíhají odvádět vodu díky hladkýmu vzorku a už mají tendenci plavat. Tady už se na performance vlastnosti nehraje a spíš je to o ustálený rychlosti s tím,že takový gumy jsou rády,že se na nich dá v dešti jezdit. Na brzdě jsou dobrý a celkově jsou z 80% na sucho. V12 Evo2 byly vyvážený pro sucho i mokro.Tzn. na suchu to co RE002 a na mokru nikdy neuhly ani pod plynem,kdy někdy i prohrábly,ale prořízli vodu. Takže až budou přední KO,tak si raději objednám ty,na kterých se mi tak náramně jezdilo a který tak neskutečně dobře slouží jinýmu majiteli. Sorry Buridžisutane,nejsi špatný,ale už překonaný ...

2016-07-28 23:25:35

bmarcellus: ten vršok od servooleja s logom nissan je super!


Odpovědět

1 ......... 45  46  47  48  49 ......... 54