Fórum - Téma


BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Fórum O vozech našich členů BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Diskuze o vozidlu

1998 Almera N15 2.0

57 fotek  |  1073 diskuzí

Výkon motoru 103 kW (140 PS) při 5800 ot./min. Točivý moment: 185 Nm (136 ft/lb) při 4800 ot./min. Zrychlení 8.2 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 150 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20DE (103kW).

Původem je Italka :-D Motor je měněný 2011 za stejný a 2014 nový těsnění pod hlavou se stažením hlavy o 0,14mm - najeto má o cca 40.000 km míň


1 ......... 32  33  34  35  36 ......... 54

2015-06-21 09:03:12

Bohudík poslední dobou už tenhle názor opouštím,protože na takovýmhle autě už rozhoduje jenom jeho stav.Od něho se odvijí cena a poslední tři a půl roku,co gti mám se jeho cena za určitý stav nezměnila (v rámci desetitisíců,což je pakatel) a to mluví za vše.A tady je velmi dobrá za to,že je na dnešní poměry pořád takzvaně top funkční a nenahnilá! Klidně by za ní mohl chtít víc a já bych mu je dal,kdybych jí sháněl.Protože můžu porovnat,co sem za kolik získal já. Beru to tedy z pohledu toho,že nejsem českej žid a dobrá věc má mít svojí cenu A taky je těžký nepodlehnout jako majitel,co gti chce prodat a nezačít slevovat pod cenu. Tyhle auta se nedají prodávat ze dne na den.

Mimochodem v německu stojí pořád 40-60 tis za předface od pohledu s investicemi 10-20 tis a nikdo je neslevuje.

NO_HITS  
Laďa
2015-06-21 19:08:09

To je ta sprinterova co koupil na zimu borec s miatou ?....na tu jsem se jel podivat ,projet a nekoupil juale nevim co vse s tim udelal soucasnej majitel, jen vidim ze uz nema polskej vyfuk na 1.4

2015-06-21 19:48:48

no_hits: To je tak jak od pohledu mechanika žere olej apod jo ?

2015-06-21 22:53:21

Jenže ono těch fandů moc není... a i kdyby papala olej tak vyměnit motor je to nejmenší..

NO_HITS  
Laďa
2015-06-21 23:50:15

svobi: trochu to fucelo do oleje , ze zere olej jsem pokud vim nerekl ,ale moc to nebudem rozebirat at nekazime prodej a kazdej si to zkoukne sam se svym mechanikem

2015-06-29 18:27:19

Malý pozdrav z Liberecka.Zdejší komáři mají dlouhou přistávací dráhu

Koho by zajímalo několik postřehů:

Za tři dny jsem nacoural mezi Varama a Libercem s jeho okolím 700 km s příjemnou spotřebou 7,46 L/100 a s klidným svědomím můžu říct po těch hodinách a hodinách za volantem,že DGR Street se hodí na všechny silnice,když jsou prvotřídní,nebo nový. Jinak je příliš hyperaktivní se sériovým stlačením pružin. Zbytek,i když se nejedná o ty zdevastovaný záplatama a propadama,tak buď zejména kochajícího se spolujezdce auto nečekaně nakopne a následně při zhoupnutí se do ostrý propadliny člověk dopadne na sedačku,která je dole dřív než tělo. A to prosím v předpisových rychlostech).

O mojí krční páteři ani nemluvím,ono se to děje v průběhu stovek km milionkrát i v mini pohybech,jak hlava neustále hopsá se spožděním na páteř,stejně jako tělo na sedačku.

Když se člověk uvolní a drží volant oběma rukama,tak se mu neustále houpou ruce v loktech sem tam - až tak auto kopíruje silnici i v měkkým nastavení.Tady to zrovna poddajností nepřetýká a čekal bych to jen u tuhýho nastavení.

Řešení je několik,pokud nebudu uvažovati o vytříbený kvalitě renomovaných výrobců:

1. si lehce povolit péra a konečně přitužit tlumiče,což je teď nemožné víc,než na třetinu.

2. si pořídit jiný gumy s vyšším profilem,což je podle mě správný,ikdyž se musí něco obětovat z perfektní ovladatelnosti a reakcí na volant.Popřípadě dát zpátky měkčí sedačky,aby nepronikaly neustálý vibrace do zadku a zad.

3. si pořídit příjemnější houpavější Primeru,která takový podvozek snáší líp Almera je od série mnohem tvrdší a nervóznější,ikdyž s dlouhým propružením.Tam je její síla na úkor vizáže z venku.

4. si nestěžovat a koupit na výlety co Romik

Momentální verdikt mám takový,že to není Street verze,ale Amater Racing,se kterou se dá běžně jezdit.Přitom nesmí nikomu na delší trase vadit neustálý rázy a vibrace do těla,když by seděl na pevných sedačkách z GT- STi.

2015-06-29 20:37:29

bmarcellus: nechapu co ja mam spolecneho stvim podvozkem ???

2015-06-29 21:10:22

romik: ja to pochopil tak ze si necha almeru jako vikendovku a daily P11C.

2015-06-29 21:45:49

Oba dva jste mimo... myslí Xantií

2015-06-29 21:53:54

thommy: jo to je jina podvozkova liga ani vzduchac nepotrebuju a dam to na zem

2015-06-29 21:54:20

Taky si myslím, že myslí Xantii..

BMarcellus: Jinak luxusní Almerka

2015-06-29 22:45:52

romik: jiná liga jo? Nechci to tady spamovat, ale bylo období kdy jsem jezdil stejnou trasu Xantií a Hondou Prelude No myslel jsem si že se vždy zabiju v tom citrónu...

Ilustrační foto: http://img.sbazar.cz/big/...f9e1f0d9859a12cf70000.jpg

2015-06-30 01:32:14

thommy: Zase bych to Xantii uplne nepodcenoval, tohle to umi...

BMarcellus: Jednoduche - potrebujes mekci pruziny. Parkrat jsem to tu psal, nelze srovnavat Primeru a Almeru/Sunny a davat podobne tuhosti pruzin, protoze lichobeznik a McPherson ma kazdy jiny motion ratio a chova se to jinak (rozumej Primera si necha libit tvrdsi podvozek a funguje).

Crazy car Drifting. Xantia en vrac circuit d'Ales.

Xantia en vrac circuit d'Ales 8 Mai 08 (2)

2015-06-30 11:22:01

bmarcellus: ono je to tak - sportovy podvozok nikdy nebude komfortny... Napr. aj seriovo dodavany originalny CUP-ovy podvozok na MRS "vytrasie /v meste ako BA/ z teba na pocit dusu".. Problem je vzdy pri malých rýchlostiach - pre sportovy podvozok je potrebne, aby bolo auto " v tahu", inak to nefunguje - vid rally auta pri posuvani medzi RZ... Ak vsak ides rychlo /je to tak aj na MRS a aj na Protlum-e co mam na Nissane/ - potom to funguje paradne. Je pravda, ze s Protlumom sa porovnavat neda - lebo MRS ma v priamom porovnani podvozok vyrazne komfortnejsi, ale pri kazdych nerovnostiach s tebou trasie...

Mne napríklad nevadi, ze je podvozok tvrdsi, lebo som zvyknuty... Pokial to niekomu vadi, tazko najdes naozaj fungujuci kompromis... Idealne je nechat seriovy podvozok...

2015-06-30 11:25:42

Na N15, jsou ty tuhosti co má Marcel docela běžný, 7/5kg. Zítra dojde měkčí pružina na P11, vyzkouší se, jak si bude rozumět s tlumičem, a pokud to bude bez problémů, může si Marcel objednat měkčí pružiny.

2015-06-30 14:35:16

jagy: tak ta co sem z ní jezdíval by tohle nedala co je na videu Jde spíš o to že se to houpe na každé vlně a horizontu... fuj jak na vodě. Vůbec sem tam nemel jistotu z řízení, vůbec

2015-06-30 17:51:10

Díky za vaše postřehy a názory,musím než souhlasit

Jasně že Xantii Pohodlná všude a na dálnici ztuhne a sníží podvozek k zemi

luksov: děkuju,vyřídím jí to

jagy: říkáš to dobře a přesně. Tomáš mě informoval o měkčích pružinách,co přišly do nabídky a určitě se budou pořizovat,aby se dalo využít to,co je nejdůležitější - tuhý tlumení. Video vynikající

maťo: s tebou taky plně souhlasím,rád bych se dostal na příjemně tuhý podvozek,směrem ke GT vozům. Nechci z toho mít ani teď killera na okruhy jen pro řidiče,co to chvíli vydrží,ale schopný poddajný jízdní vlastnosti,hodící se k jisté kultuře svižnýho cestování.

V Mostu jsem ale byl náramně spokojenej,tam jsem dal předek nadoraz a zadek na dvě třetiny a suprově to dalo vyniknout gumám.

No ale pořád to ujde,takový Uno Turbo teprve člověku ukáže,že jak vypadá tvrdej život A díky mě se možná podaří pro kluky dodavatele najít schopnou kombinaci pro Almery a zlepšit odbyt.

2015-06-30 22:40:24

Marcel ak by si chcel aby podvozok fungoval aj pri pomalsej jazde aj na okruhu aj pri rychlej jazde na beznej (zlej) ceste tak potrebujes jedine skutocne funkcne adaptabilny podvozok ako ma napr. Porsche (PASM). Vsetko ostatne je len preferencia bud viac komfortu alebo viac sportovej jazdy. MRS s CUP podvozkom ale napr odkskakuje pri rychlejsej jazde po horsej ceste menej ako Octavia RS TDI. Cize da s ato urobit lepsie ale aj horsie

2015-07-04 20:28:12

Kdo by se chtěl pubertálně vyřádit s konfigurátorem

http://www.vrimz.com/simulator/upload-back

Z pr.. bych si uměl představit jiný rimsáky

2015-08-01 20:28:21

Jó když mě mý auto baví: Tři plný odpoledne práce s mytím,oprav oděrek a t´ukanců od kamínků,brusným leštěním a naleštěním. Není to sice profi,ale přesto se mi už GTi nechce nikdy vytahovat z garáže na špínu


Odpovědět

1 ......... 32  33  34  35  36 ......... 54