Fórum - Téma


BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Fórum O vozech našich členů BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Diskuze o vozidlu

1998 Almera N15 2.0

57 fotek  |  1073 diskuzí

Výkon motoru 103 kW (140 PS) při 5800 ot./min. Točivý moment: 185 Nm (136 ft/lb) při 4800 ot./min. Zrychlení 8.2 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 150 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20DE (103kW).

Původem je Italka :-D Motor je měněný 2011 za stejný a 2014 nový těsnění pod hlavou se stažením hlavy o 0,14mm - najeto má o cca 40.000 km míň


1 ......... 29  30  31  32  33 ......... 54

2015-05-09 20:28:17

bmarcellus: Ja prave vzdy kupoval Coyote a pak se nejspis prejmenovali na Fox (velmi podobna grafika obalu, atd.). Ale je mozne, ze jestli byl ve sleve, tak ta reakce neproblehla, jak ma...

EDIT: Coyote uz jsem cca 2 roky nevidel a byl jen Fox, takze to mozna bylo vazne prosle...

2015-05-09 20:35:13

jagy: vidíšto no,opět jsem měl šťastnou ruku,kdo to mohl tušit Poučme se z toho,že tyhle lektvárky by neměly být starý,čemuž napoví zboží v akci

Aspoň jsem přišel na to,jak účinná je ta hrubá strana houby na nádobí nasáklá silikonovým olejem a potom postříkat odmašťovadlo-rozpouštěčem

2015-05-09 20:40:11

bmarcellus: zajimave u nas Coyote bezne kupuji na motor

2015-05-09 20:44:06

romik: Já když něco koupím,tak mám často smůlu,ať je to co je to

2015-05-16 21:49:39

Returning Katíku. I s novejma bytelnejma přírubama a ještě starou podstivou trubkou od bossalu,ať to hned neurezne

Nakřáplej zvuk už jde jenom z rozpálenýho koncovýho tlumiče a hlavně už to není slyšet v kabině pod podlahou.

Měl sem dneska i obdivovatele s krásnou Kawasaki Ninjou - jak jinak než modrou a já si nás blbec společně nevyfotil,naše stroje byly jak dvojčata Na GTi byl dost nadšenej z looku a těch ´´pár´´ změn Tak marný auto to není,ale být tam třeba s Cliem (kterých je tu už víc než GTi),tak nevím nevím

2015-05-21 16:41:05

No vidíš to. Já měl včera obdivovatele Clia, který mi vnutil svoji vizitku abych se mu ozval v případě že bych se rozmyslel a rozhodl se auto prodat.

Být tam v Almeře, tak nevim nevim

2015-05-21 17:04:44

Ukecával jsi ho asi dost dlouho Nebo asi jezdí s kvalitní francouzkou motorkou že má zájem?? Mě by taky francouz nevadil,kdyby byl uravenej v Dimma Fanoušci Renaultu okupující Nissanclub určitě znají

http://retrorides.proboar...ead/159675/dimma-309-pics

2015-05-21 19:14:29

Já měl zas tuhle pochválenou motorku na pumpě, auta si nikdo nevšímá. Jen díky kolum všichni známí ví kde jsem byl.

2015-05-21 19:49:09

bmarcellus: hustej žepot to jsem ani nevedel ze se delal v takove uprave

2015-05-24 16:32:32

Tak už to konečne zase po 4,5 měsících troubí. (Opět se ne-vyplatila knížka jak na to - v ní je jedno označení jako mínus,ale ve skutečnosti je to plusák) Ještě že se dal proměřit volant,jak je to ve skutečnosti.Bez něho by nikdo neriskoval nějaký zkrat. Spínač tam sedí jak ulitý z doby výroby

Ještě bych potřeboval vědět,jaký a kam dát odpor,aby nesvítila kontrolka Airbagu? Nebo kde tu jednotku odpojit? Potřebuju vratný řešení

2015-05-24 16:44:43

bmarcellus: to mas takhle zapojeny klakson docela nebezpecna to vec podle me to mit tak bokem to ti neslo zapojit na stred volantu ???

2015-05-24 17:10:12

Bylo to takhle Romane jednodušší a domnívám se,že by tam pak mohl být problém s kroucením drátu... Tady se rady nedočkáš,každý jen nasadí volant a nic okolo neřeší. Pořád je tohle lepší řešení,než když nebylo čím troubit.A že to člověk potřebuje minimálně jednou za každou jízdu,aby odvrátil nebezpečí.Rozhodně by mi nebylo 6x tak horko,kdybych si zatroubil a nespolíhal na dementní ignorující ženský,němčoury,konzumenty žrádla při jízdě,čumily na palubní spořebu atd,atd...,co maj u zadku,že jsou součástí provozu,jestli zvládnou situaci a všimnou si mě včas. A o spínač stačí jen jakkoliv rukou brnknout a už zatroubí,takže se nemusím soustředit,jestli se prstem trefím,nebo ne.Takže vpohodě, Trpělivost mi došla,když mě ženská ve Faetonu z připojovacího pruhu vytačila do levýho,jinak jsem měl po autě

A sehnat přímo volnýho autoelektrikáře,co má volný čas je nemožný,nebo zbytečně drahý Takže asi tak

2015-05-24 17:18:35

bmarcellus: no v tvem pripade teda aspon tak nevim jak je to u techto aut delane z klaksonem zatim jsem to neresil u fiatu jsem dal sport volant a aji troubeni me slo zapojit

NO_HITS  
Laďa
2015-05-24 23:19:17

bmarcellus: co si vybavuju tak se třeba v autech používá , já tomu tak říkám, telefonní drát - takovej ten housenkovej drát jak býval od sluchátka k telefonu, i když uděláš ty svý 1,5 otáčky volantem tak se to nezasukuje a neutrhne jen to chce vymyslet konektor kterej vydrží častější odpojování

2015-05-24 23:58:10

Je potreba pouzivat naby urcene pro auta s airbagem. Pak neni problem, aby to troubilo jak ma a dat tam i odpor, aby nesvitilia kontrolka.

2015-05-25 16:20:01

Laďo vím co myslíš,ty bys to určitě vymakal i pro víc otáček,co almera má,ale jsi daleko a ostatní známí nemají na takový prkotiny čas

Naštěstí mi to plně stačí,jsem odchovanej staršíma autama

Míro to ano,říkali jste mi to,ale jaký a kam vpájet je otázka nás lajků,co tomu nehovíme

NO_HITS  
Laďa
2015-05-25 19:02:43

bmarcellus: odpor bude zřejmě simulovat pripojenej bag takže mezi 2 draty od bagu a 2 draty co jdou na spinac ve volantu vytahnes tim krouzkovym dratem k novymu tlačítku na volantu

2015-05-26 18:10:03

no_hits: to jsou přesně ty věci,kterým nikdy nerozumím a ani nebudu Vytáhnout,kroužkový drát,drát sem,drát tam atd Mimochodem tam už nic není namontovaný,takže asi ani ten kroužkový-pružinový drát ....

2015-05-26 18:20:04

bmarcellus: na chodce je lepsi jinej zpusob nez klakson jak jim rict at hnou zadkem kdyz si to stradujou stredem silnici ve stejnem smeru jak clovek v aute. Zvuk omezovace je vydesi krapet vic nez klakson :-D vyzkouseno s primerou loni v lete kdyz jsem jel k zubari tak kravatak vyskocil pomalu 2m do vzduchu jak se lekl :-D

2015-05-26 18:35:13

srupik: to věřím a + rachot z vejfuku způsobuje,že si každý rozmyslí,jen tak naslepo vstoupit na přechod.To zase mám vyzkoušený já z dřívějška.


Odpovědět

1 ......... 29  30  31  32  33 ......... 54