Fórum - Téma


BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Fórum O vozech našich členů BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Diskuze o vozidlu

1998 Almera N15 2.0

57 fotek  |  1073 diskuzí

Výkon motoru 103 kW (140 PS) při 5800 ot./min. Točivý moment: 185 Nm (136 ft/lb) při 4800 ot./min. Zrychlení 8.2 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 150 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20DE (103kW).

Původem je Italka :-D Motor je měněný 2011 za stejný a 2014 nový těsnění pod hlavou se stažením hlavy o 0,14mm - najeto má o cca 40.000 km míň


1 ......... 33  34  35  36  37 ......... 54

2015-08-01 20:28:22

Jó když mě mý auto baví a nepřemejšlím jakou má cenu a jestli ho prodat,nebo jak do něj dostat nesmyslný koně,klidně strávím tři plný odpoledne práce s mytím,oprav oděrek a kráterků od kamínků brusným leštěním a naleštěním. Není to sice profi,ale přesto se mi už GTi nechce nikdy vytahovat z garáže na špínu

Plus renovace nismo emblému dipem.

 Srupik
David Průša
2015-08-01 20:52:15

bmarcellus: moc peknou ji mas Marcel

2015-08-01 21:24:35

Děkuju Davide

NO_HITS  
Laďa
2015-08-01 23:35:52

bmarcellus: já bych sloupl dip z písmena O a nechal ho červený, je to tak nějak už zavedený barevný značení a hlavně se mě to líbí osobně víc než když je to celý v jedný barvě , popřemýšlej o tom, případně vyzkoušej, stříknout to jde vždycky

2015-08-02 10:32:16

no_hits: rád bych,ale ten červený plastík na čínským kšuntu už byl předtím vypadlej a přilepenej na černej dip. A je už dost vyšisovanej,tak proto už to nechám takhle. Nebo z ebay nový za 170Kč,jeden i pro tebe.Padl by ti jak ulitej!

NO_HITS  
Laďa
2015-08-02 17:01:59

bmarcellus: jo tak, no vzhledem k mýmu motoru se bráním jakýmukoliv nápisu nismO

2015-08-03 17:17:18

no_hits: není to o tom,že mám (máš mít) nismo úpravu,která tam není - ikdyž tam máš to megasupersání To by tam muselo být ještě Spec-... Ale že se hlásíš ke značkovýmu úpravci a závodnímu týmu!

Jako ve všem je to o úhlu pohledu. Skvosty jako Juke nismo si raději nepřipouštím a myslím na 350Z nismo,atd.

Tak přemejšlej,žádný laciný tůňo to není.

 Srupik
David Průša
2015-08-03 17:53:34

bmarcellus: Ano záleží na úhlu pohledu. Proto na Seatech s motorem 1.2 vidíme nápisy FR nebo na dieslovejch autech šílený nápisy jako 2.5TDi :D Ale tvé almerce by to slušelo no_hits Také přemýšlím o TRD nápisu na masku Toyoty kde měl původně být nápis GT-i 16

2015-08-03 19:42:51

Máš to parádní taky bych to někdy měl aspoň umýt jinak už lituju, že jsem nedal na kola tavší barvu jako Ty, přední už totiž podobnou barvu z brzdovýho prachu mají

2015-08-09 16:03:46

Sedačky podruhý vypraný mokrým vysáváním a jsou jako nový -konečně. Načerněný lip a mříž chladiče a různý chujovinky k dokonalosti

2015-08-12 21:21:06

Po nedávnym výskoku dvou ostrých schodů z vyfrézovaný vozovky na nevyfrézovanou,všechno přežilo.Jak gumy,tak ´zdejšími rally jezdci´ takzv. měkké alu ráfky. Potřebuju ale udělat geometrii,protože na kruháči to přeci jenom nějak dřív píská při těch vedrech. Proto jsem zkusil dát přední tlumiče o 1cm dolů - udělalo to na lízátku 2cm Ještě si musím rozmyslet,jestli tu geo udělat na tuhle výšku,nebo až s novými pružinami

 Svobi
2015-08-13 08:31:11

bmarcellus: Ty pružiny co si chtěl se valeji u me si pro ne do 17 můžeš přijet pak jedu k mori

2015-08-13 22:45:51

Příští víkend by měly být měkčí a delší péra (220mm/05kg vs. 200mm/07kg) na autě a snad se pak taky budou moct zapojit do hry i samotný tlumiče pro cestovně-sportovní jízdu,hodící se k cestovně-sportovním 140 koním. Zadní se snad podaří dořešit také...

2015-08-22 23:58:29

aktualizace: černý pružiny o 2 cm delší a o dva stupínky měkčí se zřejmě osvědčily a rozhodně těch tvrdších není třeba.Přesně jak jagy předesílal. Jel jsem na tom jen kousek,protože geometrie a volant jsou teď někde zarohem. Ale už se dalo i s tlumiči na 10tku poznat,jak kolo přes nerovnosti kráčí a nenaráží do nich.I následná hlučnost dost pominula. Jestli se povede to samý se zadním pérováním,pak to bude konečně rychlý poddajný podvozek ´´STREET´´ i na zalátovaných cestách a se kterým se dá i nevzrušeně,ale přesně jezdit tam,kde se nevyplácí výrazně překračovat rychl. limity.

Děkuju našemu zastoupení DGR-CZ za spolupráci a starost a snad se povede,( i když asi u jinýho výrobce) sehnat něco na zadek

Ty 7/200 jsou u mě k vyzvednutí pro další účely

PS.: výška čumáku je o dalších 0,5-1 cm níž a už je to masakr si dávat pozor

A jako bonus dávám foto nenáviděný značkyVW, - Bus T1 při dokončovacích renovačních pracech (krása je v jednoduchosti a zvuk čerstvě namontovanýho zrepasovanýho čtyřválcovýho ležatýho motoru 1.5 byl po dlouhý době zážitek). Tak ať se líbí:

2015-09-16 16:27:01

Doufám,že tohle je řešení a moje vysvobození od 9let překážejícího oem zpětnýho zrcátka v Almerách. Tohle dám k horní hraně skla a získám výhled doprava nahoru.

Dotaz: mám koupit plovák do nádrže z druhý ruky,nebo mám shánět nový,je li to vůbec možný?

NO_HITS  
Laďa
2015-09-16 16:40:37

mě zrcátko teda nezavazí ale mám takovej pocit, že ty seš nějákej ten vyšší kousek , 195cm tuším že ?

2015-09-16 17:02:03

no_hits: tak nějak kolem 190,přesně ti ani nevím.Jen vím,že lidem jako já se Almera nedělala - a proto jiný sedačky,volant a zrcátko Ikdyž sedím o něco níž v těhle sicnách,tak mají o tolik lepší oporu v zádech,že jsem vpodstatě očima ještě výš Tak to je jediný,co mi ještě chybí ke spokojenosti při řízení

Člověk si holt musí najít řešení ............když jí miluješ,...... znáš to

2015-09-16 17:26:46

bmarcellus: Tak to mi mluvíš z duše, taky se tam nemůžu vejít - 197cm. Budou muset přijít o dost nizší sedadla, jinak se heel - toe nenaučím v životě.

2015-09-16 18:09:44

Ještě, že takový problémy nemám jsem rád, že vidim přes volant

2015-09-19 22:20:55

Test UHP gum: http://www.tyrereviews.co...Performance-Tyre-Test.htm

Použijte překladač.

A zase ty srač... Hanky těsně za nejlepšíma a taky nejdražšíma - jaká to nespravedlnost,žeááno

Jsem rád,že na nich jezdím a jsou tak všestranný

Ovšem bezhlavým kmitačům volantu zásadně nedoporučuji


Odpovědět

1 ......... 33  34  35  36  37 ......... 54