Fórum - Téma


BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Fórum O vozech našich členů BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Diskuze o vozidlu

1998 Almera N15 2.0

57 fotek  |  1073 diskuzí

Výkon motoru 103 kW (140 PS) při 5800 ot./min. Točivý moment: 185 Nm (136 ft/lb) při 4800 ot./min. Zrychlení 8.2 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 150 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20DE (103kW).

Původem je Italka :-D Motor je měněný 2011 za stejný a 2014 nový těsnění pod hlavou se stažením hlavy o 0,14mm - najeto má o cca 40.000 km míň


1 ......... 44  45  46  47  48 ......... 54

2016-06-14 15:22:44

Tak já mám prej žabí kola a tady jede šmoulí ventildekl.

2016-06-14 18:20:11

Srupik: zbrousit nemám možnosti,nevím jak na to jen tak v garáži. Na černo by se mi líbily,ale barva hrany zakulatila a nejsou tak ostrý,aby se daly rovně natřít.

Lukyísek: díky,jenže se to nehodí z vícero důvodů když opomenu,z čeho by se mělo dát našetřit. Momentálně jsem rád,že si auto můžu trochu zvelebit na úkor najetých km. To jen abych ti nedlužil odpověď.

becks: jak jsem již napsal Vždycky můžu za ty dve kylča nechat udělat původní víko do jiný barvy,za který to teď vyměním a prostě se mi to líbilo. - lepší než červený

BenyCZ: jenže já to aspoň schovám pod kapotu

2016-06-14 18:45:05

ad broušení: Mělo by stačit šmirgl a kus hranolu, případně brousek s obdélníkovým průřezem, to by mělo stačit. V bejvalý práci jsem s tím rovnal dosedací plochy na lisákách a ty jsou ve stovce.

2016-06-14 18:48:20

Jen udržet tu kolmost,než se zbrousí tvrdá silná vrstva laku a barvy je věc druhá. Nějak si to prozatím nelajznu....

Až bude původní dole,tak bych si to asi nejdřív vyzkoušel na něm...

2016-06-14 18:49:48

bmarcellus: Však to může bejt aj výhoda, krásně uvidíš jak to bude psát a pak se chytíš.

2016-06-14 18:52:19

No abych se pak nechytal za hlavu Rozumím ti,ale předem trochu grifu v rukách se hodí

2016-06-15 12:02:33

bmarcellus: peknej smoulickovej deklik pokud ho budes chtit casem zmenit na jinou barvu tak si zajet tam kde ti to delali 100% maji nasmlouvanou i odlakovnu pro svoje drzaky na vyrobky tak ti to odlakuji a pak si to nech znova laknout na jinou barvu jinak ten komax co tam mas ted jde prelakovat jinim ale nemusi se to povest aby to bylo zase pekne.

2016-06-15 16:21:20

romik: dík za info romane. Vždyť budu mít dole tu původní čistou hliníkovou,tak jí můžu laknout kdykoliv čímkoliv.Třeba jí poslat jinam,kde to udělají i metalický. Tady se tím bohužel nezabývají,kromě stříbrný. Mají tyhle věci jen pro melouchy,jak jsem zjistil

PS.: Nebeská modrá a né Šmoulová,ta je v pohádce tmavší A vlastně proč né,když se něco může jmenovat tak blbě jako Skyline

2016-06-15 17:24:35

bmarcellus: ty barvy jsou za velke priplatky ne kazda lakovna to dela

2016-06-15 17:33:07

romik: No právě.Není takový problém si připlatit a počkat na dodání prášků. Ale taky je pro ně složitější lakování,co jsem se dočetl. Chce to umět dělat,jinak to nemusí vyjít a chápu,že to pak nikdo nechce zaplatit ze svýho,když jedou ve velkým jen obyčejný montážní věci a kola.

http://www.okcolor.cz/tec...ologie/metalicke-odstiny/

2016-06-18 21:40:43

Dneska si tak rozebírám zadní třmen,jelikož vyblejskanej kotouč neomylně značí něco špatnýho a při tý příležitosti jsem zjistil,že to s tou kvalitou-nekvalitou DGR opravdu není náhoda. Viz barva na pružinách výše. Teď je to zase po roce a půl,10.000km a neproježděných zimách takováhle degradace prachovky....

2016-06-18 22:16:21

bmarcellus: Vyblejskanej kotouč je špatně? Já jsem rád že po repasi třmenů jsou všechny jak zrcadlo což znamená že to maká jak má... Vadily by mi drážky nebo tak něco.

PS. Vyměň si ty hadičky, ty gumáky nejsou nic moc.

2016-06-18 22:29:23

benycz: samozřejmě,protože jak známo zadní brzdy brzdí schválně málo a po pár letech je to na nich poznat více,či méně.Jsou nastavený na kluzký povrch. Když je kotouč jako zrcadlo (ne jen leský jako přední) a při couvání to skřípalo tak mi bylo jasný,že destičky neustále jemně přibržďují a tvoří se sklovina. Po několika desítkách km bylo hodně telplý kolo,ale po vyřazení jsem necítil žádný výraznější zpomalování. Když vypadly destičky,tak jedna dobrá ze 2/3 a druhá má asi 3mm. A je to tím,že spodní vodící řep plovoucího třmenu je zarezlý. No už na stk jsem měl nižší účinnost,takže už vím proč. Autogen bude mít prácičku

2016-06-18 22:29:46

bmarcellus: Tobě se pořád něco nelíbí :D mě teď odešlo zadní uložení tlumiče po 6ti měsících užívání auta a najel jsem na novém uložení necelých 4500km. Tak jsem si hold objednal nové a je to. Občas se hold stane že je nějaký výrobek vadný nebo špatně nainstalovaný. Nemá cenu kvůli par stovkám hned hanit výrobce. Kdyby ti vytekl tlumič nebo rupla pružina tak bych tě naprosto chápal ale kvůli takovéto banalitě bych hned nepochyboval o kvalitě DGR.

EDIT: s tim zadním třmenem jsem měl stejné zkušenosti u P11.

2016-06-18 22:43:02

srupik: Je jen dobře pro vás ostatní,že se to dozvíte z kladných i záporných stránek Až za to dáš dvacet tisíc jako skvělou alternativu k BC,tak se můžeme dál přít,co od čeho očekávat... Prostě ta guma prachovky neobsahuje dost látek proti degradaci a rychle ztrácí pružnost.Co rychle,spíš hned

U toho uložení se to dá pochopit,i když to fakt nas... Ale tady si DGR razí reklamu,že je to poskládaný z dostatečně kvalitních komponentů a vyvinuto při driftech,což je samo velice úsměvné.Ale rozpadá se mi to jak po deseti letech i když jezdím skoro výhradně jen za sucha a tepla a udržuju v čistotě a navoněný

2016-06-18 22:48:22

bmarcellus: DGR si jen tak neporidim dostupnost dilu na AE92 je omezena a tusim ze pro mne DGR neni dostupne. Uložení netuším od koho bylo ale nové co včera dorazilo od KYB bude snad dostatečně kvalitní jako samotné tlumiče.

2016-06-18 23:19:19

srupik: ty třeba zatím né (já o tom byl taky dlouho přesvědčený),ale min. tři další dgr tu jsou a jestli se někdy dozvíme záměrně či nezáměrně,jestli se to opakuje,nebo mě nadále budete mít za jedinýho notorickýho nespokojence,to se uvidí Moje sdílnost kladná i záporná podá přesný obrázek,jak jde čas s tímto podvozkem a jestli si zaslouží pozornost,nebo varování - když už si to někdo lajzne použít v provozu.To platí ve všem bez okolků.Jistá kvalita by měla být i ve zpracování a rozumný trvanlivosti a né pouze v efektivnosti. ((Jak rády předvádějí nový výrobky automobilek ...))

Myslím že jo,na Kayabu ještě nikdo nezanevřel

2016-06-19 00:10:53

bmarcellus: vodiace čapy nemažeš pravidelne? mne sa to stalo tohto roku na Tine, na kotúčoch sa vytvorila taká glazúra, na stk som neprešiel... kotúče sa stiahli sústruhom a doštičky nové ale servisák sa na tie čapy asi vykašľal lebo po cca 3 mesiacoch som ich našiel skoro suché... takže to budem mazať pravidelne pri výmene kolies pred zmenou sezony.

2016-06-19 01:51:19

slabostka: To máš zřejmě pravdu,po několika měsících není možný,aby byly na suchu.Leda že by tam dal obyčejnou vazelínu,co se ohřála a vyprchala.

Pravidelně jak se to veme.Při každý příležitosti,kdy se něco dělá na brzdách ano.Naposled se mazaly před cca 4mi roky (nějak to letí),když se dávaly nový brzdy.Horní vodítko je pořád krásně namazaný,ale spodní prachovka tedy moc nefungovala,přitom seděla pěkně. Spíš sem čekal,že už brzo odejde samostav ruční brzdy a rovnou koupím nový i druhý třmen. Teď si aspoń mám s čím hrát,než se mi podaří sehnat sada těsnění pod víko.

NO_HITS  
Laďa
2016-06-19 09:19:44

Dej tam gumový prachovky od KYB, jen bude potřeba upravit otvor pro pístnici a uchycení


Odpovědět

1 ......... 44  45  46  47  48 ......... 54